Arrow Jazz FM

Piet

Prima ontvangst hier van Arrow Jazz FM op 90,7 MHz vanuit Lopik...

Piet.

Erwin

"Piet" <pi...@kpnmail.nospam.nl> schreef in bericht

> Prima ontvangst hier van Arrow Jazz FM op 90,7 MHz vanuit Lopik...
>
> Piet.

In Hilversum nog veel geflutter afkomstig van de zendmast hier in Hilversum.
De 90.4 is meer dan welkom hier.
Is de 90.5 vanuit Rotterdam al on air? Niets van te vangen hier.

Erwin

Piet

"Erwin" <erwi...@hotmail.com> schreef in bericht

Mijn posting was ironisch bedoeld, Erwin. De 90,7 is nog niet in de lucht.

Piet.

Erwin

"Piet" <pi...@kpnmail.nospam.nl> schreef in bericht

Echt wel...

Erwin

Piet

"Erwin" <erwi...@hotmail.com> schreef in bericht

Nu inderdaad wel. Vanochtend rond elf uur nog niet.

Piet.

nico

...beluister nu de toespraak van Arrow Jazz FM directeur Jan Willem
Klein Willink op http://www.arrow.nl/jazz/#/jazz/ Nico.

nico

Hallo iedereen. Op http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=27122&p=373924#p373924
staat nu deze posting: Nico.

Re: 90.7 ON AIR!

Berich tdoor ruudam » 01 sep 2011 18:54
Er is niets veranderd, alleen een nieuwe stroman. De schulden van de
vorige episode - 2 miljoen op arrow Jazz en 7 op Classic Rock - bijde
de overheid blijven open staan.
Wat is er eigenlijk geboden?
Radio maken dus op kosten van de collega's en de belastingbetaler.
Ik denk dat ik ook maar eens ga doorstarten, waarom zou je facturen
betalen.
Benieuwd wanneer er weer ingetrokken wordt.

nico

Hallo iedereen. Op http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=27122&start=60
en dan onderaan deze posting:
Bericht door Jarod » 03 sep 2011 09:01 staat een .mp3-opname van de
(her)opening van Arrow Jazz op de FM.
Let op: op de eerste halve afspeelminuut van deze opname is het
geluids-stil! Nico.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-28-januari-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

2004: Directeur Ad Ossendrijver kondigt de start van Arrow Jazz FM binnen 10 dagen aan. Het station, dat bij de verdeling van de etherfrequenties de resterende kavel voor ‘klassieke muziek’ en ‘jazz’ veroverde, wil zich met de hulp van het Londense station Jazz FM op de jonge luisteraar richten.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-9-maart-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

2005:

– Arrow Jazz FM is nu ook in de Nijmeegse ether op 89,8 MHz actief.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-18-november-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

2003: Arrow Jazz FM krijgt verassend het laatste kavel voor klassieke en jazzmuziek. Het bod van 8.000.111 euro haalde het van de andere kandidaten. Het station moet voor 1 december in de lucht zijn. ...

NicouitGouda

Feb 18, 2024, 1:13:19 PMFeb 18
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-17-februari-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

2004:

– Arrow Jazz FM is vanaf 12.00 uur in Rotterdam aanwezig via 90,5 MHz met een zendvermogen van 10 kW.