Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

"harley geluid"

289 views
Skip to first unread message

Roy

unread,
May 20, 1998, 3:00:00 AM5/20/98
to

Hallo allemaal,

Ik wil een motor gaan kopen, (mijn eerste).
Ik hecht bijzonder aan het z.g " harley geluid", dat ploffende donkere
geluid.

Een (gebruikte) Harley is me te duur.

Wat zijn de mogelijkheden om een ander merk motor aan te schaffen en die
met b.v. een andere uitlaat te voorzien
om toch dat geluid te krijgen of te benaderen.

Ik denk aan een Chopper of Custom Bike.

Suzuki intruder?, Honda Shadow, Vulcan? ?????, etc.....

Graag alleen serieuze reacties.

Groetjes Roy


Antoine Schemkes

unread,
May 20, 1998, 3:00:00 AM5/20/98
to Roy

Roy wrote:
>
> Hallo allemaal,
>
> Ik wil een motor gaan kopen, (mijn eerste).
> Ik hecht bijzonder aan het z.g " harley geluid", dat ploffende donkere
> geluid.

> Suzuki intruder?, Honda Shadow, Vulcan? ?????, etc.....
>

Bij deze dan een serieuze reactie. Koop een Vulcan Classic en vervang
het standaard uitlaatsysteem voor een ander en je komt het dichts in de
buurt van een Harley geluid. Het blok van de Vulcan Classics lijkt het
meest v.w.b. ontwerp op de Harleys. Er zijn onderdelen op de custom
markt verkrijgbaar waarmee je je Vulcan kan ombouwen tot een bijna echte
Harley. Daar komt nog bij dat het prima motoren zijn. (bezit er zelf ook
een, de 800 classic, met een uiteraard ander uitlaatsysteem !)

Antoine..

Peter (Shy) Kessen

unread,
May 20, 1998, 3:00:00 AM5/20/98
to

Roy wrote:
>
> Hallo allemaal,
>
> Ik wil een motor gaan kopen, (mijn eerste).
> Ik hecht bijzonder aan het z.g " harley geluid", dat ploffende donkere
> geluid.
>
> Een (gebruikte) Harley is me te duur.
>
> Wat zijn de mogelijkheden om een ander merk motor aan te schaffen en die
> met b.v. een andere uitlaat te voorzien
> om toch dat geluid te krijgen of te benaderen.
>
> Ik denk aan een Chopper of Custom Bike.
>
> Suzuki intruder?, Honda Shadow, Vulcan? ?????, etc.....
>
> Graag alleen serieuze reacties.
>
> Groetjes Roy

Mm, een echte Japanner dermate rot laten lopen dat
ie als een Harley klinkt ?
Probeer een Vtwin met maar in een pit een bougie,
en uitlaten waar zijn die dingen voor ??
--
// met vriendelijke groet //
// Peter Kessen //
// pe...@gisbv.demon.nl //

C. Schlenter

unread,
May 20, 1998, 3:00:00 AM5/20/98
to

Roy heeft geschreven in bericht <356205D1...@iaehv.nl>...


>Hallo allemaal,
>
>Ik wil een motor gaan kopen, (mijn eerste).
>Ik hecht bijzonder aan het z.g " harley geluid", dat ploffende donkere
>geluid.
>
>Een (gebruikte) Harley is me te duur.
>
>Wat zijn de mogelijkheden om een ander merk motor aan te schaffen en die
>met b.v. een andere uitlaat te voorzien
>om toch dat geluid te krijgen of te benaderen.
>
>Ik denk aan een Chopper of Custom Bike.
>
>Suzuki intruder?, Honda Shadow, Vulcan? ?????, etc.....
>
>Graag alleen serieuze reacties.
>
>Groetjes Roy

Roy

Allemaal lulkoek,

Als je het harley-geluid wil moet je een motor kopen die wat betreft
techniek en bouw van het blok een harley benaderd.
Harley heeft twee drijfstangen op 1 tap zitten d.w.z. dat de twee zuigers
(bijna) gelijktijdig omhoog of omlaag gaan.
Dat is waarom Harley dat bijzondere geluid geeft waar japanse
koffieapparaten-rijders zo verliefd op zijn.
Een motorfabrikant die dat heeft proberen na te bouwen om meer hondas te
verkopen is Honda met het Shadow-ace model.
Een paar open dragpipes erop en het benaderd het geluid van een Harley.
Het echte harley geluid krijg je alleen maar met een echte HD

Bikergroeten
C. Schlenter Sect'y MC HILL CLIMBERS
http://come.to/mc-hill-climbers


` T-Bear

unread,
May 20, 1998, 3:00:00 AM5/20/98
to

Roy heeft geschreven in bericht <356205D1...@iaehv.nl>...
>Hallo allemaal,

>Ik wil een motor gaan kopen, (mijn eerste).
>Ik hecht bijzonder aan het z.g " harley geluid", dat ploffende donkere
>geluid.


>Een (gebruikte) Harley is me te duur.

Zoek een japans frame en probeer er een Harley blok in te krijgen die je
hebt gekocht bij de plaatselijke sloop of tweedehands onderdelen dealer.
Een echte uitdaging voor de Harley liefhebber. Je kan ook je eigen frame
er omheen bouwen of een ander sloopframe zoeken...........

Misschien is een Buell iets voor je? Zit ook een Harley blok in. Loopt
als een trein. Wel duur.

>Graag alleen serieuze reacties.

Semi serieus.

>Groetjes Roy


Heracleum Persicum / T-Bear / Arktos
http://listen.to/TBear ICQ: 8322501
The thruth is out there.......

Free Speech online.


falconer

unread,
May 20, 1998, 3:00:00 AM5/20/98
to

zeker een vulcan kopen

Roy <roy_...@iaehv.nl> schreef in artikel <356205D1...@iaehv.nl>...


> Hallo allemaal,
>
> Ik wil een motor gaan kopen, (mijn eerste).
> Ik hecht bijzonder aan het z.g " harley geluid", dat ploffende donkere
> geluid.
>
> Een (gebruikte) Harley is me te duur.
>

TomCat

unread,
May 20, 1998, 3:00:00 AM5/20/98
to

Als je nou gewoon een tapie maakt met het geluid van een Harly erop. Kun je
lekker op de bank zitten luisteren terwijl wij met z'n allen gewoon gaan
motor rijden. Lijkt me beter voor jou, voor ons en voor het milieu.

Roy wrote in message <356205D1...@iaehv.nl>...

GuZ

unread,
May 20, 1998, 3:00:00 AM5/20/98
to


> Het echte harley geluid krijg je alleen maar met een echte HD

goeie ontsteking eronder, dan ben je van dat ruftgeluid af

paul

unread,
May 21, 1998, 3:00:00 AM5/21/98
to

het harley geluid lukt je helaas niet meer, tenminste , als je geen
andere uitlaten monteert.
ik rijdt een soes 1400, met jama uitlaten en stage 3 luchtfilters en kn
dynojet carb kit.
het geluid is uitstekend, dwz, ik ben nadrukkelijk en illegaal aanwezig,
maar dat is mijn probleem niet.

Steffie?

unread,
May 21, 1998, 3:00:00 AM5/21/98
to

"C. Schlenter" koekt zijn lul....


>Allemaal lulkoek,
>
>Als je het harley-geluid wil moet je een motor kopen die wat betreft
>techniek en bouw van het blok een harley benaderd.
>Harley heeft twee drijfstangen op 1 tap zitten d.w.z. dat de twee zuigers
>(bijna) gelijktijdig omhoog of omlaag gaan.
>Dat is waarom Harley dat bijzondere geluid geeft waar japanse
>koffieapparaten-rijders zo verliefd op zijn.

Hahahahaha

>Een motorfabrikant die dat heeft proberen na te bouwen om meer hondas te
>verkopen is Honda met het Shadow-ace model.
>Een paar open dragpipes erop en het benaderd het geluid van een Harley.

>Het echte harley geluid krijg je alleen maar met een echte HD


En maar afvragen waarom we niet meer met mooi weer over dijkjes en zo
mogen rijden...

Eikels, LAS die uitlaten toch verdomme dicht, of zet een koptelefoon
op met Harley geluid. Vooruit gaan die dingen toch al niet.
En het dan ook nog voor anderen verpesten die nog wel overal met de
motor functioneel willen komen, en niet alleen maar met mooi weer even
de buurt uit hun eigen tuin willen pesten!!!


nl.motorfiets FAQ --> http://huizen.dds.nl/~moorrees/faq/


CO2
CO2 o_ Steffen
CO2 __// \*
>>>>>>> O=# O Tsja ik ga maar weer een stukje rije...
die boompjes en plantjes kunnen niet zonder mijn co2 hé ....!?!

DiLLiGaF

unread,
May 21, 1998, 3:00:00 AM5/21/98
to

> ik rijdt een soes 1400, met jama uitlaten en stage 3 luchtfilters en
> dynojet carb kit.

Is dat niet zo'n ding met afschroefbare koelribcovers(???) op de
cylinders? Waar zit trouwens de kickstarter? Startknoppen,
knipperlichten, achteruitkijkspiegels en meer van die ongein zit
er zeker ook op. Bagger.

> het geluid is uitstekend, dwz, ik ben nadrukkelijk en illegaal > aanwezig, maar dat is mijn probleem niet.

Motorren die echt geluid geven zijn luchtgekoeld, in die catergorie zit
een Intruder dacht ik niet.

Later,
Ralph.

---
The Honda 4-stroke Page
http://www.knoware.nl/users/evermaas/

'69 Honda TS50DX
'69 Honda CD50H
'73 Honda ST50B Dax
'75 Honda ST50G Dax
'84 Honda C50C Cub

DiLLiGaF

unread,
May 21, 1998, 3:00:00 AM5/21/98
to

> zeker een vulcan kopen

Hou je dan nog wel genoeg geld over voor ranzige leren franjes aan de
handvatten en een zooi Brouwers goodies??

> > Ik denk aan een Chopper of Custom Bike.

Die koop je niet in de winkel, die bouw je zelf.

Later,
Ralph.

--

DiLLiGaF

unread,
May 21, 1998, 3:00:00 AM5/21/98
to

> Bij deze dan een serieuze reactie.

??

> Koop een Vulcan Classic en vervang
> het standaard uitlaatsysteem voor een ander en je komt het dichts in de
> buurt van een Harley geluid.

Naast een Harley staan (dicht erbij) kost minder en kan ook leuk zijn.

>Het blok van de Vulcan Classics lijkt het
> meest v.w.b. ontwerp op de Harleys.

Nou nog Harley decals op de tank en iedereen denkt ECHT (NOT!) dat je
een Harley hebt...

> Er zijn onderdelen op de custom
> markt verkrijgbaar waarmee je je Vulcan kan ombouwen tot een bijna echte
> Harley.

Goh, hoeveel moet die verbouwde Vulcan wel niet kosten uiteindelijk? Een
nieuwe sporster 883 met 1200 kit en meer van die ongein loopt een stuk
harder en kost waarschijnlijk een hoop duiten minder dan een midlife
crisis apparaat dat luistert naar de naam 'classic' dat met mooie chroom
embossed lettertjes in alle hoekjes en dekseltjes vermeld staat.

>Daar komt nog bij dat het prima motoren zijn. (bezit er zelf ook
> een, de 800 classic, met een uiteraard ander uitlaatsysteem !)

Hoor ik daar gegiebel op de achtergrond... Jawel een Vulcan MET (stiekum
he?) een ander uitlaatsysteem.
je hebt zeker ook een bij de kleur van de motor passend helmpje. Cool
man!

Later,
Ralph.

DiLLiGaF

unread,
May 21, 1998, 3:00:00 AM5/21/98
to

> Het echte harley geluid krijg je alleen maar met een echte HD

Onzin. Een Honda CX500 met slashcut dragpipes = Harley geluid.

Herman van Santen

unread,
May 21, 1998, 3:00:00 AM5/21/98
to

On Thu, 21 May 1998 13:52:22 -0700, paul <cad...@zeelandnet.nl>
wrote:

>het harley geluid lukt je helaas niet meer, tenminste , als je geen
>andere uitlaten monteert.

>ik rijdt een soes 1400, met jama uitlaten en stage 3 luchtfilters en kn
>dynojet carb kit.


>het geluid is uitstekend, dwz, ik ben nadrukkelijk en illegaal aanwezig,
>maar dat is mijn probleem niet.


Hele fijne instelling moet ik zeggen, hoop niet dat dit typerend is
voor de gemiddelde sjopper rijert.

Ook bij mij komen ze namelijk zondags middag langs geknalt (en dan
doel ik op het geluid, niet de snelheid). En dan alleen als de zon
schijnt en het niet te hard waait, en er geen regen wordt voorspelt,
en en er niet te veel vuil op de weg ligt, en, en , en.

En het is inderdaad zoals het in Joe Bar staat, hoe langzamer ze gaan
des te meer herrie maken ze.

Ik moet zeggen op mijn VFR heb ik een niet originele demper, maar deze
is fluisterstil vergeleken met veel van die sjoppers.


Life is like a Carwash, and I'm on a Motorcycle
(valt nu gelukkig wel mee)

Herman van Santen

'90 VFR750FL (Sneeuwwitje)
'80 GN400 (Patatfiets)

P. Veltman

unread,
May 21, 1998, 3:00:00 AM5/21/98
to

DiLLiGaF wrote in message <35646A...@dds.nl>...


>> ik rijdt een soes 1400, met jama uitlaten en stage 3 luchtfilters en

>> dynojet carb kit.
>
>Is dat niet zo'n ding met afschroefbare koelribcovers(???) op de
>cylinders? Waar zit trouwens de kickstarter? Startknoppen,
>knipperlichten, achteruitkijkspiegels en meer van die ongein zit
>er zeker ook op. Bagger.
>

>> het geluid is uitstekend, dwz, ik ben nadrukkelijk en illegaal >
aanwezig, maar dat is mijn probleem niet.
>

>Motorren die echt geluid geven zijn luchtgekoeld, in die catergorie zit
>een Intruder dacht ik niet.
>


Nou, mijn soesje is luchtgekoeld..... maar maakt absoluut geen herrie.

Als mijn neef met z'n ZZ-R met Laser pijp zijn motor start, kan ik niet eens
meer horen of mijn soesje nou wel of niet loopt...


GrtsPV

GSX1100F

Steffie?

unread,
May 21, 1998, 3:00:00 AM5/21/98
to

hvsa...@xs4all.nl (Herman van Santen) wrote:


>Hele fijne instelling moet ik zeggen, hoop niet dat dit typerend is
>voor de gemiddelde sjopper rijert.

Er zijn er die niet zo zijn...


>Ook bij mij komen ze namelijk zondags middag langs geknalt (en dan
>doel ik op het geluid, niet de snelheid). En dan alleen als de zon
>schijnt en het niet te hard waait, en er geen regen wordt voorspelt,
>en en er niet te veel vuil op de weg ligt, en, en , en.

Tsja misschien moeten we gewoon wat weermannen omkopen.. :)

Komen die sjopperts tenminste niet meer buiten, en wordt hun motor ook
niet meer vies.
Wij blij zij blij..:)

skees

unread,
May 22, 1998, 3:00:00 AM5/22/98
to


Roy wrote:

> Hallo allemaal,
>
> Ik wil een motor gaan kopen, (mijn eerste).
> Ik hecht bijzonder aan het z.g " harley geluid", dat ploffende donkere
> geluid.
>

Een "donker" geluid hoeft niet perse hard te zijn!

> Een (gebruikte) Harley is me te duur.
>

Een hele goeie 2e hands sportster koop je al voor 13 a 14 k!

> Wat zijn de mogelijkheden om een ander merk motor aan te schaffen en die
> met b.v. een andere uitlaat te voorzien
> om toch dat geluid te krijgen of te benaderen.
>

Wat je er ook aan verbouwt, kloot, rommelt, zaagt, last of slijpt, het wordt
NOOIT een harley!!! Er is maar een manier om het harley geluid te krijgen,
en dat is harley te gaan rijden. Jawel!

> Ik denk aan een Chopper of Custom Bike.
>

> Suzuki intruder?, Honda Shadow, Vulcan? ?????, etc.....

> Graag alleen serieuze reacties.
>
> Groetjes Roy

--


Reply to: k.spr...@omegam.nl (Kees Sprangers FXS'81)

OMEGAM Environmental Research
PO box 94685
1096 AR Amsterdam
The Netherlands
Tel: ++31 20 5976666
Fax: ++31 20 5976777
http://www.omegam.nl

Kees van Leeuwen

unread,
May 22, 1998, 3:00:00 AM5/22/98
to

Op Thu, 21 May 1998 23:42:24, had moor...@dds.nl (Steffie?) weer eens wat te
blaten:

> Tsja misschien moeten we gewoon wat weermannen omkopen.. :)
>
> Komen die sjopperts tenminste niet meer buiten, en wordt hun motor ook
> niet meer vies.
> Wij blij zij blij..:)

Goh hee, wat doe jij moeilijk ineens. Je kunt toch gewoon je iXTee effe maken en
er dan VOOR gaan rijden ?

--
Kees (met een 'K') Magniebagger
Suzuki GSX1100ES

Nou breekt m'n boutje ....

Kees van Leeuwen

unread,
May 22, 1998, 3:00:00 AM5/22/98
to

Op Thu, 21 May 1998 17:55:42, had DiLLiGaF <dis...@dds.nl> weer eens wat te
blaten:

> Motorren die echt geluid geven zijn luchtgekoeld, in die catergorie zit


> een Intruder dacht ik niet.

Ja, mooi he`, dat geluid van mijn standaard Soesje ?

Steffie?

unread,
May 23, 1998, 3:00:00 AM5/23/98
to

c...@casema.nospam.net (Kees van Leeuwen) wrote:

>Op Thu, 21 May 1998 23:42:24, had moor...@dds.nl (Steffie?) weer eens wat te
>blaten:
>


>> Tsja misschien moeten we gewoon wat weermannen omkopen.. :)
>>
>> Komen die sjopperts tenminste niet meer buiten, en wordt hun motor ook
>> niet meer vies.
>> Wij blij zij blij..:)
>Goh hee, wat doe jij moeilijk ineens. Je kunt toch gewoon je iXTee effe maken en
>er dan VOOR gaan rijden ?


Yep, maar dan zijn ze daarna zo boos... dat ze helemaal onder de
blubber zitten...

Kees van Leeuwen

unread,
May 24, 1998, 3:00:00 AM5/24/98
to

Op Sat, 23 May 1998 22:19:09, had moor...@dds.nl (Steffie?) weer eens wat te
blaten:

> >Goh hee, wat doe jij moeilijk ineens. Je kunt toch gewoon je iXTee effe maken en


> >er dan VOOR gaan rijden ?
>
>
> Yep, maar dan zijn ze daarna zo boos... dat ze helemaal onder de
> blubber zitten...
>

Dat ze spoorslags naar huis gaan en voorlopig een weekje aan het poetsen zijn.
En daar ging het toch om ?

:-).

Steffie

unread,
May 25, 1998, 3:00:00 AM5/25/98
to

c...@casema.nospam.net (Kees van Leeuwen) wrote:

>Op Sat, 23 May 1998 22:19:09, had moor...@dds.nl (Steffie?) weer eens wat te
>blaten:
>
>> >Goh hee, wat doe jij moeilijk ineens. Je kunt toch gewoon je iXTee effe maken en
>> >er dan VOOR gaan rijden ?
>>
>>
>> Yep, maar dan zijn ze daarna zo boos... dat ze helemaal onder de
>> blubber zitten...
>>
>Dat ze spoorslags naar huis gaan en voorlopig een weekje aan het poetsen zijn.
>En daar ging het toch om ?

Een weekje ?
Hopelijk een maandje!!


--

Hans Oostendorp

unread,
May 25, 1998, 3:00:00 AM5/25/98
to

Op Mon, 25 May 1998 14:26:32 GMT, was moor...@dds.nl (Steffie) weer
niet aan het rijden en schreef:

>c...@casema.nospam.net (Kees van Leeuwen) wrote:
>
>>Op Sat, 23 May 1998 22:19:09, had moor...@dds.nl (Steffie?) weer eens wat te
>>blaten:
>>
>>> >Goh hee, wat doe jij moeilijk ineens. Je kunt toch gewoon je iXTee effe maken en
>>> >er dan VOOR gaan rijden ?
>>>
>>>
>>> Yep, maar dan zijn ze daarna zo boos... dat ze helemaal onder de
>>> blubber zitten...
>>>
>>Dat ze spoorslags naar huis gaan en voorlopig een weekje aan het poetsen zijn.
>>En daar ging het toch om ?
>
>Een weekje ?
>Hopelijk een maandje!!

Hopelijk, dan hebben daar ook geen last van bij bochtjes, die laten je
gewoon niet door !

Grtz Hans
MagnaBagger
Honda Magna VF700c V40 Zwart 1985
MagnaPlaza
www.xs4all.nl/~magna

Steffie

unread,
May 25, 1998, 3:00:00 AM5/25/98
to

ha...@oostendorp.xs4all.nl (Hans Oostendorp) wrote:

>
>Hopelijk, dan hebben daar ook geen last van bij bochtjes, die laten je
>gewoon niet door !


Gewoon zorgen dat ze je niet zin, en als ze dan als maloten die
binnenbocht proberen af te snijden er buitenom langs!

Hans Oostendorp

unread,
May 25, 1998, 3:00:00 AM5/25/98
to

Op Mon, 25 May 1998 15:02:38 GMT, was moor...@dds.nl (Steffie) weer

niet aan het rijden en schreef:

>ha...@oostendorp.xs4all.nl (Hans Oostendorp) wrote:


>
>>
>>Hopelijk, dan hebben daar ook geen last van bij bochtjes, die laten je
>>gewoon niet door !
>
>
>Gewoon zorgen dat ze je niet zin, en als ze dan als maloten die
>binnenbocht proberen af te snijden er buitenom langs!

Maar daar zat bonzo al

Steffie

unread,
May 25, 1998, 3:00:00 AM5/25/98
to

ha...@oostendorp.xs4all.nl (Hans Oostendorp) wrote:
>>Gewoon zorgen dat ze je niet zin, en als ze dan als maloten die
>>binnenbocht proberen af te snijden er buitenom langs!
>
>Maar daar zat bonzo al

ja dan moet je het beter afspreken... bonzo heeft niet van die
laaghangende uitlaten dus die had er best binnendoor langsgekunt ??

dan kan jij buitenom!

> Grtz Hans
> MagnaBagger
> Honda Magna VF700c V40 Zwart 1985
> MagnaPlaza
> www.xs4all.nl/~magna

--

Hans Oostendorp

unread,
May 25, 1998, 3:00:00 AM5/25/98
to

Op Mon, 25 May 1998 15:43:50 GMT, was moor...@dds.nl (Steffie) weer

niet aan het rijden en schreef:

>ha...@oostendorp.xs4all.nl (Hans Oostendorp) wrote:


>>>Gewoon zorgen dat ze je niet zin, en als ze dan als maloten die
>>>binnenbocht proberen af te snijden er buitenom langs!
>>
>>Maar daar zat bonzo al
>
>ja dan moet je het beter afspreken... bonzo heeft niet van die
>laaghangende uitlaten dus die had er best binnendoor langsgekunt ??

Nee, hij had die grote noppenbanden erop, en ik hield hem aardig bij.

>dan kan jij buitenom!

Als ze maar niet zo zwabberden he ?

Irma en Marko van Houdt

unread,
May 25, 1998, 3:00:00 AM5/25/98
to

Voor de zoveelste keer zag ik een posting van Hans Oostendorp.
Wat stond er eigenlijk?

>>ja dan moet je het beter afspreken... bonzo heeft niet van die
>>laaghangende uitlaten dus die had er best binnendoor langsgekunt ??
>
>Nee, hij had die grote noppenbanden erop, en ik hield hem aardig bij.

Voorlopig ben *ik* hem een keer voorbij gestoven. En Sylvia ook...
Was van Waldfischbach-Burgalben naar de camping, gna gna gna.
1 moment van onbedachtzaamheid...

(En ik reed nog wel op slicks!)


MarKo.
` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` ` `
Ma o n I a bmw XT650 mi k y ou e
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
http://www.xs4all.nl/~irmarko mailto:irm...@xs4all.nl

Bonzo dB

unread,
May 26, 1998, 3:00:00 AM5/26/98
to

DiLLiGaF had iets te vertellen:


> Die koop je niet in de winkel, die bouw je zelf.
>
> Later,
> Ralph.

Zoek je nog steeds een achterband ?

--

Bonzo Desi Bell
(het buitenechtelijk broertje van Pietje)


Bo...@xt500.demon.nl

Voor neuspetuerfetishisten...
http://www.xt500.demon.nl
"Just try to Push me !"

Stelling van de maand:

Frustra legit qui non intelligit

Bonzo dB

unread,
May 26, 1998, 3:00:00 AM5/26/98
to

skees had iets te vertellen:


> Een hele goeie 2e hands sportster koop je al voor 13 a 14 k!

Tja, dan word ie ook met de nek aangekeken door de Harley scene, want de Sportster is de
meidenfiets !!!
(een van de weinige keren dat de meiden een betere motor krijgen dan de jongens ;-)

Bonzo dB

unread,
May 26, 1998, 3:00:00 AM5/26/98
to

DiLLiGaF had iets te vertellen:

> > Het echte harley geluid krijg je alleen maar met een echte HD
>
> Onzin. Een Honda CX500 met slashcut dragpipes = Harley geluid.

Geef mij maar een R11GS met Carbon Jama (heel veel dank aan Wolter ;-)
Da's veel mooier, stil alsje rustig rijd en heel erg WREED als je hem echt opentrekt, niet
alleen tekkeherrie als ie niks doet, en niks meer doet als ie moet, omdat de uitlaat geen
tegendruk ontwikkelt...

Bonzo dB

unread,
May 26, 1998, 3:00:00 AM5/26/98
to

Hans Oostendorp had iets te vertellen:


> Nee, hij had die grote noppenbanden erop, en ik hield hem aardig bij.
>

> >dan kan jij buitenom!
>
> Als ze maar niet zo zwabberden he ?

Dat lag niet aan het bandje maar aan de eruitgelopen paraleverlager ;-(
(ging op de terug weg van Lux weer los ;-(

Bonzo dB

unread,
May 26, 1998, 3:00:00 AM5/26/98
to

Steffie? had iets te vertellen:


> Yep, maar dan zijn ze daarna zo boos... dat ze helemaal onder de
> blubber zitten...

Weet je wat leuk is, van die Sjopperrijders, die door Hans Magnabagger worden ingehaald
(met dubbele snelheid ;-)

J.F.H. van den Biggelaar

unread,
Jun 19, 1998, 3:00:00 AM6/19/98
to
Steffie schreef:
c...@casema.nospam.net (Kees van Leeuwen) wrote:

>Op Sat, 23 May 1998 22:19:09, had moor...@dds.nl (Steffie?) weer eens wat te
>blaten:

ff wat opgeruimd

>Dat ze spoorslags naar huis gaan en voorlopig een weekje aan het poetsen zijn.
>En daar ging het toch om ?

Een weekje ?
Hopelijk een maandje!!
 

Jongens/dames,

In het oorspronkelijke bericht stond

> Graag alleen serieuze reacties.
>
> Groetjes Roy

Als jullie het zo nodig vinden om de weg voor jullie alleen te hebben dan vraag ik me af wat jullie hier doen! Stap dan op die gebakjes en gebruik dat asfalt eens!

Voordat een of andere wiseguy mij van hetzelfde gaat beschuldigen:

Ik heb ff niet de beschikking over een geldig rijbewijs

CU?

Joost

Steffie

unread,
Jun 20, 1998, 3:00:00 AM6/20/98
to

"J.F.H. van den Biggelaar" <J.F.H.v.d...@ThePentagon.com>
wrote:

>Steffie schreef:
>
>> c...@casema.nospam.net (Kees van Leeuwen) wrote:
>>
>> >Op Sat, 23 May 1998 22:19:09, had moor...@dds.nl (Steffie?) weer eens wat te
>> >blaten:
>
>ff wat opgeruimd
>
>> >Dat ze spoorslags naar huis gaan en voorlopig een weekje aan het poetsen zijn.
>> >En daar ging het toch om ?
>>
>> Een weekje ?
>> Hopelijk een maandje!!
>>
>
>Jongens/dames,
>
>In het oorspronkelijke bericht stond
>> Graag alleen serieuze reacties.
>>
>> Groetjes Roy
>
>Als jullie het zo nodig vinden om de weg voor jullie alleen te hebben dan vraag ik me af
>wat jullie hier doen! Stap dan op die gebakjes en gebruik dat asfalt eens!

Neuh.. dat asfalt laat ik aan jullie....
Dat verpesten van die mooie weggetjes her en der :)

ER zijn nog brakke zandpaden genoeg waarover ik kan rijden voor me
plezier.

Als ik ergens naartoe moet dan zal ik het asfalt nemen..
Maar ja,dan zijn het inderdaad die slome bakken die een beetje inde
weg zitten, maar ik kom er wel omheen hoor.. als jullie nou lekker
jullie lijn aanhouden en niet te veel slingeren, dan hebben we
absoluut geen last van elkaar!


>Voordat een of andere wiseguy mij van hetzelfde gaat beschuldigen:
>
>Ik heb ff niet de beschikking over een geldig rijbewijs

Hoezo ?
Is het verlopen omdat je te lang niet gereden hebt ?

>CU?

Sure!

Do yuu see me ?

J.F.H. van den Biggelaar

unread,
Jun 20, 1998, 3:00:00 AM6/20/98
to

Steffie schreef:

> "J.F.H. van den Biggelaar" <J.F.H.v.d...@ThePentagon.com>
> wrote:
> >Als jullie het zo nodig vinden om de weg voor jullie alleen te hebben dan vraag ik me af
> >wat jullie hier doen! Stap dan op die gebakjes en gebruik dat asfalt eens!
>
> Neuh.. dat asfalt laat ik aan jullie....
> Dat verpesten van die mooie weggetjes her en der :)
>
> ER zijn nog brakke zandpaden genoeg waarover ik kan rijden voor me
> plezier.
>
> Als ik ergens naartoe moet dan zal ik het asfalt nemen..
> Maar ja,dan zijn het inderdaad die slome bakken die een beetje inde
> weg zitten, maar ik kom er wel omheen hoor.. als jullie nou lekker
> jullie lijn aanhouden en niet te veel slingeren, dan hebben we
> absoluut geen last van elkaar!

Ochguttugut, het bochtenwerk toch het leukste ;-D

> >Voordat een of andere wiseguy mij van hetzelfde gaat beschuldigen:
> >
> >Ik heb ff niet de beschikking over een geldig rijbewijs
>
> Hoezo ?
> Is het verlopen omdat je te lang niet gereden hebt ?

Nou, verlopen kan het niet, dat zou je toch moeten weten. Nee ik ben nog niet begonnen met
lessen ROTFL

> >CU?
>
> Sure!
>
> Do yuu see me ?

Anything to see worth seeing?

Zonder gekheid: als je met minder dan mach 2 rijdt dan kom ik je achterwiel wel tegen.

Joost


H.v.s. Franc ©

unread,
Jun 21, 1998, 3:00:00 AM6/21/98
to

On Fri, 22 May 1998 16:10:26 +0200, skees <k.spr...@omegam.nl>
wrote:

>
>
>Roy wrote:
>
>> Hallo allemaal,
>>
>> Ik wil een motor gaan kopen, (mijn eerste).
>> Ik hecht bijzonder aan het z.g " harley geluid", dat ploffende donkere
>> geluid.

Ga in een lekker warm bad liggen en laat dan een flinke scheet je
benaderd dan het "Harley-geluid" het beste !
HARLEY'S ZIJN DROLLEN OP WIELEN, kompleet met bijbehorend geluid !

MKG,
Heer van stand Franc ©

Reply: dhrr...@worldonline.nl

http://www.czech.cz/

Bonvia

unread,
Jun 21, 1998, 3:00:00 AM6/21/98
to

Nou moet ik alweer want H.v.s. Franc © schreef de volgende onzin:

;-)On Fri, 22 May 1998 16:10:26 +0200, skees <k.spr...@omegam.nl>
;-)wrote:

;-)>> Ik wil een motor gaan kopen, (mijn eerste).
;-)>> Ik hecht bijzonder aan het z.g " harley geluid", dat ploffende donkere
;-)>> geluid.

;-)Ga in een lekker warm bad liggen en laat dan een flinke scheet je
;-)benaderd dan het "Harley-geluid" het beste !
;-)HARLEY'S ZIJN DROLLEN OP WIELEN, kompleet met bijbehorend geluid !

Je hebt d'r een maand over gedaan om het te bedenken, maar het is
dan ook wel een fantastische posting geworden!!!

--


Sylvia
--
_
/__\ R11GS, the Bumble Bee
| o | XT500, the Springgeit
([[[[| (O) ]]]]) R11GS, the Pink Panther
\__/

Home Page: http://sepc.twi.tudelft.nl/~sylvia
Personal Home Page: http://www.sylvia.demon.nl
--

H.v.s. Franc ©

unread,
Jun 21, 1998, 3:00:00 AM6/21/98
to

On Sun, 21 Jun 1998 01:07:16 +0200, st...@xt500.demon.nl (Bonvia)
wrote:

>;-)Ga in een lekker warm bad liggen en laat dan een flinke scheet je
>;-)benaderd dan het "Harley-geluid" het beste !
>;-)HARLEY'S ZIJN DROLLEN OP WIELEN, kompleet met bijbehorend geluid !
>
>Je hebt d'r een maand over gedaan om het te bedenken, maar het is
>dan ook wel een fantastische posting geworden!!!

Och jee, lelijk eendje laat weer eens van zich horen.

>Sylvia
>--
> _
> /__\ R11GS, the Bumble Bee
> | o | XT500, the Springgeit
>([[[[| (O) ]]]]) R11GS, the Pink Panther
> \__/
>
>Home Page: http://sepc.twi.tudelft.nl/~sylvia
>Personal Home Page: http://www.sylvia.demon.nl

Bonvia

unread,
Jun 21, 1998, 3:00:00 AM6/21/98
to

Nou moet ik alweer want H.v.s. Franc © schreef de volgende onzin:

;-)>Je hebt d'r een maand over gedaan om het te bedenken, maar het is
;-)>dan ook wel een fantastische posting geworden!!!
;-)
;-)Och jee, lelijk eendje laat weer eens van zich horen.

Kijk dat jij nou geen zwaan bleek tre zijn, houd nog niet inm dat
je dat op anderen moet projecteren...

Maar ja als je nooit hebt geleerd omn iets anders te doen dan om
je heen schoppen, kom je ook niet echt verder, hè ?

Gelukkig weten we nu dat je echt niet eens de geestelijke
vermogens hebt om een besef van fatsoen te kweken, dus we zullen
je je gekwetste uitl;atinkjes nog langer kwalijk te nemen.
Misschien zijn er nog mensen die je wat aandacht willen geven, wie
weet zijn er nog ongebreidelde empathen met deugdelijke
scheenbeschermers...

--


Met de onvergefelijke groeten ;-)

Bonzo Deci Bell

Http://www.xt500.demon.nl


Daar ben ik dan. Alles is klaar.
Nieuwe levertraan in de olie,
een Asperientje in het wateren
en de lucht in de banden ververst.
Kom, jonge vriend, we gaan op reis.

Olivier B. Bommel

Bonvia

unread,
Jun 21, 1998, 3:00:00 AM6/21/98
to

Nou moet ik alweer want H.v.s. Franc © schreef de volgende onzin:

;-)Och jee, lelijk eendje laat weer eens van zich horen.

Waarschijnlijk werd je vroeger als klein jongetje steeds door je
veel sterkere buurmeisje getreiterd of zo, en heb je nu allerlei
complexjes waar je je niet bewust van bent. Geeft niet hoor,
hebben wel meer jongetjes last van, maar als je het zo op het net
uit is het wel heel zichtbaar voor iedereen.
--


Sylvia
--
_
/__\ R11GS, the Bumble Bee
| o | XT500, the Springgeit
([[[[| (O) ]]]]) R11GS, the Pink Panther
\__/

--

H.v.s. Franc ©

unread,
Jun 22, 1998, 3:00:00 AM6/22/98
to

On Sun, 21 Jun 1998 23:31:27 +0200, st...@xt500.demon.nl (Bonvia)
wrote:

>Nou moet ik alweer want H.v.s. Franc © schreef de volgende onzin:
>
>;-)Och jee, lelijk eendje laat weer eens van zich horen.
>
>Waarschijnlijk werd je vroeger als klein jongetje steeds door je
>veel sterkere buurmeisje getreiterd of zo, en heb je nu allerlei
>complexjes waar je je niet bewust van bent. Geeft niet hoor,
>hebben wel meer jongetjes last van, maar als je het zo op het net
>uit is het wel heel zichtbaar voor iedereen.

Dat doet jou toch wel pijn he die opmerking dat je een lelijk eendje
bent ?
Je maakt toch wel duidelijk dat je met een minderwaardigheids complex
van hier tot ginder zit.
VIEZE BITCH !!

>Sylvia
>--
> _
> /__\ R11GS, the Bumble Bee
> | o | XT500, the Springgeit
>([[[[| (O) ]]]]) R11GS, the Pink Panther
> \__/
>
>Home Page: http://sepc.twi.tudelft.nl/~sylvia
>Personal Home Page: http://www.sylvia.demon.nl

Roland

unread,
Jun 22, 1998, 3:00:00 AM6/22/98
to

On Mon, 22 Jun 1998 14:51:50 GMT, dhrr...@worldonline.nlnospam
(H.v.s. Franc ©) wrote:

>On Sun, 21 Jun 1998 23:31:27 +0200, st...@xt500.demon.nl (Bonvia)
>wrote:

PAS OP !! Pschychopaat op het net.

>MKG,
>Heer van stand Franc ©
>
>Reply: dhrr...@worldonline.nl
>
>http://www.czech.cz/


SVP negeren


Sylvia

unread,
Jun 22, 1998, 3:00:00 AM6/22/98
to

op een goede dag besloot H.v.s. Franc © dat het volgende interessant
genoeg was voor Cafe de Luie Motorfiets:

> Dat doet jou toch wel pijn he die opmerking dat je een lelijk eendje
> bent ?

Als gereformeerde onderwijzeres blijf je, tegen beter weten in, hopen op
een sprankje vooruitgang in het karakter, het intellect of de algemene
ontwikkeling van je leerlingetjes. Doet altijd weer pijn als zo duidelijk
blijkt dat dat er niet in zit :-(

--


Sylvia
--
reizen faq: http://www.sylvia.demon.nl/travel/faq.html


_
/__\ R11GS, the Bumble Bee
| o | XT500, the Springgeit
([[[[| (O) ]]]]) R11GS, the Pink Panther
\__/

--

)

unread,
Jun 22, 1998, 3:00:00 AM6/22/98
to

H.v.s. Franc © had iets te vertellen:


> VIEZE BITCH !!

Je zou er zoooo graag eentje hebben, al was het maar een lelijk eendje...

Jongen, wat ben jij toch een zielig ventje, kun je nou echt niks beters verzinnen dan een
beetje als een kleuter vieze woordjes napraten, want ja echt van enige creativiteit is je
gebrabbel wel gespeend is het niet.

Kijk en dat ze af en toe een beetje naar mij ruikt is niet vies, maar mijn eigen manier
van territorium gedrag ;-)

--

Bonzo Desi Bell
(het buitenechtelijk broertje van Pietje)


Bo...@xt500.demon.nl

Voor neuspetuerfetishisten...
http://www.xt500.demon.nl
"Just try to Push me !"

Stelling van de maand:

'Ik rijd een Intruder, 't is de enige die mocht van m'n Moeder'

Steffie

unread,
Jun 22, 1998, 3:00:00 AM6/22/98
to

dhrr...@worldonline.nlnospam (H.v.s. Franc ©) wrote:


He moraal ridder..

Is het nou zo moeilijk om de tijd op je peecee eens goed te zetten?
Je loopt wat uurtjes voor.

Klaartje

unread,
Jun 22, 1998, 3:00:00 AM6/22/98
to

Op 22 Jun 1998 07:08:16 GMT, tracteerde rhs...@euronet.nl (Roland)
ons op de volgende parel van wijsheid:

>On Mon, 22 Jun 1998 14:51:50 GMT, dhrr...@worldonline.nlnospam
>(H.v.s. Franc Š) wrote:
>
>>On Sun, 21 Jun 1998 23:31:27 +0200, st...@xt500.demon.nl (Bonvia)
>>wrote:
>
>PAS OP !! Pschychopaat op het net.
>

Eentje maar?

:-) Klaartje

Sultan Kalifa

unread,
Jun 22, 1998, 3:00:00 AM6/22/98
to

On Mon, 22 Jun 1998 14:51:50 GMT, H.v.s. Franc © said:

>>Waarschijnlijk werd je vroeger als klein jongetje steeds door je
>>veel sterkere buurmeisje getreiterd of zo, en heb je nu allerlei
>>complexjes waar je je niet bewust van bent. Geeft niet hoor,
>>hebben wel meer jongetjes last van, maar als je het zo op het net
>>uit is het wel heel zichtbaar voor iedereen.

ja, of hij is eigenlijk een zigeuner jongetje dat vroeg in zijn
jeugd door een grope rondreizende joodse bankiers uit manhattan
gekidnapt werd ! uh... of zo iets.
Zeg, Truus de Wit: is die ook weg ?

>Dat doet jou toch wel pijn he die opmerking dat je een lelijk eendje
>bent ?

>Je maakt toch wel duidelijk dat je met een minderwaardigheids complex
>van hier tot ginder zit.
>VIEZE BITCH !!

Het probleem bij harley rijden is altijd dat die motoren in de
dode hoek van de spiegel zitten ! en dan word je zo tegen de
vangrail gedrukt: auwa ! Daarom zeg ik: koop toch een goede
veilige automobile !

>>Sylvia

Sultan


)

unread,
Jun 22, 1998, 3:00:00 AM6/22/98
to

H.v.s. Franc © had iets te vertellen:


> Vieze stinkerd !

Hihihi, je blijft jaloers hé ?
Misschien dat ze je op het Zandpad nog willen helpen...

H.v.s. Franc ©

unread,
Jun 23, 1998, 3:00:00 AM6/23/98
to

On Mon, 22 Jun 1998 10:23:24 +0200, ste...@sylvia.demon.nl (Sylvia of
Bonzo, wat maakt het ook uit allemaal, de pot is nat... ;-)) wrote:

>H.v.s. Franc © had iets te vertellen:
>
>

>> VIEZE BITCH !!
>
>Je zou er zoooo graag eentje hebben, al was het maar een lelijk eendje...

Kun jij weten he LuldeBehanger?

>Jongen, wat ben jij toch een zielig ventje, kun je nou echt niks beters verzinnen dan een
>beetje als een kleuter vieze woordjes napraten, want ja echt van enige creativiteit is je
>gebrabbel wel gespeend is het niet.

Laat jij je ook spenen door die vette zeug van jou ?

>Kijk en dat ze af en toe een beetje naar mij ruikt is niet vies, maar mijn eigen manier
>van territorium gedrag ;-)

Vieze stinkerd !

Gordon

unread,
Jun 30, 1998, 3:00:00 AM6/30/98
to

>Joost

Hi joost,

Van je moeder vernomen dat als je tot je 16e niet rookt je misschien
zo'n scooter krijgt.

Heb haar proberen te overtuigen dat ze je dan beter het motorrijbewijs
kan laten halen en voor het restant dan mijn CB aan te schaffen.

Oh ja, als je zo'n scooter krijgt mag je nooit meer achterop.

P.s. zeg tegen je vader dat als ie nog een keer met z'n poten aan de
windowsinstellingen zit de puinhoop zelf maar oplost.

empty road's
clear sky's
a roaring Honda
a wisphering Comet
the free spirit of fly and drive

Groeten

Rik van den Biggelaar

Honda CB 750 F (81)
Comet Level 80 (96)

J.F.H. van den Biggelaar

unread,
Jul 17, 1998, 3:00:00 AM7/17/98
to
Toch vraag ik me wel eens af wat (en of) sommige mensen denken, als
voorbeeld een stukje zooi dat Gordon op het net dumpte:

> Van je moeder vernomen dat als je tot je 16e niet rookt je misschien
> zo'n scooter krijgt.

AAAAHHHH, wat leuk dat je je eigen ervaringen er bij haalt.

> Heb haar proberen te overtuigen dat ze je dan beter het motorrijbewijs
> kan laten halen en voor het restant dan mijn CB aan te schaffen.

Nou die ene gulden zal ik toch wel ergens op straat kunnen vinden.

>

wat slap geneuzel weggehaald

> Groeten

Die hou je maar

> Rik van den Biggelaar

What's in a name

Joost van den Biggelaar

Gordon

unread,
Jul 17, 1998, 3:00:00 AM7/17/98
to
On Fri, 17 Jul 1998 09:49:21 +0200, "J.F.H. van den Biggelaar"
<jbi...@xs4all.nl> wrote:

>Toch vraag ik me wel eens af wat (en of) sommige mensen denken, als
>voorbeeld een stukje zooi dat Gordon op het net dumpte:
>

Lastig he Joost, die puberteit, begint nu een beetje opstandig te
worden.

>> Van je moeder vernomen dat als je tot je 16e niet rookt je misschien
>> zo'n scooter krijgt.
>
>AAAAHHHH, wat leuk dat je je eigen ervaringen er bij haalt.

Je moeder zij al dat geschiedenis niet je sterkste vak was. Is niet zo
erg, kunt beter kijken naar de toekomst. In mijn tijd hadden we nog
geen scooters. Het het moeten doen met een KS50 en een Florett.
Zal je de foto's wel een keer laten zien.

>> Heb haar proberen te overtuigen dat ze je dan beter het motorrijbewijs
>> kan laten halen en voor het restant dan mijn CB aan te schaffen.
>
>Nou die ene gulden zal ik toch wel ergens op straat kunnen vinden.
>

Leuk Joost, leuk. Zal 't onthouden voor je verjaardag.

>wat slap geneuzel weggehaald

Hi hi, valt je vader jou nu lastig om z'n pc weer op gang te krijgen.
Heeft hij die CD van Tatjana nog ?? Of heeft je moeder die al ondekt

>
>> Groeten
>
>Die hou je maar

Kom kom Joost, nou niet onbeschoft worden, is nergens voor nodig

>
>> Rik van den Biggelaar
>
>What's in a name
>
>Joost van den Biggelaar

Nogmaals de Groeten


Power to the Melmakians

The best cats to shoot are purple

J.F.H. van den Biggelaar

unread,
Jul 17, 1998, 3:00:00 AM7/17/98
to
Ik vraag me eigenlijk af wat Gordon nou gedacht heeft toen hij het
subject van het oorspronkelijke bericht las, en wat hem triggerde om er,
op die voor zijn doen briljante manier, op te reageren....


> Lastig he Joost, die puberteit, begint nu een beetje opstandig te
> worden.

Oh, pubertijd die opstandig wordt, die is nieuw ;-)

> Je moeder zij al dat geschiedenis niet je sterkste vak was.

Wel een zeer oude spelling, of hoorde ik een van jouw makers zeggen dat
Nederlands een minder sterk punt van je was.

> Is niet zo
> erg, kunt beter kijken naar de toekomst. In mijn tijd hadden we nog
> geen scooters.

Dan moet je ongeveer 100 jaar oud zijn, IMNSHO reden er al Vespa's rond
in de jaren 50. Knap van je dat je op je oude dag nog iets met computers
durft te doen.



> Leuk Joost, leuk. Zal 't onthouden voor je verjaardag.

Hoeft niet, ik schreef toch dat ik die gulden wel zou vinden. Van arme
stakkers hoef ik geen cadeaux.



> >wat slap geneuzel weggehaald
>
> Hi hi, valt je vader jou nu lastig om z'n pc weer op gang te krijgen.
> Heeft hij die CD van Tatjana nog ?? Of heeft je moeder die al ondekt

Kennelijk heb je die CD nooit beter bekeken dan van een veilige afstand
in de winkel, of je moet wel heel weinig gewend zijn. Van waar toch
steeds die link naar dingen die niet in nl.motorfiets horen. Is dit een
fettish van je, of ben je gewoon lomp?

> >
> >> Groeten
> >
> >Die hou je maar
>
> Kom kom Joost, nou niet onbeschoft worden, is nergens voor nodig

Dat is niet onbeschoft, waarom denk je dat als jij iets aanbiedt de rest
het maar moet accepteren?



> Power to the Melmakians
>
> The best cats to shoot are purple

Jij moet wel blij zijn dat ALF herhaald wordt, of heb je ze allemaal op
tape?

Steffie

unread,
Jul 17, 1998, 3:00:00 AM7/17/98
to
"J.F.H. van den Biggelaar" <jbi...@xs4all.nl> wrote:

>Wel een zeer oude spelling, of hoorde ik een van jouw makers zeggen dat
>Nederlands een minder sterk punt van je was.

Huh ?
Jij begint over spelling en --->>

>Hoeft niet, ik schreef toch dat ik die gulden wel zou vinden. Van arme
>stakkers hoef ik geen cadeaux.

^^^^^^^^

En gebruikt hier ook niet echt Nederlandsch....

--

Gordon Shumway

unread,
Jul 17, 1998, 3:00:00 AM7/17/98
to
On Fri, 17 Jul 1998 14:44:21 GMT, moor...@dds.nl (Steffie) wrote:

>"J.F.H. van den Biggelaar" <jbi...@xs4all.nl> wrote:
>
>>Wel een zeer oude spelling, of hoorde ik een van jouw makers zeggen dat
>>Nederlands een minder sterk punt van je was.
>
>Huh ?
>Jij begint over spelling en --->>
>
>>Hoeft niet, ik schreef toch dat ik die gulden wel zou vinden. Van arme
>>stakkers hoef ik geen cadeaux.
> ^^^^^^^^
>
>En gebruikt hier ook niet echt Nederlandsch....

Laat maar Steffie, Joost is een beetje een weisneus.

Sinds hij een baard in z'n keel heeft hebben z'n ouders het moeilijk
om 'm nog wat beschaving bij te brengen.

De rest van de familie heeft zicht rotgelachen om z'n gabberkapsel en
z'n neusring.

Nu wilde hij een scooter in dezelfde kleur als z'n trainingspak. Mocht
ie alleen niet meer roken. Sindsdien is hij niet meer te genieten.

Een CB voor 1 gulden, de randdebiel. En zo'n bromscooter van nu
vergelijken met een echte Vespa, hoe durft hij.


Groeten

Rik

(nog 4 weken)

Steffie

unread,
Jul 17, 1998, 3:00:00 AM7/17/98
to
On Fri, 17 Jul 1998 18:03:28 GMT, rv...@iaehv.nl (Gordon Shumway)
wrote:

>On Fri, 17 Jul 1998 14:44:21 GMT, moor...@dds.nl (Steffie) wrote:
>
>>"J.F.H. van den Biggelaar" <jbi...@xs4all.nl> wrote:
>>
>>>Wel een zeer oude spelling, of hoorde ik een van jouw makers zeggen dat
>>>Nederlands een minder sterk punt van je was.
>>
>>Huh ?
>>Jij begint over spelling en --->>
>>
>>>Hoeft niet, ik schreef toch dat ik die gulden wel zou vinden. Van arme
>>>stakkers hoef ik geen cadeaux.
^^^^^^^^


Hmm pijltjes hierboven waren iets verschoven...

>>En gebruikt hier ook niet echt Nederlandsch....
>
>Laat maar Steffie, Joost is een beetje een weisneus.

Hihi..


>Sinds hij een baard in z'n keel heeft hebben z'n ouders het moeilijk
>om 'm nog wat beschaving bij te brengen.
>
>De rest van de familie heeft zicht rotgelachen om z'n gabberkapsel en
>z'n neusring.
>
>Nu wilde hij een scooter in dezelfde kleur als z'n trainingspak. Mocht
>ie alleen niet meer roken. Sindsdien is hij niet meer te genieten.

Ja dat krijg je van die smerige kankerstaven..

>
>Een CB voor 1 gulden, de randdebiel. En zo'n bromscooter van nu
>vergelijken met een echte Vespa, hoe durft hij.

Ach hij weet nog niet beter.

J.F.H. van den Biggelaar

unread,
Jul 17, 1998, 3:00:00 AM7/17/98
to

Steffie schreef:

Ach laat ook maar. Volgende keer misschien investeren in een nieuwe helm die
niet zo knelt.....

Joost

Gordon

unread,
Jul 20, 1998, 3:00:00 AM7/20/98
to

>Ach laat ook maar. Volgende keer misschien investeren in een nieuwe helm die
>niet zo knelt.....
>
>Joost


Dacht het al, had die helm ook eerst moeten passen Joost. Alleen op de
kleur afgaan is niet goed. Nu zit je met de problemen.

Heb nog een Jet-helm in de schuur liggen, interesse ??

Rik van den Biggelaar
Honda cb 750 F (81)


Nog 3 weken


J.F.H. van den Biggelaar

unread,
Jul 20, 1998, 3:00:00 AM7/20/98
to

Gordon schreef:

> >Ach laat ook maar. Volgende keer misschien investeren in een nieuwe helm die
> >niet zo knelt.....
> >
> >Joost
>
> Dacht het al, had die helm ook eerst moeten passen Joost. Alleen op de
> kleur afgaan is niet goed. Nu zit je met de problemen.
>

Ach, vergeten de gebiedende wijs wat duidelijker te maken.

> Heb nog een Jet-helm in de schuur liggen, interesse ??

Nee, gelukkig ben ik nog net slim genoeg om geen tweede hands helm te kopen. Maar
ik snap waarom je hem weg doet, heb je eindelijk ingezien dat je niets te
beschermen hebt?

> Rik van den Biggelaar
> Honda cb 750 F (81)
>
> Nog 3 weken

En dan wordt je opgenomen???

Joost


Gordon Shumway

unread,
Jul 20, 1998, 3:00:00 AM7/20/98
to
On Mon, 20 Jul 1998 20:50:11 +0200, "J.F.H. van den Biggelaar"
<J.F.H.v.d...@ThePentagon.com> wrote:

>
>
>Gordon schreef:
>
>> >Ach laat ook maar. Volgende keer misschien investeren in een nieuwe helm die
>> >niet zo knelt.....
>> >
>> >Joost
>>
>> Dacht het al, had die helm ook eerst moeten passen Joost. Alleen op de
>> kleur afgaan is niet goed. Nu zit je met de problemen.
>>
>
>Ach, vergeten de gebiedende wijs wat duidelijker te maken.

Joostje jongen, wat weet jij nou van gebiedende wijs, de laatste keer
dat je moeder je iets probeerde te laten doen antwoordde je met een
opgestoken middelvinger.

>
>> Heb nog een Jet-helm in de schuur liggen, interesse ??
>
>Nee, gelukkig ben ik nog net slim genoeg om geen tweede hands helm te kopen. Maar
>ik snap waarom je hem weg doet, heb je eindelijk ingezien dat je niets te
>beschermen hebt?

Joost je weet wel beter, sinds ik geen kuip meer heb vindt ik een
vizier toch wel prettig.


>> Rik van den Biggelaar
>> Honda cb 750 F (81)
>>
>> Nog 3 weken
>
> En dan wordt je opgenomen???
>

Excuus Joost, was vergeten dat je een aantal weken in een
afkickcentrum gezeten hebt. Vraag het maar aan je moeder als je komend
weekend verlof hebt. Doe ook de groeten aan je vader. Als hij nog een
copie wil van die Tatjana CD moet hij maar even bellen

0 new messages