talk radio

eli...@casema.net

Ik ben benieuwd of er wel iemand luisterd naar talk radio op AM 1395
en wat jullie er van vinden.
doei Ed.

Robert Soomer

Beste Ed,

eli...@casema.net wrote:
>Ik ben benieuwd of er wel iemand luisterd naar talk radio op AM 1395
>en wat jullie er van vinden.

Ik luister regelmatig naar TalkRadio 1395 AM en ik vind het niveau erg
gedaalt vergeleken bij het begin van het jaar. Men wil volgens mij op
TalkRadio te modern en snel radio maken. Het jammere is dat veel duo's
niet goed op elkaar ingespeelt zijn, er teveel nieuws komt met te
slechte nieuwslezers, er teveel onderwerpen in een uur worden gegoten,
er teveel promo's worden gedraait, enz.

Ik ben van mening dat de sfeer die rond het station hing verdwenen is
sinds de komst van programmaleider Paul Blomberg.

Een complimentje voor het station: Met het programma 'Peltzer en
Weisenborn' vermaak ik me prima! Dat moet zeker blijven!

Met vriendelijke groeten,

Robert Soomer
Soomer Productions net services brengt webdesign op het hoogste niveau.
Kijk vlug op: http://www.soomer.virtueel-amstelveen.nl
of stuur een emailtje naar in...@soomer.virtueel-amstelveen.nl

pyj...@dds.nl

Als Talkradio alleen maar uitgezonden zou worden via de interne
kabelnetwerken van gesloten inrichtingen en andere gestichten, zou de
doelgroep volledig bereikt worden.

Wat ik dus van Talkradio vind: zonde van die AM-frequentie!

Herbert Visser

>Ik ben van mening dat de sfeer die rond het station hing verdwenen is
>sinds de komst van programmaleider Paul Blomberg.

Paul Blomberg is toch alleen maar adviseur bij
Talk Radio ?? Ik heb begrepen dat die baas Michiel
Herter nog altijd de programmatische beslissingen
neemt bij Talk Radio, net zoals hij ook de beslissingen
neemt in de Palthe stomerij, want die is ook van Manaus.

Herbert Visser

Herbert Visser

Maar Paul Blomberg
>Programmadirecteur, dit wordt trouwens ook in de TalkRadio krant
>vermeld en enkele (ex) TalkRadio medewerkers verklaarde dat. En al neemt
Michiel de eindbeslissing: Paul Blomberg bedenkt alles en
>Michiel Herter heeft er geen verstand van dus denkt dat alles wel goed is.
>Robert Soomer

In de beginperiode van Radio 10 (toen nog zonder Gold)
was Paul Blomberg verantwoordelijk voor de sales.
Radio 10 had in die periode vrijwel geen luisteraars en
dus ook geen adverteerders. Toch waren de
advertentietarieven hoog voor een station met weinig
luisteraars. Ik sprak hem daar op aan, en toen zei
hij: "Kijk Herbert, deze paar sokken die ik draag kosten 80
gulden. Je kunt zeggen: "da's teveel geld voor een paar
sokken", maar ik wilde die sokken nu eenmaal heel graag
hebben.. Met adverteren werkt dat ook zo " .....

Herbert Visser

Bert

pyj...@dds.nl wrote in message <346858...@dds.nl>...

Die de ether vervuild tot aan de Côte d'Azur, foei Talk Radio

blokdijk

Aangezien dit bericht al een 10 dagen oud is en er nog niemand op heeft
gereageerd, vrees ik met grote vreze dat ik de enige luisteraar ben van Talk
Radio.
Ik geef toe, ik moest er in het begin aan wennen.... maar het is nu zo'n
beetje mijn dagelijkse soap geworden. Dit is nl veel leuker dan GTST of
Goudkust (programma's waar ik al zo'n 2 jaar niet meer naar kijk).
Je kunt je heerlijk ergeren aan de luisteraars die opbellen en voor de derde
keer het zelfde verhaal vertellen. 's Ochtends in de file krijg je je
dagelijkse ditjes en datjes uit de krant (waar je toch geen tijd voor hebt
om die te lezen) en verder is het gewoon gezellig.
Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vertellen dat mijn luister-plezier
sterk afhankelijk is van de presentatoren / trices. Op vrijdagochtend
luister ik nl nooit.... dan is radio 538 weer zeer populair bij mij.

groeten,

Ivanka
eli...@casema.net heeft geschreven in bericht
<3464f000...@news.casema.net>...

Gijs de Koning

Luisteren ?, ik werk er !!

--

Met vriendelijke groet,

Gijs de Koning

GIJS DE KONING MEDIA PRODUCTIONS
internet - multimedia - grafische vormgeving
http://www.dekoning.nl Boreelstraat 12
mailto:in...@dekoning.nl 1215 GC Hilversum
tel. 035 - 6212296
pieper. 06 - 59 80 95 73

Jazzradio

> Gijs,
>
> Wordt talkradio misschien ook in de toekomst via realaudio
> uitgezonden?
>
> Het gaat om de bekende tijd tussen 20-23 uur.

Wie weet...de kosten zijn nogal hoog. Ik denk niet dat het heel veel
luisteraars extra geeft, maar ik probeer wel of dit mischien ooit kan
gaan gebeuren. Hou in iedergeval http://www.talkradio.nl/ in de gaten !
--

Gijs de Koning, Webmaster, gi...@talkradio.nl

-----------------------------
JazzRadio - TalkRadio 1395 AM
-----------------------------
http://www.jazzradio.nl
http://www.talkradio.nl
-----------------------------

Marco van het Hoog

to gi...@talkradio.nl

Jazzradio wrote:

> Wie weet...de kosten zijn nogal hoog. Ik denk niet dat het heel veel
> luisteraars extra geeft, maar ik probeer wel of dit mischien ooit kan
> [...]

Volgens mij is het een misverstand dat live RealAudio veel kost.
De 'RealPublisher', de encoder voor o.a. live uitzendingen, kost
50 dollar, en een Windows 95 server voor 60 streams is gratis
verkrijgbaar (voor testdoeleinden).

Met de RealPublisher 5.0 (RealPlayer 5.0) kan je elke gebruiker
een login geven (en dus geld vragen) om de uitzending te kunnen
beluisteren.

De NOS doet ook zoiets met de Journaal uitzendingen.

Of er veel belangstelling is weet ik niet, maar het hoeft niet al te
veel te kosten om dat uit te zoeken. Zelf woon ik in Canada, en
ik zou graag af en toe willen meeluisteren. Via internet-phone
software zou ik zelfs vanuit Canada kunnen meepraten om uit te
leggen hoe de samenleving hier in elkaar zit. Ik kan mij voorstellen
dat er vele andere Nederlanders of Vlamingen in het buitenland zitten
die graag ook willen meediscuseren.

Daarom, Talkradio (Gijs), probeer een keer een aantal testuitzendingen !
Het kost niet veel tijd om het op te zetten, en ik wil jullie best 20
dollar
toezenden om een login te krijgen.

Toegeven, als er veel RealAudio luisteraars komen dan gaat het veel
kosten, maar tegen die tijd kunnen jullie er ook geld voor vragen om
het kostendekkend te houden.

Anyway, ... ik hoop ooit (bij jullie 's-nachts) van Talkradio te kunnen
meegenieten.

De vriendelijke groeten uit Montreal.

- Marco.

Mijn favorite talkradio stations:

Talkradio in Montreal ... http://www.ciqc.com/ [ Binnenkort in RealAudio
]
Talkradio in Ottawa ... http://www.cfra.com/ [ Live in Xing xstream ]

Gijs de Koning

Paul blomberg is verantwoordelijk voor de sales. Michiel Herter is de
eigenaar van het station en Hans Krouwels is de directeur.

Robert Soomer

Gijs,

Gijs de Koning <gi...@dekoning.nl> wrote:
>Paul blomberg is verantwoordelijk voor de sales. Michiel Herter is de
>eigenaar van het station en Hans Krouwels is de directeur.

Wie is verantwoordelijk voor het programmatische beleid?

Groeten,

Robert Soomer

Robert Soomer

NOM...@dds.nl (Koen) wrote:

>Wie weet waar Jan Lenferink is gebleven op de dinsdagochtend
>bij TalkRadio?
Die is weg, hij had het te druk met zijn nieuwe TV-programma.
Persoonlijk ben ik blij dat hij weg is. ik vond zijn programma nooit
zo goed. De combinatie met Frieke Vreeburg was slap en oninteressant
naar mijn mening!

Groeten,

Robert Soomer

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-1-januari-001/ staat nu dit te lezen: Nico.

1997

Talkradio met presentatoren Theo van Gogh, Willem de Ridder, Willem Ekkel, Eddie Schekman en Paul Haenen vervangt de jazzmuziek op 1395 kHz. De praatradio mikt op de hoogopgeleide Nederlanders tussen 25 en 49 jaar.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-12-april-102-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1996

De start van Talkradio wordt aangekondigd. Het station van Manaus, de eigenaar van Jazzradio moet tegen einde dit jaar in de lucht zijn.

Nico Gouda

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-16-februari-3/ staat nu dit te lezen: Nico.

1998:

– Talk Radio 1395 AM wil concurreren met het programma “Met het oog op morgen” bij Radio 1. “Met het oor op morgen” met Paul van Liemt zal met de inbreng van de luisteraars elke maandag tot en met donderdag, van 23.00 tot 01.00 uur, een uur langer dan ‘Het Oog’ duren.

(reclamebanner)

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-16-september-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1998: Talkradio stopt om 18.30 uur vanwege te weinig adverteerders.

Nico Gouda

Feb 17, 2024, 10:46:09 AMFeb 17
...in het bericht van 16 feb 2022 moet Paul van Liemt worden gewijzigd in Paul van Liempt Nico.