Commissariaat voor de media

Hans Marijs

Voor een onderzoek zoekt een omroepcollega van mij meningen over het
Commissariaat.
De vraag is : Is het Commissariaat voor de media omstreden of onomstreden ?

Graag jullie meningen .

Hans Marijs

G. Ch. J. Massa

vertel eens wat je doet . Nog beter wie is die collega?

Gerard.

Die bij iedere posting het komplete Path ontvangt.

turbo

Met de komst/taakverruiming van NMA en OPTA is het Commissariaat in z'n
taken beperkt. Ik heb er mee te maken gehad in de strijd 'toelating tot de
kabel'. De toetsing van het gedrag van de besluiten van de
kabelaars/programmaraden die daar speelde vond ik wel erg terughoudend
(marginaal). 'Omstreden' lijkt mij een miniem bruggetje te ver.
"M. Asoers" <mas...@hccnet.nl> schreef in bericht

> Geen van beide.
> Het is een lamlendig instituut, aangezien men daar legitiem niets op
> eigen initiatief onderneemt.
> Men wacht gemakzuchtig tot er klachten in de brievenbus vallen.

Hans Marijs

"G. Ch. J. Massa" schreef:

Mijn collega is Jeroen Kelderman.
Wij werken bij de lokale omroep van Dordrecht :TROM.
Ook studeren wij aan de Fontys Hogeschool Journalistiek.

Hans Marijs

Hans Marijs

"G. Ch. J. Massa" <gchj...@wxs.nl> wrote in message

> vertel eens wat je doet . Nog beter wie is die collega?
>
> Gerard.

Mijn collega is Jeroen Kelderman.
Wij werken bij de lokale omroep voor Dordrecht : TROM (Televisie Radio Omroep
Merwestad)
Ook studeren we Journalistiek bij de Fontys Hogeschool Journalistiek in Tilburg

Hans Marijs

Ron

M. Asoers <mas...@hccnet.nl> wrote in message

> Geen van beide.
> Het is een lamlendig instituut, aangezien men daar legitiem niets op
> eigen initiatief onderneemt.
> Men wacht gemakzuchtig tot er klachten in de brievenbus vallen.

Juist, ik had het niet beter kunnen vertellen,
een aardig voorbeeld is Noordzee Fm ze werden ineens wakker

Ron

Bistro

CvdM ???

Zo'n 5 jaar geleden , was ik voorzitter van een lokale omroep in noord
brabant en ben ik door dhr. Geurtsen junior en senior op een listige
manier aan de kant gezet , er is een heel vuil spelletje gespeeld en
waarbij vader en zoon Geurtsen elkaar heel bewust geholpen hebben en
ook al hun politieke lobby gebruikt hebben om één van de grootste
lokale omroep van Noord Brabant vakkundig uit de weg te ruimen. Thans
is dhr. Geurtsen jr. voorzitter van Vestingstad fm , woudrichem ,
bij de oprichting was deze lokale omroep puur en alleen bedoeld voor
Woudrichem ( economische niet rendabel , dat was indertijd de reden
waarom er gekozen was voor 1 grote lokale omroep voor Woudrichem en
Werkendam ) nu is de situatie zo dat diezelfde Geurtsen jr. bezig is
via Vestingstad fm een twee lokale omroep in Werkendam op te zetten (
studio wordt gedeeld met Vestingstad fm ) dit riekt toch heel erg
naar netwerk vorming ??? kortom er wordt bij het CvdM met 2 maten
gemeten ( vooral voor vriendjes )

ciao Gerd

Regioweb

"Bistro" <mix...@terra.es> schreef in bericht

> [...]
> studio wordt gedeeld met Vestingstad fm ) dit riekt toch heel erg
> naar netwerk vorming ??? kortom er wordt bij het CvdM met 2 maten

He H de groetjes

Jeroen Kelderman

Hallo Allemaal,

mijn grote dan in elk geval voor jullie aller medewerking. Ik heb
mezelf inmiddels ook aangemeld, zodat ik ook berichten kan plaatsen.
De reacties die na donderdagmiddag binnenkomen heb ik niet meer nodig
voor school, want die opdracht moet ik donderdag inleveren. Maar het
lijkt me erg leuk om deze groep toch voortezetten. Het Commissariaat
voor de Media is iets wat me als student en programmamaker erg bezig
houdt.

Groetjes,
Jeroen Kelderman

Jeroen Kelderman