Re: loan

Adri Verhoef

Op moederschip aarde schreef iemand die zich identificeerde als
Machiel de Wit <machie...@xs4all.nl> in nl.stad.amsterdam:
>williams oliver schreef op 21-12-2021
>
>Denk je nou echt dat Amsterdammers zo dom zijn om je verhaaltje te
>geloven?

Rob reageerde ook al in nl.support.echtscheiding op deze multiposter,
"williams oliver", met z'n buitengewoon Nederlandstalige onderwerp "lending"
[je hoeft alleen maar twee keer een L in te voegen: LlendLing → el-lend-el-ing]
en wel als volgt:

| Ja maar jij woont in een achterlijk land. Hier werkt dat anders.

Het is goed dat we in de nieuwsgroepen mensen als Rob hebben, dan valt er
tenminste nog wat te lachen af en toe.

Adri :)
--
Give a man a fish and he will eat for a day; teach a man to fish and he will eat for a lifetime; give a man religion and he will die praying for a fish. – Anonymous

Rob

Adri Verhoef <a...@news.a3.xs4all.nl> wrote:
> [...]
> en wel als volgt:

> Het is goed dat we in de nieuwsgroepen mensen als Rob hebben, dan valt er

Alleen morgen en (een deel van) maandag nog. Dan ben ik weg, de
shell server gaat uit.