Sjors Frohlich

Neptunus

Weet iemand hoe het met Sjors Frohlich is, ik had begrepen en ook gehoord
dat hij stemproblemen en het kalmer aan zou doen maar nu hoor ik hem
helemaal niet meer.

Silmarillion

op de site fpmedia.nl ( zijn productiebureau ) staat:

Even een stem-update van Sjors, die al enige tijd kampt met stemproblemen.
Na enkele weken van geen geluid, is de stem weer langzaam aan het
terugkomen. Of de behandeling in het LUMC in Leiden ook zin heeft gehad, is
nog niet te zeggen. Daarvoor is nog enige tijd nodig. Een terugkeer op de
radio is nog niet gepland. "Ik wil eerst zeker weten wat er aan de hand is
en dat mijn stem weer helemaal goed is", aldus de presentator van onder meer
Cappuccino en Langs de Lijn. "Half terugkomen is voor mij geen optie".
Inmiddels is onze gewaardeerde medewerker wel weer goed in staat u
telefonisch te woord te staan. Peter Plaisier is blij dat Sjors er weer is:
"Voor koffie zetten heb je je stem niet nodig".

Pieter

> Weet iemand hoe het met Sjors Frohlich is, ik had begrepen en ook gehoord
> dat hij stemproblemen en het kalmer aan zou doen maar nu hoor ik hem
> helemaal niet meer.
Hij schijnt nu dezelfde stem te hebben als Chriet Titulaar.

Hans H.

"Pieter" <snur...@bed.nl> schreef in bericht
Flauw, en het is niet zo.

Hans H.

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.com

...lees nu ook de onderste alinea op https://radiovisie.eu/het-avondblad-van-24-april/ en (her)beluister ook het interview dat daar meteen onder staat. Nico.
Message has been deleted

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-8-december-341/ staat nu dit te lezen: Nico.

1999

Presentator Sjors Fröhlich overhandigt in Londen aan de vertegenwoordigers van The Guiness Book of Records het bewijs van zijn wereldrecord radiomaken. Hij verzorgde 44 uur lang onafgebroken een programma. Men gaat nu de echtheid van het evenement onderzoeken.

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.nl

...(her)beluister nu ook http://www.mediamixonline.nl/audio/MM12jan2020.mp3 vanaf afspeelminuut 44:34. Nico.

Q_1_2_...@hotmail.com

Nicoui...@outlook.com

Nicoui...@outlook.com

Nicoui...@outlook.com

Q_1_2_...@hotmail.nl

Nicoui...@outlook.com

NicouitGouda

Nico Gouda

Nico Gouda

...lees (en zie(2x) de onderste foto is aanklikbaar) nu ook https://www.radiofreak.nl/sjors-frohlich-terug-in-radiowereld-wordt-ambassadeur-bij-nlpo/ Nico.

NicouitGouda

NicouitGouda

...in de juist hier bovenstaande link is nu bijgepost. Nico.

NicouitGouda

Nico Gouda

...en daarin is sinds gisteren bijgepost. Nico.

Nico qwerty

...opnieuw bijgepost. Nico.

NicouitGouda

...weer bijgepost. Nico.

Nico qwerty

...alweer bijgepost. Nico.

NicouitGouda

...wéér bjgepost. Nico.

NicouitGouda

Feb 21, 2024, 9:38:25 AMFeb 21
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-19-februari-3/ staat nu dit te lezen: Nico.

2004:

– De 36-jarige Sjors Fröhlich van Radio 1-programma’s als ‘Stand.nl’ en ‘1 Op de Middag’, en van het Radio 2-programma ‘Cappuccino’, verlengt zijn contract met de ‘NCRV’ voor vijf jaar.