radio atlantis download special part 3 en 4

2 Aufrufe
Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

Hans Knot

ungelesen,
16.12.2006, 16:26:0816.12.06
an
In 1975 maakte een lange documentaire over de geschiedenis van het
kleine maar o zo mooie Radio Atlantis. De Vlaamse service was dan wel
heel zwakjes maar des te meer wisten Steve England en de zijnen met het
lage vermogen er een ontzettend swingend station van te maken. Met
veel productiewerk en warmte voor het vak radio. Ik had het geluk in
Vlissingen een goede radio vriend wonende te hebben die tientallen uren
destijds voor me opnam waardoor er een goede kwaliteit mogelijk was.
Tussen de honderden tapes die Harm voor me bewerkt lag een voor hem
onbekende BASF tape met daarop 2 delen van de documentaire. Hij heeft ze
dan ook als zodanig benoemd niet wetende dat het 2 van de delen zijn van
deze Atlantis documentaire, na de dubbel LP van Jacob van Koskwijk en
mij in 1973, het tweede lange product. Zie het als een
Kerstgroet van mij en geniet met volle teugen. Tot 30 december is het te
downloader

groet
Hans Knot

url: http://bars.rug.nl/download/50285017fc0be00d
bestandsnaam : TapeUnknownBasfKantBspoor1.mp3
bestandsgrootte: 75.3MB
beschikbaar tot: 2006-12-30

url: http://bars.rug.nl/download/425b17a3612ee595
bestandsnaam : TapeUnknownBasfKantAspoor2.mp3
bestandsgrootte: 59.2MB
beschikbaar tot: 2006-12-30

Hans T

ungelesen,