Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

Eric Vestjens

ungelesen,
11.04.2007, 14:58:3811.04.07
an
Op internet kan ik verhalen lezen (zeer uitgebreid zelfs) over Radio Delta
Nijmegen.

Zijn er ook andere verhalen van gewezen piratenzenders te lezen?

Dick Verheul

ungelesen,
11.04.2007, 16:22:5211.04.07
an
"Eric Vestjens" <se416066@[nospam]12move.nl> schreef in bericht

> Op internet kan ik verhalen lezen (zeer uitgebreid zelfs) over Radio Delta
> Nijmegen.
>
> Zijn er ook andere verhalen van gewezen piratenzenders te lezen?

http://www.yele.demon.nl/radio25/index.html

Rob Veld

ungelesen,
11.04.2007, 16:47:5111.04.07
an

http://www.geocities.com/vintage_radio_197/

Onder links en geschiedenis.

Rob V.

Roy

ungelesen,
12.04.2007, 03:50:2512.04.07
an
http://www.eterpiraten.com
moet je je wel even registreren, maar daar staat ook een link met
geschiedenis.

Joop

ungelesen,
12.04.2007, 09:27:3812.04.07
an
Mooie tijd met die Nijmeegse piraten in de jaren 80 !!

Altijd vooraanstaand met nieuwe popmuziek en NL-talig.

Vele vrijwilligers die profesionele radio maakte in de jaren 80.

Kunnen ze op veel huidige stations nog een voorbeeld aan nemen met als
voorbeeld
nog zelf platen (single's) starten,jingle's starten enz enz.

Tegenwoordig kan een dove dit nog op een pc kloppend achter elkaar
zetten,toch !!

Let op:
A.s. zaterdag weer een reunie in Nijmegen,kijk eens op:

http://www.delta-radio.com/feest2007.htm

Die tijd komt NOOIT meer terug, de fijne gedachten blijven wel aanwezig !!

Joop
Limburg-Noord
ca 35 km van Nijmegen verwijderd

"Roy" <radio-...@no-spam.com> schreef in bericht

Chris de Waard

ungelesen,
12.04.2007, 13:36:2312.04.07
an

http://freewave.nl/index2.html

--
Met vriendelijke groet,
Chris de Waard.

Sleutelstad 93.7 FM - Thuis in Leiden!
stream: http://www.sleutelstadfm.nl/
Internet: http://www.sleutelstad.nl/

Dick Verheul

ungelesen,
12.04.2007, 13:45:3212.04.07
> [...]
> Nijmegen.
>
> Zijn er ook andere verhalen van gewezen piratenzenders te lezen?

Nog maar een dan:

http://www.radiostaddenhaag.nl/

Joop

ungelesen,
12.04.2007, 13:55:4912.04.07
an
Mooi he,

die verhalen over de diverse ''landpiraten'' door de jaren heen.

Meestal hoor je verhalen over de zeezenders die toonaangevend waren, hierna
kwamen dus de landpiraten die op hun beurt zeker ook
toonaangevend waren in de jaren 80.

Van deze piraten zijn er ook div dj's landelijk bekend geworden, waaronder
ook een paar die bij de Nijmeegse zenders begonnen zijn.

Gr,

Joop

®oge®

ungelesen,
15.04.2007, 05:01:2815.04.07
an

"Joop" <Jo...@isthuis.nl> schreef in bericht

Veel over de Nijmeegse zenders, en de verhalen van de DJ´s, de
krantenknipsels, airchecks en complete programma's:
www.van-bracht.nl
En binnenkort komt er nog veeeeel meer bij...

Allen antworten
Dem Autor antworten
Weiterleiten
0 neue Nachrichten