Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Irritante tv-persoonlijkheden

5 views
Skip to first unread message

Alex

unread,
Sep 2, 2001, 8:31:52 AM9/2/01
to
Een tijdje terug was er een thread over 'tv-idioten', irritante
tv-persoonlijkheden. Hierbij mijn lijstje, bij deze mensen zapt mijn
tv uit zichzelf.

* Caroline Tensen - zoals Rob Stenders al zei 'ze is lelijk van
binnen'
* Danny Rook - oppervlakheid gepersonificeerd, diepgang van een
platbodem
* Marga van Praag - lijkt altijd op het randje van hysterie te
balanceren
* Pernille La Lau (of zoiets) - zie Marga van Praag
* Pieter Storms - de redder der natie
* Martin Gaus - woef woef
* Nelleke van Opsporing Verzocht - ongekend amateuristisch, inmiddels
opgehoepeld volgens mij
* jongen van call-tv (heet ie Jeroen?) - is dom, ziet er dom uit en
heeft een spraakgebrek
* Willibrord - is het adres van zijn apotheker al heel lang kwijt
* Cindy Pielstroom - je kan niet eens zeggen dat ze een dom blondje
is, aangezien ze haar haar constant in de meest verschrikkelijke
kleuren verft
* Mart Smeets - soms te pathetisch voor woorden
* Patty Brard - vindt zichzelf een enorme diva, ze is gewoon een oude
tut, over the hill

Julius

unread,
Sep 2, 2001, 9:11:29 AM9/2/01
to
With more on that story, here's correspondent *Alex*:

| Een tijdje terug was er een thread over 'tv-idioten', irritante
| tv-persoonlijkheden. Hierbij mijn lijstje, bij deze mensen
| zapt mijn tv uit zichzelf.

Dan weet je dus niet hoe ze zijn,
want dan zie je ze nooit irritant zijn.



| * Caroline Tensen - zoals Rob Stenders al zei 'ze is lelijk van
| binnen'
| * Danny Rook - oppervlakheid gepersonificeerd, diepgang van een
| platbodem

oppervlakheid? platbodem?

| * Marga van Praag - lijkt altijd op het randje van hysterie te
| balanceren

http://www.watermelon.nl/marga/
Ik vind Marga wel lief eigenlijk, die oude vrouw (Henny Stoel?)
vind ik veel enger, die is niet hard genoeg voor het (slechte) nieuws.

| * Pernille La Lau (of zoiets) - zie Marga van Praag

Ze schelen minstens 10 jaar, ik zie geen enkele overeenkomst.

| * Pieter Storms - de redder der natie

Pieter is OK, je kunt zeggen wat je wilt,
hij doet het tenminste zoals het hoort,
en het heeft zin.

| * Martin Gaus - woef woef

Ik heb niets met honden, en hij praat
alsof 'ie eenieders pappie wil zijn ofzo.

| * Nelleke van Opsporing Verzocht - ongekend amateuristisch, inmiddels
| opgehoepeld volgens mij

Dat amateurisme valt wel mee, ze was de juiste persoon
voor de doelgroep, denk ik. Ben wel blij dat het mijn
moeder niet is. Dan was ik nu aan de drugs geweest.

| * jongen van call-tv (heet ie Jeroen?) - is dom, ziet er dom uit en
| heeft een spraakgebrek

Het vervelende is dat 'ie vast een hele mooie vriendin heeft
die hij helemaal niet verdient.

| * Willibrord - is het adres van zijn apotheker al heel lang kwijt

Sinds 'ie wat erge dingetjes in het echt heeft gezien,
in derde wereld landen enzo, denkt 'ie dat 'ie the overlord
of good and evil is, terwijl hij nog maar eens goed bij zichzelf
naar binnen moet kijken. Bedrijft vermoedelijk de liefde
met beesten en een zweep erbij.

| * Cindy Pielstroom - je kan niet eens zeggen dat ze een dom blondje
| is, aangezien ze haar haar constant in de meest verschrikkelijke
| kleuren verft

Wie is dat?

| * Mart Smeets - soms te pathetisch voor woorden

Verdient teveel geld voor wat 'ie doet en gedaan heeft.
Prototype van onrechtvaardige uitbetalingsregelingen in dit land.
Gaat te vaak en te duur op vakantie. Denkt dat 'ie meer is dan 'ie is.

| * Patty Brard - vindt zichzelf een enorme diva, ze is gewoon een oude
| tut, over the hill

Vind het zo flauw dat ze haar borsten heeft laten veranderen,
maar dat we ze niet mogen zien. Ik bedoel, alsof dat Luv' zo
onschuldig was ofzo.
--
Julius
http://jult.net
http://jthz.com

Pieter van der Feer

unread,
Sep 2, 2001, 10:19:08 AM9/2/01
to
Jack van Gelder - schreeuwd te veel en inmiteerd Mart
Ruurd Ter Weide - niks zeggend
Johan Derks - ?

Alex

unread,
Sep 2, 2001, 2:36:19 PM9/2/01
to
> | * Danny Rook - oppervlakheid gepersonificeerd, diepgang van een
> | platbodem
>
> oppervlakheid? platbodem?

Sorry, het moet natuurlijk 'oppervlakkigheid' zijn. Shit, had ik mijn
tekstje nog zo zorgvuldig gecheckt.
Als je niet weet wat een platbodem is, verwijs ik je graag naar een
woordenboek.


>
> | * Pernille La Lau (of zoiets) - zie Marga van Praag
>
> Ze schelen minstens 10 jaar, ik zie geen enkele overeenkomst.

Ze praten beiden even hysterisch. Ik word er altijd nerveus van.


> | * Cindy Pielstroom - je kan niet eens zeggen dat ze een dom blondje
> | is, aangezien ze haar haar constant in de meest verschrikkelijke
> | kleuren verft
>
> Wie is dat?

Een omhooggevallen omroepster van Veronica.

Melleril

unread,
Sep 2, 2001, 5:07:06 PM9/2/01
to
alex...@hotmail.com (Alex) wrote in
<b61a4fd6.01090...@posting.google.com>:

<KNIP>

>> Wie is dat?
>
>Een omhooggevallen omroepster van Veronica.

Oh, ik dacht dat ze een fotomodel was (is).

--
gr. Melleril

Chriet Titulaer's Wondere Wereld in de herhaling!
Ben jij ook benieuwd welke voorspellingen uit zijn gekomen?
Stuur dan een mailtje met verzoek tot herhaling naar:
publiek...@tros.nl

Jochem Zeewier

unread,
Sep 2, 2001, 5:20:50 PM9/2/01
to

>
> | * Patty Brard - vindt zichzelf een enorme diva, ze is gewoon een oude
> | tut, over the hill
>
> Vind het zo flauw dat ze haar borsten heeft laten veranderen,
> maar dat we ze niet mogen zien. Ik bedoel, alsof dat Luv' zo
> onschuldig was ofzo.

Nou nou, ze doet anders enorm haar best om ze er net niet uit te laten
vallen (enorm dellerig)
en ik sluit me aan bij voorgaande poster!!

Jochem..

Emma

unread,
Sep 2, 2001, 5:22:27 PM9/2/01
to
Melleril schreef:

> alex...@hotmail.com (Alex) wrote in
> <b61a4fd6.01090...@posting.google.com>:
>
> <KNIP>
> >> Wie is dat?
> >
> >Een omhooggevallen omroepster van Veronica.
>
> Oh, ik dacht dat ze een fotomodel was (is).

Ze is begonnen bij Call TV en daar had ze moeten blijven,
precies haar niveau..

G. Ch. J. MASSA

unread,
Sep 2, 2001, 8:02:49 PM9/2/01
to
Pieter van der Feer wrote:
>
> >Een tijdje terug was er een thread over 'tv-idioten', irritante
> >tv-persoonlijkheden. Hierbij mijn lijstje, bij deze mensen zapt mijn
> >tv uit zichzelf.
> >

Mijn TV zapt alleen als ik dat wil. Maar tegen jouw Tv wil ik zeggen
Humberto Tan.

Wil zo graag in beeld en maar praten, walgelijk voorbeeld vanavond
studio sport.

De leader loopt onderwerpen worden genoemd, hij komt in beeld en gaat
dat dus allemaal herhalen.

Is in de middag dus ook gegaan naar de persconferentie van Louis v Gaal
stelt een vraag ( sinds van Gaal ook in dienst is bij de NOS mag dat )
maar moet laten zien, zgn stand up shot dat hij de vraag stelde beige
pak en roze / wit overhemd, in de avond in de studio ander pak maar kijk
mijn overhemd eens.

Heeft zgn een uitstekende relatie met (dat mag je nooit meer zeggen ) de
zwarte kabel, zijn beste vriend is de advocaat van Davids. Hij vertelde
dat hij het echte verhaal van Davids kende maar dat nooit zou vertellen.
Want zijn relatie met davids was bijzonder. Wel naar mijn mening als hij
door de publieke omroep wordt betaald, dus door ons hij journalist moet
zijn en nieuws geven.

> >* Mart Smeets - soms te pathetisch voor woorden

kan zijn redelijke opvoeding en woordenschat, weet dat er aan zijn poten
wordt gezaagd, maar heeft als enige ervaring met topsport en emoties.

Jack v Gelder , immiteert Mart ??, Jack v Gelder geilt op zijn
populariteit, ter land ter lucht en terzee.

De enige die de stijl van Mart overneemt is Tom Egbers, ja 8 jaar
geleden lachten we ons rot om hem maar nu heeft hij toch dezelfde
klasse. Topsporters en het is toch een sportprogramma hebben ook hun
eisen van Gaal zal best wel gezegd hebben OK NOS een deal maar ik praat
aleen met Mart of Tom, zeker na de aanvaring met Jack die van Gaal nog
steeds een goede vriend noemt die zeker eenmaal per jaar kleren bij hem
komt kopen.

Ruud ter Weiden , ach ja ruud vergeet niet dat hij het al 30 jaar doet
en zeker de laatste jeren steeds beter.
Niet als commmentator maar als gespreksleider. Jammer dat hij het zo
goed deed, dat Sport aan tafel van de buis moest van de Mol. ( want Ajax
kwam er wel eens slecht vanaf, en de MOL wil dat graag kopen, )Want het
programma werd natuurlijk betaald door Johan Derksen se persoonlijke
spreekbuis van Cruyff.Daarnaast is hij eigenaar / hoodredakteur van VI.

Vergeet een ding niet, bij de NOS ( studio sport ) is een oorlog aan de
gang niet voor betere programmas maar image van de presentatoren. Laten
we hopen dat Mart en Tom en die aardige mevrouw (sorry ken de naam niet
) die het in de ochtend doet blijven. Maar humberto nee hij schijnt een
goede fotograaf en jurist te zijn ga daar dan naar terug.

Gerard

Jacqueline

unread,
Sep 3, 2001, 2:41:17 AM9/3/01
to
"Alex" <alex...@hotmail.com> wrote in message
news:b61a4fd6.01090...@posting.google.com...

> * Danny Rook - oppervlakheid gepersonificeerd, diepgang van een
> platbodem

He-le-maal niet mee eens. Danny Rook is mijn favoriete presentator. Ik moest
ook even aan hem wennen, maar nu vind ik hem echt de beste, de leukste, de
grappigste etc. En zeker niet oppervlakkig. Maar misschien wordt men
afgeleid door zijn grappen en snelle opmerkingen.

Grtn,
Jacqueline


Roel Janssen

unread,
Sep 3, 2001, 5:49:44 AM9/3/01
to
alex...@hotmail.com (Alex) wrote in message news:<b61a4fd6.01090...@posting.google.com>...

> Een tijdje terug was er een thread over 'tv-idioten', irritante
> tv-persoonlijkheden. Hierbij mijn lijstje, bij deze mensen zapt mijn
> tv uit zichzelf.
>
> * Caroline Tensen - zoals Rob Stenders al zei 'ze is lelijk van
> binnen'

Nou, ze zag er gisteravond heel goed uit en ze was ook sympathieker en
spontaner dan ooit tevoren. Waar een echtscheiding als niet goed voor
kan zijn... Om het *heel* zacht uit te drukken, ik zou 't best met 'r
kunnen, al zijn er maar weinig mensen die dat begrijpen...

> * Danny Rook - oppervlakheid gepersonificeerd, diepgang van een
> platbodem

Ach...

> * Marga van Praag - lijkt altijd op het randje van hysterie te
> balanceren

Leuke omschrijving. Ze kan gewoon niet nieuwslezen, maar verder lijkt
ze me een heel aardig mens.

> * Pernille La Lau (of zoiets) - zie Marga van Praag

Wiesda?

> * Pieter Storms - de redder der natie

Zouden ze ter plekke moeten kapotschieten. Willibrord ook.

> * Martin Gaus - woef woef

Lul.

> * Nelleke van Opsporing Verzocht - ongekend amateuristisch, inmiddels
> opgehoepeld volgens mij

Fossiel.

> * jongen van call-tv (heet ie Jeroen?) - is dom, ziet er dom uit en
> heeft een spraakgebrek

Alles wat met call-tv te maken heeft is hersenloos en heeft totaal
geen inhoud. Oppervlakkiger dan die lui wordt het niet.

> * Willibrord - is het adres van zijn apotheker al heel lang kwijt

Zie Pieter Storms.

> * Cindy Pielstroom - je kan niet eens zeggen dat ze een dom blondje
> is, aangezien ze haar haar constant in de meest verschrikkelijke
> kleuren verft

Ook Cindy Pielstroom vind ik leuk. Zie Caroline Tensen.

> * Mart Smeets - soms te pathetisch voor woorden

Mwah, kweenie.

> * Patty Brard - vindt zichzelf een enorme diva, ze is gewoon een oude
> tut, over the hill

Soms een ongeloveloos ordinaire snol, soms een heel leuk warm mens. Op
sommige momenten kan ik haar schieten, op andere momenten...

--
RJ

Linda

unread,
Sep 3, 2001, 6:01:07 AM9/3/01
to

Roel Janssen wrote:

> > * Patty Brard - vindt zichzelf een enorme diva, ze is gewoon een oude
> > tut, over the hill
>
> Soms een ongeloveloos ordinaire snol, soms een heel leuk warm mens. Op
> sommige momenten kan ik haar schieten, op andere momenten...

Ja, zou je het wel met haar 'kunnen doen'.
Heb je nog andere maatstaven?

Tot ziens,
Lin
***
http://www.twistedpair.nl/chaziamourali
(sinds 7-6-01 online)

Julius

unread,
Sep 3, 2001, 6:11:13 AM9/3/01
to
With more on that story, here's correspondent *Linda*:

| Ja, zou je het wel met haar 'kunnen doen'.
| Heb je nog andere maatstaven?

Hou jij helemaal je hypocriete lesbo-smoel, raar wijf.

Ben van Buel

unread,
Sep 3, 2001, 6:17:21 AM9/3/01
to

Emma <emma7...@hotmail.com> schreef in berichtnieuws
3B92A312...@hotmail.com...

Is ook assistente van Hans van der Togt geweest in "Rad van Fortuin".
Was als ik het goed heb de opvolgster van Leontine Ruiters.

Ben van Buel


Emma

unread,
Sep 3, 2001, 6:30:53 AM9/3/01
to
Ben van Buel schreef:

Klopt ja, dat soort "tv maken" wou ik nog niet eens meerekenen..
Dan is mijn kortstondige tv carriere nog van meer betekenis geweest..

Emma

unread,
Sep 3, 2001, 6:32:59 AM9/3/01
to
Julius schreef:

> With more on that story, here's correspondent *Linda*:
>
> | Ja, zou je het wel met haar 'kunnen doen'.
> | Heb je nog andere maatstaven?
>
> Hou jij helemaal je hypocriete lesbo-smoel, raar wijf.

Nou ja zeg....Waarom zo onaardig tegen Lin, Julius?
Ze is een toffe meid, dus ik weet niet wat jouw
beweegredenen zijn om zo tegen haar te schelden, maar erg
aardig klinkt het allemaal niet :((

jAnO!

unread,
Sep 3, 2001, 6:55:41 AM9/3/01
to

Julius <@jthz.com> schreef in artikel
<6va4ptkd5crma534gf1bs2p1nt2ou8juf0@hannah>...


> With more on that story, here's correspondent *Alex*:
>

> | * jongen van call-tv (heet ie Jeroen?) - is dom, ziet er dom uit en
> | heeft een spraakgebrek
>
> Het vervelende is dat 'ie vast een hele mooie vriendin heeft
> die hij helemaal niet verdient.
>
>

vriendin?? dat denk ik toch niet.....

Jacqueline

unread,
Sep 3, 2001, 8:30:23 AM9/3/01
to
"Julius" <@jthz.com> wrote in message
news:uol6ptk42k91mb7nd16qnhp7feg41l1qp9@hannah...

>
> Hou jij helemaal je hypocriete lesbo-smoel, raar wijf.
> --
> Julius


Met stip op 1 van irritante NG-gebruikers: Julius. Juryrapport: onvolwassen
gedrag.

Groeten,
Jacqueline


Roel Janssen

unread,
Sep 3, 2001, 8:34:42 AM9/3/01
to
On Mon, 03 Sep 2001 12:01:07 +0200, in nl.media.tv Linda
<chazia...@twistedpair.nl> wrote:

>> > * Patty Brard - vindt zichzelf een enorme diva, ze is gewoon een oude
>> > tut, over the hill
>>
>> Soms een ongeloveloos ordinaire snol, soms een heel leuk warm mens. Op
>> sommige momenten kan ik haar schieten, op andere momenten...
>
>Ja, zou je het wel met haar 'kunnen doen'.
>Heb je nog andere maatstaven?

Jawel hoor. :-) Straks ga je nog denken dat ik oppervlakkig ben...

Ik bedoelde dit trouwens niet echt bij Patty. Ze kan soms gewoon een
schat van een mens zijn, da's alles.

--
RJ

Roel Janssen

unread,
Sep 3, 2001, 8:34:43 AM9/3/01
to
On Mon, 03 Sep 2001 12:11:13 +0200, in nl.media.tv Julius <@jthz.com>
wrote:

>| Ja, zou je het wel met haar 'kunnen doen'.
>| Heb je nog andere maatstaven?
>
>Hou jij helemaal je hypocriete lesbo-smoel, raar wijf.

Hmm, ik denk dat jij je smoel moet houden, troll.

--
RJ (houdt er niet van als zijn vriendjes of vriendinnetjes onterecht
afgezeken worden)

N!L!SM

unread,
Sep 3, 2001, 8:44:01 AM9/3/01
to
Jacqueline zei het volgende :

hmm grof geweld hiero ?>
>

Roel Janssen

unread,
Sep 3, 2001, 9:18:20 AM9/3/01
to
On Mon, 3 Sep 2001 14:30:23 +0200, in nl.media.tv "Jacqueline"
<yell...@zonnet.nl> wrote:

>Met stip op 1 van irritante NG-gebruikers: Julius. Juryrapport: onvolwassen
>gedrag.

Broeva! Haro! :-)

--
RJ (had deze conclusie in andere nieuwsgroepen ook al getrokken)

Roel Janssen

unread,
Sep 3, 2001, 9:20:25 AM9/3/01
to
On Mon, 03 Sep 2001 12:44:01 GMT, in nl.media.tv N!L!SM
<n.meu...@kpn.com> (N!L!SM) wrote:

>hmm grof geweld hiero ?

Nee. Normaal gesproken is 't hier *heel* gezellig! Prettige mensen
hier, Linda, Sinuhe...

--
RJ

N!L!SM

unread,
Sep 3, 2001, 9:31:56 AM9/3/01
to
Roel Janssen zei het volgende :

don't forget mé??

N!L!SM

unread,
Sep 3, 2001, 9:30:09 AM9/3/01
to
Roel Janssen zei het volgende :

>On Mon, 3 Sep 2001 14:30:23 +0200, in nl.media.tv "Jacqueline"


><yell...@zonnet.nl> wrote:
>
>>Met stip op 1 van irritante NG-gebruikers: Julius. Juryrapport: onvolwassen
>>gedrag.
>
>Broeva! Haro! :-)


top nederlands?

w8in

unread,
Sep 3, 2001, 10:15:53 AM9/3/01
to
On Mon, 03 Sep 2001 15:20:25 +0200, Roel Janssen
<rjw_j...@yahoo.co.uk> threw this on our screens:


>Nee. Normaal gesproken is 't hier *heel* gezellig! Prettige mensen
>hier, Linda, Sinuhe...

Raak :o)

w8in
--
http://TVMuziek.cjb.net (overzicht reclame- en tv-muziek)
http://DutchUSA.cjb.net (Dutch influences in the USA)
I see dumb people...they're everywhere. They walk around like everyone else.
They don't even know they are dumb.

Roel Janssen

unread,
Sep 3, 2001, 12:23:53 PM9/3/01
to
On Mon, 03 Sep 2001 10:15:53 -0400, in nl.media.tv w8in
<w8in4r...@home.com> wrote:

>>Nee. Normaal gesproken is 't hier *heel* gezellig! Prettige mensen
>>hier, Linda, Sinuhe...
>
>Raak :o)

Ja, jullie twee ook :-)

--
RJ

Bird

unread,
Sep 3, 2001, 12:45:21 PM9/3/01
to
On 3 Sep 2001 02:49:44 -0700, rjw_j...@yahoo.co.uk (Roel Janssen)
wrote:

>> * Caroline Tensen - zoals Rob Stenders al zei 'ze is lelijk van
>> binnen'
>
>Nou, ze zag er gisteravond heel goed uit en ze was ook sympathieker en
>spontaner dan ooit tevoren. Waar een echtscheiding als niet goed voor
>kan zijn... Om het *heel* zacht uit te drukken, ik zou 't best met 'r
>kunnen, al zijn er maar weinig mensen die dat begrijpen...

Ik begrijp het inderdaad niet helemaal ......

Maar volgens mij mis jij een beetje het onderscheid tussen TV-persoon
en een privé-persoon. Om maar bij dit voorbeeld te blijven, Caroline
kan best een fantastische vrouw zijn, maar hoe kan jij dat in
hemelsnaam afleiden van haar optreden op de TV?

Grtz,
Arne

Bird

unread,
Sep 3, 2001, 12:50:04 PM9/3/01
to
On Mon, 03 Sep 2001 15:20:25 +0200, Roel Janssen
<rjw_j...@yahoo.co.uk> wrote:

>Nee. Normaal gesproken is 't hier *heel* gezellig! Prettige mensen
>hier, Linda, Sinuhe...

Je bedoelt de eindeloze threads die hier nogal eens de kop opsteken,
met geklets van twee personen dat het gemiddelde chatgroep-niveau
nauwelijks ontstijgt?

Grtz,
Arne

w8in

unread,
Sep 3, 2001, 1:02:23 PM9/3/01
to
On Mon, 03 Sep 2001 18:50:04 +0200, Bird <a.b...@wanadoo.nl> threw
this on our screens:

>On Mon, 03 Sep 2001 15:20:25 +0200, Roel Janssen

Ja, die bedoelt ie denk ik, ja :)

w8in (die aanneemt dat men ook van het bestaan van chatprogramma's
afweet)

Sinuhe

unread,
Sep 3, 2001, 1:57:38 PM9/3/01
to
ergens op of rond Mon, 03 Sep 2001 18:50:04 +0200, schreef Bird
<a.b...@wanadoo.nl> :

Nou zeg! Ik probeer toch wel degelijk een diepere boodschap aan de
lezers toe te vertoruwen in die stichtelijke dialogen. Ik geef toe dat
ik het niet al te dik aanzet en dat het enige concentratie vergt, maar
chatgroep-niveau? Lees ze nog eens een keer door en lees dan eens
tussen de regels: er zal een (tv) wereld voor je open gaan.

Sinuhe
--
woorden, vrijelijk te bezichtigen en te deponeren:
http://www.ilium.f2s.com

Sinuhe

unread,
Sep 3, 2001, 1:59:43 PM9/3/01
to
ergens op of rond Mon, 03 Sep 2001 13:02:23 -0400, schreef w8in
<w8in4r...@home.com> :

>>Je bedoelt de eindeloze threads die hier nogal eens de kop opsteken,
>>met geklets van twee personen dat het gemiddelde chatgroep-niveau
>>nauwelijks ontstijgt?
>
>Ja, die bedoelt ie denk ik, ja :)

Et tu Brutus? Et tu?

:-P~

Sinuhe

unread,
Sep 3, 2001, 2:02:48 PM9/3/01
to
ergens op of rond Mon, 03 Sep 2001 15:20:25 +0200, schreef Roel
Janssen <rjw_j...@yahoo.co.uk> :

Ik ken nie andegs segge dan da ik nu toch enne warm gevoel vannebinne
krijg. :o)

Sinuhe

unread,
Sep 3, 2001, 2:05:04 PM9/3/01
to
ergens op of rond Mon, 03 Sep 2001 12:11:13 +0200, schreef Julius
<@jthz.com> :

>With more on that story, here's correspondent *Linda*:
>
>| Ja, zou je het wel met haar 'kunnen doen'.
>| Heb je nog andere maatstaven?
>
>Hou jij helemaal je hypocriete lesbo-smoel, raar wijf.

Aaah!!!! Let nou eens beter op joh.
Het is Jam én Kaas.... én Kaas!

Julius

unread,
Sep 3, 2001, 5:27:22 PM9/3/01
to
With more on that story, here's correspondent *Jacqueline*:

Komende uit jouw newbie-handen is dat door mij
slechts als groot compliment te aanvaarden.
Er stond overigens toch echt een signature separator
boven mijn naam, dus die prut-reader die je gebruikt
moet je ook eens leren configureren, want dit is niks.

| Groeten,
| Jacqueline

Dus jij groet al jouw 'vijanden' ? Over hypocriet gesproken.

Julius

unread,
Sep 3, 2001, 5:30:35 PM9/3/01
to
With more on that story, here's correspondent *Roel Janssen*:

| Hmm, ik denk dat jij je smoel moet houden, troll.

Jij weet nog niet eens wat dat precies is, een "troll".

| RJ (houdt er niet van als zijn vriendjes of vriendinnetjes onterecht
| afgezeken worden)

Wie denk je dat je bent, de overlord of good and evil,
god himself? Dat je in staat bent voor heel de wereld
te oordelen wat terecht en onterecht is? Alsof jij in
elke newsgroup elk bericht van die bitch hebt gelezen,
jij hebt geen idee waar je het over hebt, betwetertje.

Julius

unread,
Sep 3, 2001, 2:33:54 PM9/3/01
to
With more on that story, here's correspondent *Sinuhe*:

| Nou zeg! Ik probeer toch wel degelijk een diepere boodschap aan de
| lezers toe te vertoruwen in die stichtelijke dialogen. Ik geef toe dat
| ik het niet al te dik aanzet en dat het enige concentratie vergt, maar
| chatgroep-niveau? Lees ze nog eens een keer door en lees dan eens
| tussen de regels: er zal een (tv) wereld voor je open gaan.

Welk een pseudo-diepzinnig gezever, man. Doe toch gewoon.

Roel Janssen

unread,
Sep 3, 2001, 2:49:59 PM9/3/01
to
On Mon, 03 Sep 2001 18:45:21 +0200, in nl.media.tv Bird
<a.b...@wanadoo.nl> wrote:

>>> * Caroline Tensen - zoals Rob Stenders al zei 'ze is lelijk van
>>> binnen'
>>
>>Nou, ze zag er gisteravond heel goed uit en ze was ook sympathieker en
>>spontaner dan ooit tevoren. Waar een echtscheiding als niet goed voor
>>kan zijn... Om het *heel* zacht uit te drukken, ik zou 't best met 'r
>>kunnen, al zijn er maar weinig mensen die dat begrijpen...
>
>Ik begrijp het inderdaad niet helemaal ......
>
>Maar volgens mij mis jij een beetje het onderscheid tussen TV-persoon
>en een privé-persoon.

Neuh. Er is vast ook wel eens iemand op televisie die jij een 'lekker
wijf' (of een 'lekkere vent') vindt, toch?! Nu is Caroline Tensen niet
echt een lekker wijf, meer een soort van poepie :-)

>Om maar bij dit voorbeeld te blijven, Caroline
>kan best een fantastische vrouw zijn, maar hoe kan jij dat in
>hemelsnaam afleiden van haar optreden op de TV?

Tja, je vormt je toch een beeld van een persoon die op tv is. Dat dat
beeld wel eens niet helemaal overeen zou kunnen komen met de
werkelijkheid mag duidelijk zijn. Maar je kunt je van iemand op tv
beter een beeld vormen dan van iemand in een nieuwsgroep. Dat lukt
soms al heel aardig, als mensen als Julius uitspraken als "Hou jij
helemaal je hypocriete lesbo-smoel, raar wijf" doen...

--
RJ

Roel Janssen

unread,
Sep 3, 2001, 2:58:26 PM9/3/01
to
On Mon, 03 Sep 2001 23:30:35 +0200, in nl.media.tv Julius <@jthz.com>
wrote:

>| Hmm, ik denk dat jij je smoel moet houden, troll.


>
>Jij weet nog niet eens wat dat precies is, een "troll".

Hmm, iets zegt mij dat je nu echt aan het trollen bent. Hoogste tijd
om een nieuw killfilter toe te voegen...

>| RJ (houdt er niet van als zijn vriendjes of vriendinnetjes onterecht
>| afgezeken worden)
>
>Wie denk je dat je bent, de overlord of good and evil,
>god himself? Dat je in staat bent voor heel de wereld
>te oordelen wat terecht en onterecht is?

Juist, dat heb je goed ingeschat, dat ik dat ben.

>Alsof jij in
>elke newsgroup elk bericht van die bitch hebt gelezen,
>jij hebt geen idee waar je het over hebt, betwetertje.

Nou, ik kom haar regelmatig tegen in de Vaderlandsche nieuwsgroepen en
we hebben een tijd geleden een relatief intensieve e-mailconversatie
gevoerd, waaruit ik de conclusie trek dat ik Linda 'wel mag'. Dus.
Betwetertje.

--
RJ

w8in

unread,
Sep 3, 2001, 5:33:45 PM9/3/01
to
On Mon, 03 Sep 2001 19:59:43 +0200, Sinuhe <woo...@f2s.freespam.com>

threw this on our screens:

>>>Je bedoelt de eindeloze threads die hier nogal eens de kop opsteken,


>>>met geklets van twee personen dat het gemiddelde chatgroep-niveau
>>>nauwelijks ontstijgt?
>>
>>Ja, die bedoelt ie denk ik, ja :)
>
>Et tu Brutus? Et tu?
>

Ik ben je zoon niet :)
En ja...chatten doe je inderdaad maar ergens anders :)

w8in

Bird

unread,
Sep 3, 2001, 5:32:20 PM9/3/01
to
On Mon, 03 Sep 2001 19:57:38 +0200, Sinuhe <woo...@f2s.freespam.com>
wrote:

>Nou zeg! Ik probeer toch wel degelijk een diepere boodschap aan de
>lezers toe te vertoruwen in die stichtelijke dialogen. Ik geef toe dat
>ik het niet al te dik aanzet en dat het enige concentratie vergt, maar
>chatgroep-niveau? Lees ze nog eens een keer door en lees dan eens
>tussen de regels: er zal een (tv) wereld voor je open gaan.
>
>Sinuhe

Nee dank je. De bewuste threads zijn overigens al halverwege
(misschien zelfs al eerder) in de "ignore" verdwenen.

Dat neemt niet weg dat ik dit even kwijt moest. Het is altijd
prettiger vertoeven in een nieuwsgroep als je geen filters nodig hebt.

Maar je voelt je aangesproken, dat doet me deugd en geeft de burger
moed :-)

Grtz,
Arne

Bird

unread,
Sep 3, 2001, 5:36:44 PM9/3/01
to
On Mon, 03 Sep 2001 20:49:59 +0200, Roel Janssen
<rjw_j...@yahoo.co.uk> wrote:

>Neuh. Er is vast ook wel eens iemand op televisie die jij een 'lekker
>wijf' (of een 'lekkere vent') vindt, toch?! Nu is Caroline Tensen niet
>echt een lekker wijf, meer een soort van poepie :-)

Die omschrijvingen kan ik wel een beetje plaatsen. Ook al kunnen
smaken verschillen :-)

Maar jij begon met ene kwalificatie als "ik zou 't best met 'r
kunnen". Ik vind het knap als je dat kan beoordelen van een
TV-persoon.

>Tja, je vormt je toch een beeld van een persoon die op tv is. Dat dat
>beeld wel eens niet helemaal overeen zou kunnen komen met de
>werkelijkheid mag duidelijk zijn. Maar je kunt je van iemand op tv
>beter een beeld vormen dan van iemand in een nieuwsgroep. Dat lukt
>soms al heel aardig, als mensen als Julius uitspraken als "Hou jij
>helemaal je hypocriete lesbo-smoel, raar wijf" doen...

Tja, laten we 'Julius' er maar buiten houden, ja. Vreemd he, binnen
één bericht van zijn hand was me dat al duidelijk.

Grtz,
Arne

Sinuhe

unread,
Sep 3, 2001, 5:38:47 PM9/3/01
to
ergens op of rond Mon, 03 Sep 2001 23:32:20 +0200, schreef Bird
<a.b...@wanadoo.nl> :

>On Mon, 03 Sep 2001 19:57:38 +0200, Sinuhe <woo...@f2s.freespam.com>
>wrote:

>> Lees ze nog eens een keer door en lees dan eens
>>tussen de regels: er zal een (tv) wereld voor je open gaan.
>

>Nee dank je. De bewuste threads zijn overigens al halverwege
>(misschien zelfs al eerder) in de "ignore" verdwenen.

lol!
En terecht ;-)

>Dat neemt niet weg dat ik dit even kwijt moest. Het is altijd
>prettiger vertoeven in een nieuwsgroep als je geen filters nodig hebt.

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Dus voortaan maar gewoon lezen allemaal.

>Maar je voelt je aangesproken, dat doet me deugd en geeft de burger
>moed :-)

Uiteraard, m'n naam staat er boven. Ik ben misschien dement aan het
worden, m'n naam weet ik nog wel. . . um ..ja, die weet ik nog, ja.

Sinuhe

unread,
Sep 3, 2001, 5:41:38 PM9/3/01
to
ergens op of rond Mon, 03 Sep 2001 17:33:45 -0400, schreef w8in
<w8in4r...@home.com> :

>On Mon, 03 Sep 2001 19:59:43 +0200, Sinuhe <woo...@f2s.freespam.com>
>threw this on our screens:
>
>>>>Je bedoelt de eindeloze threads die hier nogal eens de kop opsteken,
>>>>met geklets van twee personen dat het gemiddelde chatgroep-niveau
>>>>nauwelijks ontstijgt?
>>>
>>>Ja, die bedoelt ie denk ik, ja :)
>>
>>Et tu Brutus? Et tu?

>En ja...chatten doe je inderdaad maar ergens anders :)

Ik vind chatten helemaal niet leuk.
Ik vind Joesnet leuk :-/

André Nelis

unread,
Sep 3, 2001, 5:41:49 PM9/3/01
to
"Roel Janssen" <rjw_j...@yahoo.co.uk> schreef in bericht
news:kov6ptoaltlm9uqlt...@4ax.com...

<knip>

> Broeva! Haro! :-)

Alesia ? Alesia ? Ik ken geen Alesia. Ik weet niet eens waar Alesia ligt!

m.v.g. André.


w8in

unread,
Sep 3, 2001, 6:00:54 PM9/3/01
to
On Mon, 03 Sep 2001 23:41:38 +0200, Sinuhe <woo...@f2s.freespam.com>

threw this on our screens:

>>En ja...chatten doe je inderdaad maar ergens anders :)


>
>Ik vind chatten helemaal niet leuk.
>Ik vind Joesnet leuk :-/

Misbruik Usenet dan niet, zou ik zeggen :)

G. Ch. J. MASSA

unread,
Sep 3, 2001, 11:50:33 PM9/3/01
to

Is dat nu leuk op jezelf te reageren.

Gerard

Roel Janssen

unread,
Sep 4, 2001, 2:16:04 AM9/4/01
to
On Tue, 04 Sep 2001 05:50:33 +0200, in nl.media.tv "G. Ch. J. MASSA"
<gchj...@wxs.nl> wrote:

>> >Alsof jij in
>> >elke newsgroup elk bericht van die bitch hebt gelezen,
>> >jij hebt geen idee waar je het over hebt, betwetertje.
>>
>> Nou, ik kom haar regelmatig tegen in de Vaderlandsche nieuwsgroepen en
>> we hebben een tijd geleden een relatief intensieve e-mailconversatie
>> gevoerd, waaruit ik de conclusie trek dat ik Linda 'wel mag'. Dus.
>> Betwetertje.
>

>Is dat nu leuk op jezelf te reageren.

Het kan zijn dat (a) je nieuwsserver het bericht van Juul gemist
heeft, (b) je zelf niet eens weet dat je Juul eruit filtert, of (c) je
zo dom bent dat je denkt dat ik Juul zelf ben...

--
RJ

Jacqueline

unread,
Sep 4, 2001, 2:48:20 AM9/4/01
to
"Julius" <@jthz.com> wrote in message
news:ili7pt04kn2j370hofrm9ik6u4kkat8pbl@hannah...

> With more on that story, here's correspondent *Jacqueline*:

> Komende uit jouw newbie-handen is dat door mij
> slechts als groot compliment te aanvaarden.
> Er stond overigens toch echt een signature separator
> boven mijn naam, dus die prut-reader die je gebruikt
> moet je ook eens leren configureren, want dit is niks.
>
> | Groeten,
> | Jacqueline
>
> Dus jij groet al jouw 'vijanden' ? Over hypocriet gesproken.
> --
> Julius

Gaap. Wat is het toch makkelijk he, om je achter een pc'tje te verschuilen
en je beter dan anderen te voelen. Je trekt een hoop conclusies die
werkelijk nergens op slaan. Dat jij jezelf vijand noemt, is je eigen
probleem. Beetje zielig.

Toch weer de groeten,
Jacqueline


Linda

unread,
Sep 4, 2001, 3:30:43 AM9/4/01
to

Roel Janssen wrote:

> Jawel hoor. :-) Straks ga je nog denken dat ik oppervlakkig ben...

LOL

Tot ziens,
Lin
***
http://www.twistedpair.nl/chaziamourali
(sinds 7-6-01 online)

Linda

unread,
Sep 4, 2001, 3:35:58 AM9/4/01
to

Roel Janssen wrote:

> >Alsof jij in
> >elke newsgroup elk bericht van die bitch hebt gelezen,
> >jij hebt geen idee waar je het over hebt, betwetertje.
>
> Nou, ik kom haar regelmatig tegen in de Vaderlandsche nieuwsgroepen en
> we hebben een tijd geleden een relatief intensieve e-mailconversatie
> gevoerd, waaruit ik de conclusie trek dat ik Linda 'wel mag'. Dus.
> Betwetertje.

Maak je niet druk, Roellemans ;)
Dit triest figuur onder de naam Julius is nogal op de
'taal-/schrijffoutcorrectie-tour' geweest in een andere ng. En toen heb
ik die zielige jongen gewezen op een paar (!) taalfoutjes in zijn eigen
website waarin hij een omhooggevallen beeld van zichzelf geeft. En dan
heb ik nog maar 1 pagina gezien (was overigens meer dan genoeg).

Overigens geeft hij zelf op die site aan dat mensen hem arrogant vinden
en dat hij daar zelf niet mee zit. Zijn reacties geeft aan wat dat bij
hem betekent.

En nu vindt hij me niet zo aardig... LOL

PS: Ga ff kijken, gun die jongen ook een paar hits.

Jacqueline

unread,
Sep 4, 2001, 4:32:12 AM9/4/01
to

"Linda" <chazia...@twistedpair.nl> wrote:
>
>
> Maak je niet druk, Roellemans ;)
> Dit triest figuur onder de naam Julius is nogal op de
> 'taal-/schrijffoutcorrectie-tour' geweest in een andere ng. En toen heb
> ik die zielige jongen gewezen op een paar (!) taalfoutjes in zijn eigen
> website waarin hij een omhooggevallen beeld van zichzelf geeft. En dan
> heb ik nog maar 1 pagina gezien (was overigens meer dan genoeg).
>
> Overigens geeft hij zelf op die site aan dat mensen hem arrogant vinden
> en dat hij daar zelf niet mee zit. Zijn reacties geeft aan wat dat bij
> hem betekent.
>
> En nu vindt hij me niet zo aardig... LOL
>
> PS: Ga ff kijken, gun die jongen ook een paar hits.
>

Haha, hij heeft wel zelfkennis: Real smart thinking, Julius ):^| -- you
idiot!!!

Groetjes,
Jacqueline


Emma

unread,
Sep 4, 2001, 5:21:07 AM9/4/01
to
Roel Janssen schreef:

Ik heb na die sneer van aan Linda ook verder geen origineel bericht van
julius meer gezien. Wel de reacties erop, maar niet de berichten zelf..

Roel Janssen

unread,
Sep 4, 2001, 5:41:17 AM9/4/01
to
On Tue, 04 Sep 2001 11:21:07 +0200, in nl.media.tv Emma
<emma7...@hotmail.com> wrote:

>> >> Nou, ik kom haar regelmatig tegen in de Vaderlandsche nieuwsgroepen en
>> >> we hebben een tijd geleden een relatief intensieve e-mailconversatie
>> >> gevoerd, waaruit ik de conclusie trek dat ik Linda 'wel mag'. Dus.
>> >> Betwetertje.
>> >
>> >Is dat nu leuk op jezelf te reageren.
>>
>> Het kan zijn dat (a) je nieuwsserver het bericht van Juul gemist
>> heeft, (b) je zelf niet eens weet dat je Juul eruit filtert, of (c) je
>> zo dom bent dat je denkt dat ik Juul zelf ben...
>
>Ik heb na die sneer van aan Linda ook verder geen origineel bericht van
>julius meer gezien. Wel de reacties erop, maar niet de berichten zelf..

Misschien heeft 'ie 't bericht wel gecanceld, of iemand anders...

In elk geval schreef hij:

---------- begin citaat ----------
From: Julius <@jthz.com>
Newsgroups: nl.media.tv
Subject: Re: Irritante tv-persoonlijkheden
Date: Mon, 03 Sep 2001 23:30:35 +0200
Message-ID: <ket7ptcc5vjc0269i7h3usb2pvfoqnc0l7@hannah>
Organization: Laughing on the outside, crying on the inside...
Followup-To: alt.stupidity.me-too

With more on that story, here's correspondent *Roel Janssen*:

| Hmm, ik denk dat jij je smoel moet houden, troll.

Jij weet nog niet eens wat dat precies is, een "troll".

| RJ (houdt er niet van als zijn vriendjes of vriendinnetjes onterecht
| afgezeken worden)

Wie denk je dat je bent, de overlord of good and evil,
god himself? Dat je in staat bent voor heel de wereld

te oordelen wat terecht en onterecht is? Alsof jij in


elke newsgroup elk bericht van die bitch hebt gelezen,
jij hebt geen idee waar je het over hebt, betwetertje.

---------- einde citaat ----------

--
RJ

slag...@xs4all.nl

unread,
Sep 4, 2001, 7:12:55 AM9/4/01
to
With more on that story, here's correspondent *Linda*:

| Maak je niet druk, Roellemans ;)
| Dit triest figuur onder de naam Julius

Wat is er in vredesnaam triest aan mij? Ik voel me echt prima,
eerlijk gezegd. Denk zelfs dat ik minder reden heb om triest te zijn
dan jij, maar dat zal wel weer teveel van je hersencapaciteit vergen.
Je hebt nogsteeds geen waardevolle bijdrage kunnen ophoesten
voor mijn verzameling. Jammer dat die nederlandse reacties
over het algemeen zo slap blijven, dat jullie allemaal
zo bang lijken om echt hard uit de hoek te komen.

"Because Julius is such a dimwit and likes to snort peoples underwear,
he is forced to hide his head in shit-buckets at the drop of a hat so
that his grotesquely deformed face won't scare children who are easily
frightened by the mental midgetry he seems to splatter all over USENET."
- repoMan, in alt.config

Hier, nog een die ik echt koester:

"I would like to draw everybody's attention to the disturbing mails
Julius is sending around. Some of you know about it, but to others
this phenomenon is new." - Josephine Bosma in ptp-mailinglist.

En, nog een paar klassiekers:

"Oho! OK, I'll play, too! Julius B. Thyssen, you are a waste of good
oxygen. You are a worthless piece of bovine fecal matter, fit only for
spreading E coli upon an unsuspecting populus. You're a jackass,
shithead, punk, scumsucker, lowlife and your daddy shoulda worn a condom.
Now, if you can use a search engine...I await the knock of the police
upon my door. If I can hear it over their laughter, that is..."
- D.Robb in alt.fan.julius

En deze, cynisme ten top, uit alt.depressed.as.fuck
"The Prof" about Julius:
"You, sir, are polar. Generally, we all muddle about living our lives
without the benefit of such instruction as yours, but occasionally it makes
its way through to the hoi polloi. It did this time. We're grateful.
You have the best writing style and the clearest thinking of anyone with
organic brain syndrome I've ever run across. Congratulations. I hope I've
given you some encouragement to reflect upon as you nibble your bed rails."


Zoals je ziet, die amerikanen zijn king of flaming, daar zijn jullie
kattepis vergeleken bij. Waarschijnlijk vanwege het gevoel van
anonimiteit, wat jullie wat minder hebben. Jullie zijn allemaal
bang dat Pietje op de hoek toevallig misschien te weten komt
wat jij in usenet hebt beweerd, en dat je dan wordt nagekeken,
dat je reputatie verwaterd. Dat hebben de meeste amerikanen niet.
Voor een flink goede scheldpartij heb je toch wat meer humor, veel
vrijheid, lef en wat onafhankelijkheid nodig. Dat mist hier.

Ciao,

Julius
--
Warning: Some of the letters from J.B.Thyssen contain language
that will be offensive to some. Some of it is in such poor taste
that we can only condemn it (we wouldn't talk to a dog like that)
and we believe the author to be a disturbed person.
It is provided here only so that you can get
a true picture of what is going on out there. http://come.to/Julius

w8in

unread,
Sep 4, 2001, 7:29:14 AM9/4/01
to
On Tue, 04 Sep 2001 13:12:55 +0200, <slag...@xs4all.nl> threw this on
our screens:

>With more on that story, here's correspondent *Linda*:


>
>| Maak je niet druk, Roellemans ;)
>| Dit triest figuur onder de naam Julius
>
>Wat is er in vredesnaam triest aan mij?

<knip>

Dat je zo dweept met het feit dat mensen je een klootzak vinden ?
En da's nog maar één facet van je infantiel gedrag.

Jacqueline

unread,
Sep 4, 2001, 7:26:32 AM9/4/01
to
<slag...@xs4all.nl> wrote:

> Zoals je ziet, die amerikanen zijn king of flaming, daar zijn jullie
> kattepis vergeleken bij.

De enige die een wannabe king of flaming is, ben jijzelf Julius. Wat voor
jou een levensdoel is, hoeft niet zo voor anderen te zijn. Als je ervan
houdt om uitgescholden te worden, waarom zoek je dan niet een één of andere
meesteres op? Denk niet dat anderen op jouw geflame zitten te wachten.

Dit is mijn laatste post in deze thread. Deze ng gaat over tv-gerelateerde
zaken en dat is de reden dat ik hier kom. Zeikerds kom ik in het dagelijkse
leven al genoeg tegen, dus vanaf nu gaan Julius en al die andere ego's op
ignore.

De groeten,
Jacqueline


Julius

unread,
Sep 4, 2001, 8:39:00 AM9/4/01
to
With more on that story, here's correspondent *w8in*:

| Dat je zo dweept met het feit dat mensen je een klootzak vinden ?

Doe ik dat? Ik kom er nooit mee, welgeteld 2 keer in het afgelopen jaar,
en alleen maar omdat anderen erover beginnen.

| En da's nog maar één facet van je infantiel gedrag.

Noem eens wat "infantiele facetten" aan mij?
Als er iemand NIET infantiel is, dan ben ik dat wel. Hell,
ik wou dat ik wat infantieler was dan ik ben, zou me alleen
maar goed uitkomen, denk ik. Jij kent mij bovendien helemaal niet,
je leest wat berichtjes in usenet en dan denk je dat je
je oordeel klaar hebt, terwijl al wat je hier doet is
een beetje zinloos lopen zeulen met je jaloezie en je amerika-
site, en je "kijk mij eens goed zijn" attitude. Bwuh, als je
nu nog origineel was, maar eigenlijk is het allemaal even saai.
Er komt zo weinig uit jou, het is allemaal oude koek, onder een
cyber-ID enzo, waar w8 je nu op, eigenlijk? Alsof je hoopt
dat nederlanders je in de US komen lastigvallen ofzo.

Julius

unread,
Sep 4, 2001, 8:49:47 AM9/4/01
to
With more on that story, here's correspondent *w8in*:

| http://TVMuziek.cjb.net (overzicht reclame- en tv-muziek)

Je hebt voor je site(s) geen BGCOLOR ge-definieerd, waardoor
mensen die niet wit als background gebruiken (zoals ik)
een hele lelijke site te zien krijgen. Kom dat trouwens
steeds vaker tegen, mensen die te lui zijn om een bgcolor
op te geven, en er maar vanuit gaan dat de hele wereld
IE 5.5 installeert en er verder nooit aan prutst.
WRONG! Assumption is the mother of all fuck-ups.

| http://DutchUSA.cjb.net (Dutch influences in the USA)

Probeer eens een http://ma.cx URL (bij dyns.cx), werkt een stuk beter.

w8in

unread,
Sep 4, 2001, 8:59:54 AM9/4/01
to
On Tue, 04 Sep 2001 14:49:47 +0200, Julius <@jthz.com> threw this on
our screens:

>With more on that story, here's correspondent *w8in*:

Bedankt voor de tips.

w8in (meent dat)
--

http://TVMuziek.cjb.net (overzicht reclame- en tv-muziek)

http://DutchUSA.cjb.net (Dutch influences in the USA)

Geert van der Palen

unread,
Sep 4, 2001, 9:04:28 AM9/4/01
to
> Je hebt voor je site(s) geen BGCOLOR ge-definieerd

Aan het kruis met hem!


w8in

unread,
Sep 4, 2001, 9:13:42 AM9/4/01
to
On Tue, 04 Sep 2001 14:39:00 +0200, Julius <@jthz.com> threw this on
our screens:


>| Dat je zo dweept met het feit dat mensen je een klootzak vinden ?
>
>Doe ik dat? Ik kom er nooit mee, welgeteld 2 keer in het afgelopen jaar,
>en alleen maar omdat anderen erover beginnen.


Volgens mij heb ik je in de afgelopen twee dagen er al tweemaal mee
zien zeulen (onder andere het bericht waarop ik reageerde).

>
>| En da's nog maar één facet van je infantiel gedrag.
>
>Noem eens wat "infantiele facetten" aan mij?

Het feit dat je meent iedereen te moeten afbekken, bijvoorbeeld. En
een ander mooi voorbeeld is de tekst die je hierna de nieuwsgroep
inplempt. Gaan lopen janken dat ik jou niet ken en dus niet kan
oordelen en vervolgens ga je zitten gissen naar mijn beweegredenenin
de veronderstelling dat je mij en het gebruik van mijn nick doorgrond
hebt.

> Jij kent mij bovendien helemaal niet,

Heb ik dat beweerd dan ? Ik zei dat je infantiel gedrag vertoont en
niet dat je infantiel bent. En verder zei ik nog helemaal niets over
je, noch vertelde ik je dat ik wist hoe jij in elkaar steekt.

>je leest wat berichtjes in usenet en dan denk je dat je
>je oordeel klaar hebt,

Nee, ik *heb* mijn oordeel klaar, ik denk niet dat ik het heb.

>terwijl al wat je hier doet is
>een beetje zinloos lopen zeulen met je jaloezie en je amerika-
>site, en je "kijk mij eens goed zijn" attitude.

Nou nou...lees jij alleen de berichten die je wilt lezen ? En hoe vaak
zien we jou in nl.media.tv posten en hoevaak is dat inhoudelijk ?

>Bwuh, als je
>nu nog origineel was, maar eigenlijk is het allemaal even saai.

Ik zal proberen wat minder slaapverwekkend te zijn om je te behagen.

>Er komt zo weinig uit jou, het is allemaal oude koek,

Ik wordt nu toch benieuwd. Weidt eens uit...op welke manier is het
allemaal ouwe koek ?

>onder een
>cyber-ID enzo, waar w8 je nu op, eigenlijk?

Ah...non-argument numero uno : mensen "aanvallen" op het gebruik van
een nick. Net of ik denk dat ik als "w8in" zijnde meer anoniem ben dan
als "Ronald van der Putte".
Dat jij hier met de naam Julius post geeft mij toch ook niet de
garantie dat je zo heet ?

>Alsof je hoopt
>dat nederlanders je in de US komen lastigvallen ofzo.

Waar je dit nu weer vandaan haalt is me een groot raadsel. Het is in
ieder geval wel een gniffel waard...

(ik heb dit bericht teruggezet in nl.media.tv en heb je follow-up naar
alt.stupidity.me-too genegeerd. Dat was overigens nog een mooi
staaltje infantiel gedrag van je)

Linda

unread,
Sep 4, 2001, 12:47:06 PM9/4/01
to

Jacqueline wrote:

> Dit is mijn laatste post in deze thread. Deze ng gaat over tv-gerelateerde
> zaken en dat is de reden dat ik hier kom. Zeikerds kom ik in het dagelijkse
> leven al genoeg tegen, dus vanaf nu gaan Julius en al die andere ego's op
> ignore.

Kan ik je van harte aanraden! ;))

Linda

unread,
Sep 4, 2001, 12:50:16 PM9/4/01
to

w8in wrote:

> Bedankt voor de tips.
>
> w8in (meent dat)

LOL, dit is ook voorspelbaar gedrag van hem. Als hij onder tafel geluld
wordt, is het enige wat hij nog kan doen, foutjes zoeken op websites van
anderen.

Ik lach me kapot dat hij het die moeite blijkbaar waard vindt en zich
wel heel erg laat kennen op deze manier. Mooiste is dat mensen er nog
gebruik van maken ook ;))

Tot ziens,
Lin (rode wangetjes van het lachen)

Linda

unread,
Sep 4, 2001, 12:51:59 PM9/4/01
to

Emma wrote:

> Ik heb na die sneer van aan Linda ook verder geen origineel bericht van
> julius meer gezien. Wel de reacties erop, maar niet de berichten zelf..

Dat gebeurde mij ook. Dan een bericht wel, dan weer een bericht niet en
het gebeurt ook alleen maar bij Brutus (of was het Ceasar?) ;)
Killfilter schept duidelijkheid ;))

Tot ziens,
Lin

Linda

unread,
Sep 4, 2001, 12:54:43 PM9/4/01
to

Roel Janssen wrote:

> In elk geval schreef hij:

> Alsof jij in


> elke newsgroup elk bericht van die bitch hebt gelezen,
> jij hebt geen idee waar je het over hebt, betwetertje.

Nee, hij wel. Ga er maar vanuit dat hij die moeite genomen heeft, hoor
;)
Toch leuk om te weten dat het allemaal zo boeiend is wat ik te vertellen
heb ;))

j...@rt.nl

unread,
Sep 4, 2001, 2:00:43 PM9/4/01
to
With more on that story, here's correspondent *Linda*:

| LOL, dit is ook voorspelbaar gedrag van hem. Als hij onder tafel geluld
| wordt, is het enige wat hij nog kan doen, foutjes zoeken op websites van
| anderen.

Grootheidswaan, ik ben hier door niemand "onder de tafel geluld",
integendeel, ik heb wel wat beters te doen. Voor mij is dit gezever
echt het minst belangrijke onderdeel van internet, voor iemand als
jij blijkt dit schijnbaar alles te zijn. Wat ik hier zie van jou
is juist het typische gedrag van iemand die niks heeft in te brengen
en dan maar vervalt in de gebruikelijke jaloerse brallerij die
ik hier eigenlijk aan 1 stuk door van je langs zie komen.
Vooral dat zielige je tot mij richten in de derde persoon
is zo'n truuk die aangeeft dat je je geen raad meer weet.
Face it, je bent en blijft gewoon een prutsertje zonder verhaal,
een typisch geval van wat de boerin niet kent dat vreet ze niet.

li...@jthz.com

unread,
Sep 4, 2001, 2:03:15 PM9/4/01
to
Linda probeerde grappig te zijn:

| Killfilter schept duidelijkheid ;))

Een "Killfilter" werkt niet, leer dat nu eens.
Er is maar 1 manier die werkt, en dat is een bericht
wissen of sterk genoeg zijn en het niet lezen,
voor beiden ben jij veel te zwak.

Jacqu...@jult.net

unread,
Sep 4, 2001, 2:05:13 PM9/4/01
to
With more on that story, here's correspondent *Linda*:

| Kan ik je van harte aanraden! ;))

Aanbevelen! :((

Julius

unread,
Sep 4, 2001, 2:21:02 PM9/4/01
to
With more on that story, here's correspondent *w8in*:

| >Doe ik dat? Ik kom er nooit mee, welgeteld 2 keer in het afgelopen jaar,


| >en alleen maar omdat anderen erover beginnen.
|
| Volgens mij heb ik je in de afgelopen twee dagen er al tweemaal mee
| zien zeulen (onder andere het bericht waarop ik reageerde).

Ja en? Dat is 2 keer dus, en puur vanwege uitlokking.
Ik had het ook niet kunnen doen. Meestal lees ik
de reacties niet eens, uit tijdgebrek.
Maar als ik het lees en ze gaan weer eens flink tekeer
tegen het "gruwelijke gevaar" dat Julius heet, en er
zit geen enkele waarheid in, zoals hier, dan ga ik
daar geheel terecht tegenin. Dat ze daar niet tegen kunnen,
omdat ze meestal alleen maar bijval krijgen op internet,
van de meute die 'gezellig' meeloopt met de massa dus,
dat is niet mijn probleem. Ik dwing ze niet om te lezen
wat ik schrijf, ze beginnen er zelf mee, en over.

| >| En da's nog maar één facet van je infantiel gedrag.
| >
| >Noem eens wat "infantiele facetten" aan mij?
|
| Het feit dat je meent iedereen te moeten afbekken, bijvoorbeeld.

Lees eerst maar eens wat zij over en aan mij schrijven,
en zo patethisch ook, alsof meneer niet bestaat.
Ik weet echt niet wat ik infantieler vind, dat negeren,
of gewoon wat tegengas geven als men weer eens denkt
alles beter te weten of als men denkt dat wat men vindt
klopt en het enige goede is. Dat laat namelijk nogal eens
te wensen over hier. Er heerst een soort unanieme softheid,
waarin men och en wee respect heeft voor een dode of een
verstandelijk gehandicapte, maar dat respect trekken ze
nooit door naar bijv. andere stoornissen/afwijkingen.
Hoe weten zij nou of die Julius niet een geestelijke afwijking heeft
waardoor hij zich gedwongen ziet mensen tegen zich in het harnas
te jagen? Bestaat een handicap alleen in negatieve zin, dus in
domheid of in fysieke vorm? Nee, natuurlijk niet, je hebt ook
mensen die excentriek of hoogbegaafd zijn, die daarmee de meute
tegen zich krijgen, bijv. door zich te uiten op een andere manier
dan men gewend is. De grensgebieden zijn hier nogal bekrompen,
vind ik. Men kijkt niet echt verder dan de neus lang is, blijkt.
http://jthz.com/talk

Voor de rest van je reactie heb ik geen tijd, ik had ook bewust
de follow-up to erin gezet; Ik hoef helemaal geen antwoord,
ik weet zelf allang wat dat antwoord ongeveer zijn zal.

Julius

unread,
Sep 4, 2001, 2:30:40 PM9/4/01
to
With more on that story, here's correspondent *Julius <@jthz.com>*:

| en zo patethisch ook, alsof meneer niet bestaat.

pathetisch, ja.

w8in

unread,
Sep 4, 2001, 3:17:46 PM9/4/01
to
On Tue, 04 Sep 2001 20:21:02 +0200, Julius <@jthz.com> threw this on
our screens:

>


>Voor de rest van je reactie heb ik geen tijd, ik had ook bewust
>de follow-up to erin gezet; Ik hoef helemaal geen antwoord,
>ik weet zelf allang wat dat antwoord ongeveer zijn zal.

In dat geval ga ik aan jou geen tijd meer verspillen. De mazzel.

Bird

unread,
Sep 4, 2001, 3:19:25 PM9/4/01
to
On Tue, 04 Sep 2001 13:12:55 +0200, <slag...@xs4all.nl> wrote:

>Wat is er in vredesnaam triest aan mij? Ik voel me echt prima,
>eerlijk gezegd. Denk zelfs dat ik minder reden heb om triest te zijn
>dan jij, maar dat zal wel weer teveel van je hersencapaciteit vergen.
>Je hebt nogsteeds geen waardevolle bijdrage kunnen ophoesten
>voor mijn verzameling. Jammer dat die nederlandse reacties
>over het algemeen zo slap blijven, dat jullie allemaal
>zo bang lijken om echt hard uit de hoek te komen.

Oh, daar gaat het volgens jou om? Daar zijn andere groepen voor, en
laat de rotzooi die jij daar post maar lekker daar liggen. Ik begrijp
absoluut niet wat die reeks citaten hier moet.

>Voor een flink goede scheldpartij heb je toch wat meer humor, veel
>vrijheid, lef en wat onafhankelijkheid nodig. Dat mist hier.

Ik mis dat niet echt. En als je zo slim en bijdehand bent als je je
doet voorkomen, weet je drommels goed dat je voor die "flinke goede
scheldpartij" in een andere groep moet zijn.

Grtz,
Arne

Emma

unread,
Sep 4, 2001, 8:12:50 PM9/4/01
to
Linda schreef:

> Tot ziens,
> Lin (rode wangetjes van het lachen)

Volgens mij ben je heel mooi met rode wangetjes ;-)

Roel Janssen

unread,
Sep 5, 2001, 1:29:43 PM9/5/01
to
On Mon, 3 Sep 2001 23:41:49 +0200, in nl.media.tv "André Nelis"
<ane...@hetnet.nl> wrote:

>> Broeva! Haro! :-)
>
>Alesia ? Alesia ? Ik ken geen Alesia. Ik weet niet eens waar Alesia ligt!

:-)

Was dat niet Droesemix die dat zei? Je weet wel, Droesjemix, met die
sssjjj :-)

--
RJ (deed met z'n vader vaak vreselijk leuk maar hopeloos nutteloze
Asterix-'quizzen'; "Wat staat er gebeiteld op het bordje dat bij 'die
ene hoge Romein' (<-- maar dan wel preciezer ingevuld) op het bureau
staat en in welk boek was dat". Dat soort dingen :-)

Linda

unread,
Sep 5, 2001, 1:50:28 PM9/5/01
to

2B's wrote:

> Ja hoor, alweer een weblog...

Nee helemaal niet, ik heb haar prive geantwoord en zijn ook prive verder
gegaan.

Tot ziens,
Lin
--

w8in

unread,
Sep 5, 2001, 2:19:17 PM9/5/01
to
On Wed, 05 Sep 2001 19:50:28 +0200, Linda
<chazia...@twistedpair.nl> threw this on our screens:

>
>
>2B's wrote:
>
>> Ja hoor, alweer een weblog...
>
>Nee helemaal niet, ik heb haar prive geantwoord en zijn ook prive verder
>gegaan.
>

Je reageert op zijn sig...hij had het niet tegen jou persoonlijk ;)

w8in

Linda

unread,
Sep 5, 2001, 2:20:20 PM9/5/01
to

w8in wrote:

> Je reageert op zijn sig...hij had het niet tegen jou persoonlijk ;)

LOL!

Ach ja, eigenlijk ging ik ervan uit dat er geklaagd zou worden, het
maakt dan niet zoveel uit wat iemand zegt.. ;))

André Nelis

unread,
Sep 5, 2001, 4:01:09 PM9/5/01
to
"Roel Janssen" <rjw_j...@yahoo.co.uk> schreef in bericht
news:okmcpt0k6rvqhiuht...@4ax.com...

> Was dat niet Droesemix die dat zei? Je weet wel, Droesjemix, met die
> sssjjj :-)

Inderdaad! Zie "Asterix en het IJzeren Schild.".

m.v.g. André.


Roel Janssen

unread,
Sep 5, 2001, 6:32:43 PM9/5/01
to
On Wed, 5 Sep 2001 22:01:09 +0200, in nl.media.tv "André Nelis"
<ane...@hetnet.nl> wrote:

>> Was dat niet Droesemix die dat zei? Je weet wel, Droesjemix, met die
>> sssjjj :-)
>
>Inderdaad! Zie "Asterix en het IJzeren Schild.".

Oh, shit, ik zat te denken aan "Het gouden snoeimes"... Maar het was
dus wel Droesemix, dat telt! :-)

--
RJ

Emma

unread,
Sep 5, 2001, 7:41:46 PM9/5/01
to
Roel Janssen schreef:

Broeva! Haro! is een citaat uit De lauwerkrans van Caesar :)

Roel Janssen

unread,
Sep 6, 2001, 3:52:40 AM9/6/01
to
On Thu, 06 Sep 2001 01:41:46 +0200, in nl.media.tv Emma
<emma7...@hotmail.com> wrote:

>> >> Was dat niet Droesemix die dat zei? Je weet wel, Droesjemix, met die
>> >> sssjjj :-)
>> >
>> >Inderdaad! Zie "Asterix en het IJzeren Schild.".
>>
>> Oh, shit, ik zat te denken aan "Het gouden snoeimes"... Maar het was
>> dus wel Droesemix, dat telt! :-)
>
>Broeva! Haro! is een citaat uit De lauwerkrans van Caesar :)

Klopt. Die wist ik (uiteraard) :-)

Nog een leuke, die ik een tijdje als sig heb gebruikt:
"Ik zal spraakzamen zoals ik nog nooit gespraakzaamd heb". In welk
boek is dat en wat gebeurt er met wie als hij of zij deze uitspraak
doet?
:-)

--
RJ

Linda

unread,
Sep 6, 2001, 6:23:01 AM9/6/01
to

Emma wrote:

> Broeva! Haro! is een citaat uit De lauwerkrans van Caesar :)

Ehhh... Julius? :P

André Nelis

unread,
Sep 8, 2001, 12:03:50 PM9/8/01
to
"Roel Janssen" <rjw_j...@yahoo.co.uk> schreef in bericht
news:n88ept8nfnk0tobbv...@4ax.com...

<knip>

> Nog een leuke, die ik een tijdje als sig heb gebruikt:
> "Ik zal spraakzamen zoals ik nog nooit gespraakzaamd heb". In welk
> boek is dat en wat gebeurt er met wie als hij of zij deze uitspraak
> doet?

Het boek is "Asterix de Galliër", de uitspraak wordt gedaan door
Asterix en die wordt vervolgens "gefolterd".
Dit is het gedeelte waar hij samen met Panoramix in een tent zit
te wachten, totdat ze eruit mogen om "toverdrank" voor de
Romeinen klaar te maken, met aardbeien.

m.v.g. André.

André Nelis

unread,
Sep 8, 2001, 12:22:06 PM9/8/01
to
"André Nelis" <ane...@hetnet.nl> schreef in bericht
news:eHGSmDI...@net037s.hetnet.nl...

Of waren het frambozen ??

m.v.g. André.


Roel Janssen

unread,
Sep 9, 2001, 5:54:37 AM9/9/01
to
On Sat, 8 Sep 2001 18:22:06 +0200, in nl.media.tv "André Nelis"
<ane...@hetnet.nl> wrote:

>> > Nog een leuke, die ik een tijdje als sig heb gebruikt:
>> > "Ik zal spraakzamen zoals ik nog nooit gespraakzaamd heb". In welk
>> > boek is dat en wat gebeurt er met wie als hij of zij deze uitspraak
>> > doet?
>>
>> Het boek is "Asterix de Galliër", de uitspraak wordt gedaan door
>> Asterix en die wordt vervolgens "gefolterd".
>> Dit is het gedeelte waar hij samen met Panoramix in een tent zit
>> te wachten, totdat ze eruit mogen om "toverdrank" voor de
>> Romeinen klaar te maken, met aardbeien.
>
>Of waren het frambozen ??

Volgens mij waren moesten het verse frambozen zijn. Verse frambozen in
die tijd van 't jaar... En ze waren niet eens noodzakelijk, alleen
voor de smaak. :-)

--
RJ

André Nelis

unread,
Sep 9, 2001, 7:39:08 AM9/9/01
to
"Roel Janssen" <rjw_j...@yahoo.co.uk> schreef in bericht
news:59empt0vc0ihst81b...@4ax.com...

<knip>

> Volgens mij waren moesten het verse frambozen zijn. Verse frambozen in
> die tijd van 't jaar... En ze waren niet eens noodzakelijk, alleen
> voor de smaak. :-)

Ok. Nu geef ik er een:

Ik verhuur geen vissen!

m.v.g. André.


Bird

unread,
Sep 9, 2001, 8:25:44 AM9/9/01
to
On Sun, 9 Sep 2001 13:39:08 +0200, "André Nelis" <ane...@hetnet.nl>
wrote:

>Ok. Nu geef ik er een:
>
>Ik verhuur geen vissen!

"Groot gelijk, als je ziet hoe ze ze soms terugbrengen."

Ik zie het helemaal voor me, maar ik welk album?

Gokje; .. en Cleopatra ?

Grtz,
Arne

Roel Janssen

unread,
Sep 9, 2001, 8:47:40 AM9/9/01
to
On Sun, 09 Sep 2001 14:25:44 +0200, in nl.media.tv Bird
<a.b...@wanadoo.nl> wrote:

>>Ok. Nu geef ik er een:
>>
>>Ik verhuur geen vissen!
>
>"Groot gelijk, als je ziet hoe ze ze soms terugbrengen."
>
>Ik zie het helemaal voor me, maar ik welk album?

Ja precies, dat heb ik ook, ik zie 't zo voor me. Ik gok op Obelix &
Co.

--
RJ

Bird

unread,
Sep 9, 2001, 8:49:36 AM9/9/01
to
On Sun, 09 Sep 2001 14:47:40 +0200, Roel Janssen
<rjw_j...@yahoo.co.uk> wrote:

>>Ik zie het helemaal voor me, maar ik welk album?
>
>Ja precies, dat heb ik ook, ik zie 't zo voor me. Ik gok op Obelix &
>Co.

Euh, denk het niet. Maar weet het zelf ook nog steeds niet (grrr)

En die "pfoei, daar heb ik mijn geld wel uitgehaald, zeg" (over een
gehuurde vis)


Grtz,
Arne

0 new messages