Op 28-1-2013 21:00, Linea Recta schreef:
Ja en dat is nog maar het topje van de ijsberg. Al die gemiste
uitzendingen moeten weer herhaald worden.
Dus dat kost ons weer een hele dag inhalen.....
En tot overmaat van ramp, zullen de kranten van morgen ook dubbeldik
zijn met allerlei bijlagen, zodat de achterstand nog groter wordt.
Gelukkig is de sneeuw weg, dus het sneeuwschuiven kunnen we overslaan ;-)
--
groeten, pleerol (pleelol, in het Chinees) :-)
Iedereen heeft gelijk, want niet iedereen IS gelijk.
Meer spreuken:
http://members.home.nl/pleerol