Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

daar gaat m'n programma

6 views
Skip to first unread message

Linea Recta

unread,
Jan 28, 2013, 3:00:01 PM1/28/13
to
Radar had ik willen zien. Maar nee, plotseling heeft 't hare majesteit
behaagd om af te treden! Kan gebeuren natuurlijk en begrijpelijk dat daar
een uurtje voor wordt ingeruimd. Maar nee dat blijkt weer niet afdoende: de
gehele avonduitzending wordt plotseling omgedoopt in herhalingen van alles
wat maar in de verste verten met het koningshuis te maken heeft. Het schijnt
dat ze voor de gelegenheid zelfs wim kok weer 'ns opgegraven hebben...
Ik ga een plaatje draaien :-((



--
regards,

|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os


pleerol

unread,
Jan 28, 2013, 6:48:09 PM1/28/13
to
Op 28-1-2013 21:00, Linea Recta schreef:
Ja en dat is nog maar het topje van de ijsberg. Al die gemiste
uitzendingen moeten weer herhaald worden.
Dus dat kost ons weer een hele dag inhalen.....
En tot overmaat van ramp, zullen de kranten van morgen ook dubbeldik
zijn met allerlei bijlagen, zodat de achterstand nog groter wordt.

Gelukkig is de sneeuw weg, dus het sneeuwschuiven kunnen we overslaan ;-)

--
groeten, pleerol (pleelol, in het Chinees) :-)
Iedereen heeft gelijk, want niet iedereen IS gelijk.
Meer spreuken: http://members.home.nl/pleerol
Message has been deleted
Message has been deleted

Joh.Roest von Klinckerhofen

unread,
Jan 29, 2013, 3:33:03 AM1/29/13
to

"Seb formerly known as default" <s...@seb.seb> schreef in bericht
news:0001HW.CD2D3F26...@news.individual.net...
> On Mon, 28 Jan 2013 21:00:01 +0100, Linea Recta wrote
> (in article <5106d8bd$0$6924$e4fe...@news2.news.xs4all.nl>):
> Nog erger: Kinderen geen Bezwaar moeten missen.
>
nog erger: naar Kinderen geen Bezwaar kijken

Message has been deleted

Cecile

unread,
Jan 29, 2013, 4:02:21 AM1/29/13
to
Seb formerly known as default mompelde:
>>
>
> Nog erger: Kinderen geen Bezwaar moeten missen.

Wordt verschoven naar volgende week maandag werd er gemeld.
Niet dat ik daar nou voor thuis zou blijven....

--
Cecile


nico

unread,
Jan 29, 2013, 5:22:20 AM1/29/13
to
On 29 jan, 08:56, Seb formerly known as default <s...@seb.seb> wrat:
>
> Nog erger: Kinderen geen Bezwaar moeten missen.

Erger is, dat ze zulke ingelaste reportages live op dezelfde tijd op
alle zenders tegelijk uitzenden, zodat je niet kan zappen. Beter was
geweest om de toespraak van de koningin op 1 uit te zenden en de
achtergrondinformatie op de andere zenders op dezelfde tijd uit te
zenden. Dan zijn we in korte tijd helemaal goed geïnformeerd.en dient
uitzending gemist tochnog ergens voor.

J

unread,
Jan 29, 2013, 10:41:56 AM1/29/13
to
On Mon, 28 Jan 2013 21:00:01 +0100, "Linea Recta"
<bleep...@bleep.invalid> wrote:

>Radar had ik willen zien.

Ik ook, het ging net over de glasvezel.

0 new messages