Usenet revival!

J. J. Lodder

<https://www.theregister.com/2023/08/30/usenet_revival/>

Wie weet, misschien dringt het zelfs ooit nog tot nl* door,

Jan

Izak van Langevelde

On 01-09-2023 10:13, J. J. Lodder wrote:
> <https://www.theregister.com/2023/08/30/usenet_revival/>
>
> Wie weet, misschien dringt het zelfs ooit nog tot nl* door,

Word ik op je oude dag toch nog beroemd!

--
Grinnikend door het leven...

J. J. Lodder

Izak van Langevelde <eeza...@studiomestenmist.nl> wrote:

> Word ik op je oude dag toch nog beroemd!

Maar Izak, je was al wereldberoemd, in nl* ...

Jan

Izak van Langevelde

Waar zijn Uw ambities? Reach for the sky!

s|b

J. J. Lodder schreef:

> <https://www.theregister.com/2023/08/30/usenet_revival/>
>
> Wie weet, misschien dringt het zelfs ooit nog tot nl* door,

The newbies are baaaaack!

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

Flibsy

J. J. Lodder <nos...@de-ster.demon.nl> wrote:
> <https://www.theregister.com/2023/08/30/usenet_revival/>

Ik lees daar niets over modernisering. Dus kansloos.

--
Flibsy

J. J. Lodder

Maar ze ruimen lege groepen op.
Dat zou jou, als opruimmaniak, toch blij moeten maken,

Jan

Johan van Selst

["Followup-To:" header set to nl.newsgroups.]
Op vrijdag 1 september schreef J. J. Lodder:
><https://www.theregister.com/2023/08/30/usenet_revival/>
> Wie weet, misschien dringt het zelfs ooit nog tot nl* door,

Hup Usenet!

Ciao,
Johan
--
Why do we always come here - I guess we'll never know.
It's like a kind of torture to have to watch the show.