Harry van Doorn

Herbert Visser

Zat vanavond een beetje te surfen. En kijk eens op:

http://www.parlement.com/9291000/biof/00336

Die man heeft dus van alles gedaan, voerde processen tegen landverraders,
was voorzitter van de KRO, maar volgens de overheid was het
allerbelangrijkste dat hij heeft gedaan (zo blijkt uit de tekst bovenaan)
toch wel het om zeep helpen van Veronica en Noordzee.

Herbert Visser

R!CK

Geloof het of niet:,
Herbert Visser <her...@broadcast.net> vertrouwde ons het volgende toe:

:: Zat vanavond een beetje te surfen. En kijk eens op:

Is toch ook zo!!
Walchelijk type.
Al issie er (gelukkig) niet meer.
Ik heb nog steeds een hekel aan dat KRO-tje

R!X

Dick Offringa

"R!CK" <riv...@despammed.com> schreef in bericht

Zat Edvard Niessing niet bij de ..eh...

Dick

R!CK

Geloof het of niet:,
Herbert Visser <her...@broadcast.net> vertrouwde ons het volgende toe:

:: Zat vanavond een beetje te surfen. En kijk eens op:

Partner Hans de Jager???
En dat voor een ras-echte-Katholiek.
Dat heeft de Paus vast nooit goedgekeurd.

En woonde tijdens mijn geboorte in dezelfde stad.
Jakkes.

R!X

Bert Alting

Lekker Herbert, zo'n onderwerp vlak voor het slapen gaan. Eerst maar een
borrel. Wil je zoiets volgende keer 's ochtends plaatsen?

Bij voorbaat uiteraard mijn hartelijke dank voor je medewerking!

Groet,
Bert Alting.

Ruud.v/d Leensel

"Herbert Visser" <her...@broadcast.net> schreef in bericht

Als je kijkt bij de nevenfucties die de man heeft gehad, maakt dat het nog
erger.

1961-1966 lid bestuur NRU
1961-???? lid bestuur NTS
1971-1973 voorzitter federatie omroepverenigingen

DIT STINKT Bah, Bah, Bah

Volgens mij zou dit tegenwoordig niet meer kunnen.

M.vr.gr
Ruud van de Leensel

Dick Offringa

"Herbert Visser" <her...@broadcast.net> schreef in bericht

Tsja, Herbert,

was het niet zo dat ruim 90 Kamerleden hem steunden tijdens de anti
zeezender wetten?
En volgens mij was dat een meerderheid....

Dick

Herbert Visser

"Dick Offringa" <offr...@hotmail.com> schreef in bericht

> was het niet zo dat ruim 90 Kamerleden hem steunden tijdens de anti
> zeezender wetten?
> En volgens mij was dat een meerderheid....
> Dick

Waar ligt Harry van Doorn eigenlijk begraven ? Want dat stond er niet
bij.

Herbert Visser

R!CK

Geloof het of niet:,
Herbert Visser <her...@broadcast.net> vertrouwde ons het volgende toe:

:: "Dick Offringa" <offr...@hotmail.com> schreef in bericht

Ha ha Herbert, dat willen ze hem niet aan doen.
dan wordt zijn graf net zo iets als dat van Jim (Pére Lachaise) Morrison.
Een "bedevaartsplaats" voor Harry Haters!!

R!X (die meent dat je niet ALLES hoeft te weten, daar krijg je zo'n groot
hoofd van!)

Herbert Visser

> [...]
> Een "bedevaartsplaats" voor Harry Haters!!
> R!X (die meent dat je niet ALLES hoeft te weten, daar krijg je zo'n groot

Nou, in mijn hoofd kan er nog best wel wat kennis bij, hoor. Ik vermoed
Baarn of Amersfoort. Kan iemand uit die regio's dat uitzoeken ?

Herbert Visser

Rene van den Abeelen

Ik heb nog een aardig stapeltje knipsels over deze man. Hoe heerlijk
dictatoriaal hij te werk ging; hoe hij een vakantie van de premier
gebruikte om een vriendje te benoemen enzovoort.
Overigens: al ruim voor hij minister van C.R.M. werd, had hij geroepen
dat hij, als hij ooit de kans zou krijgen, de zeezenders zou
verbieden.
En tijdens de hoorzittingen maar ernstig kijken en doen of de
tegenargumenten hem ene moer interesseerden.
Ja, plezierige meneer.

Herinneringen aan de zeezender Veronica, weblog, zelfgemaakte beeldjes
van stripfiguren en webcam:

http://www.renevandenabeelen.net

Jan Klijsen

> ::
> :: Waar ligt Harry van Doorn eigenlijk begraven ? Want dat stond er
> :: niet bij.
> ::
> :: Herbert Visser

Nou ik wil het niet eens weten. Ik haat die man nog steeds (net als zijn
staatssecretaris van Hulten) al is er dan een van dood.

Jan Klijsen

Bert Alting

"Jan Klijsen" <j...@klijsen.nl> schreef in bericht

Nou Jan,

Dan kunnen we elkaar stevig de hand schudden. Ook ik heb nog altijd een niet
te overteffen, diepgewortelde haat jegens Van Doorn. Gaat ook niet meer
over. Hoe is het mogelijk dat deze gevaarlijke mediacrimineel de dans altijd
ontsprongen is. Wat ik mij eigenlijk al sinds 1974 afvraag: zijn er nooit
zeezenderfans geweest die zijn jacht op de Friese wateren tot zinken wilden
brengen?

Bert Alting.

Herbert Visser

"Bert Alting" <bertje2003.@hotmail.com> schreef in bericht

Wat ik mij eigenlijk al sinds 1974 afvraag: zijn er nooit
> zeezenderfans geweest die zijn jacht op de Friese wateren tot zinken
> [...]

Ik had z'n jacht liever als tender gebruikt voor de MV Mi Amigo....

Herbert Visser

Bert Alting

> Ik had z'n jacht liever als tender gebruikt voor de MV Mi Amigo....
>
> Herbert Visser

Vanzelfsprekend. Niet dat ik iets van plan zou zijn geweest, maar ik heb
toch wel vaak gehoord en gelezen dat woedende zeezenderfans, die ouder dan
mij waren, tot bedaren gebracht moesten worden. Vandaar mijn vraag.

Bert Alting.

R!CK

Geloof het of niet:,
Bert Alting <bertje2003.@hotmail.com> vertrouwde ons het volgende toe:

:: "Jan Klijsen" <j...@klijsen.nl> schreef in bericht

Nou Bert, dat zeg je nu, maar bij mijn weten (slecht geheugen hoor) is er
ooit wel eens iets met zijn bootje gebeurd. Niets ernstigs, en hij was zelf
toen niet aan boord.

Maar laten we deze misselijk makende figuur weer snel vergeten, anders wordt
dit zo'n haat-draadje!
Wel vergeten, niet (NOOIT) vergeven!

R!X

Bert Alting

"R!CK" <riv...@despammed.com> schreef:

> Maar laten we deze misselijk makende figuur weer snel vergeten, anders
> [...]

Goed idee Rick.

Groet,
Bert Alting.

leendert vingerling

"Bert Alting" <bertje2003.@hotmail.com> wrote in message

Gaat het alweer een beetje 'meneer Alting.'... U kunt altijd nog
opknappen aan de Middellandse Zee met zijn vele jachthavens...

Salut
Leendert Vingerling

Venlig Hilsen

Bert Alting wrote:

> [...]
> te overteffen, diepgewortelde haat jegens Van Doorn. Gaat ook niet meer

Hoe triest toch, dat men zijn leven laat vergallen door het lang
verleden gedrag van een inmiddels overleden persoon. Aldus regeert die
persoon, zelfs uit het graf, nog steeds een stukje van je leven.

> Wat ik mij eigenlijk al sinds 1974 afvraag: zijn er nooit
> zeezenderfans geweest die zijn jacht op de Friese wateren tot zinken wilden
> brengen?

Natuurlijk niet, dat soort acties was niet in overeenstemming met de
geest van de zeezenders. LA, the only way.

--

Venlig Hilsen

Redt de koetjesreep! http://www.bean.nl/koetjesreep/

Venlig Hilsen

R!CK wrote:

> Wel vergeten, niet (NOOIT) vergeven!

Wie een greintje menselijkheid in zijn lijf heeft, verkondigd juist het
omgekeerde.

Bert M.

> [...]
>
> Natuurlijk niet, dat soort acties was niet in overeenstemming met de
> geest van de zeezenders. LA, the only way.

Ik ben het niet snel met je eens Jan, maar hier kan ik met je meegaan. Het
is potdorie 30 jaar geleden en de man is al jaren dood! Get a life!
Bert M.
www.overdrive.web-log.nl

Bert Alting

"leendert vingerling" <leendert....@club-internet.fr> schreef:> Gaat

het alweer een beetje 'meneer Alting.'... U kunt altijd nog
> opknappen aan de Middellandse Zee met zijn vele jachthavens...
>
> Salut
> Leendert Vingerling

Goedemorgen Leendert,

Ja, ja, het gaat prima! Soms even een beetje kwaad worden op onze vriend kan
een mens ook goed doen. Niks aan de hand. En ik kom binnenkort per mail
terug op onze lopende afspraak.

En Jan T. en Bert M.: zo erg is het nu ook weer niet gelukkig, zou niet best
zijn. Natuurlijk ben ik er kwaad over dat Van D. onbelemmerd zijn
egoïstische gang kon gaan, maar je bent niet goed snik als je je leven
daardoor laat vergallen. Het leven is juist goed met onder meer duizenden
zeezenderuren binnen handbereik en in mijn geval speciaal de Veronica-uren.
Ook hier dus, niks aan de hand.

Groet,
Bert Alting.

Douwe Dijkstra

Venlig Hilsen <DitAdre...@niet.com.invalid> wrote in message news:<40b50...@news3.prserv.net>...

> Wie een greintje menselijkheid in zijn lijf heeft, verkondigd juist het
> omgekeerde.

verkondigt.

Verder wel mee eens

Jan v.d. Meulen

d.dij...@samas.com (Douwe Dijkstra) wrote in message news:<e0c14a44.04052...@posting.google.com>...

Wat een treurigmakende opmerkingen allemaal. Nooit gedacht dat mensen
die zichzelf als vrije denkers afficheren en daartoe zeezenders als
instrumenten zien (zoals ik ook) dergelijke opmerkingen op deze site
plaatsen. Haak nu definitief af.

R!CK

Geloof het of niet:,
Jan v.d. Meulen <j.vande...@chello.nl> vertrouwde ons het volgende toe:

:: d.dij...@samas.com (Douwe Dijkstra) wrote in message

Je bent hier vrijwillig hoor, je mag het zelf weten.
Weet ook wat je mist ;o)

R!X

Kees

Zo kunnen we nog meer mensen van stal/uit hun graf halen....

Ik vond Bull Verwey ook niet bepaald netjes, en daar waren zelfs
mensenlevens mee gemoeid.
Van Doorn pakte alleen de winstmogelijkheden van een paar lieden af,
de mensen een paar radiostationnetjes en een stel anderen hun speeltje
en ego.

Relativeren is een kunst.

Kees

Herbert Visser

"Jan v.d. Meulen" <j.vande...@chello.nl> schreef in bericht

> [...]
> die zichzelf als vrije denkers afficheren en daartoe zeezenders als
> instrumenten zien (zoals ik ook) dergelijke opmerkingen op deze site

Welke site ?
Herbert Visser

Peter

Zo kunnen we nog meer mensen van stal/uit hun graf halen....

Zo waren de eigenaren van RNI ook niet zo netjes tegenover Dhr. Bull Verwey
wel een contract tekenen en je er dan niet aan houden, later is trouwens
gebleken dat die zelfde mensen van RNI in nog veel meer smerige zaakjes
betrokken waren.

Peter

"Kees" <PA8...@home.removeee-thisss.nl> schreef in bericht

Kees

Beste Peter,

Je zult het toch wel met me eens zijn dat je zakelijke geschillen
zakelijk moet oplossen en niet als een stel piraten (alhoewel....)
door een onderwereldfiguur iets moet laten "regelen".
Dus niet door mensenlevens in gevaar te brengen. Het is allemaal
gelukkig goed afgelopen.
Overigens is dhr Verwey veroordeeld, de twee "verwarmingsketels" van
RNI echter niet zover ik weet.

Deze mafia-opdracht van "oom Bull" heeft er overigens niet toe
bijgedragen dat de credits van de vrije jongens werden opgevijzeld;
het betekende eerder een versnelling van de ratificatie.

Tuurlijk zijn het allemaal geen lieverdjes geweest, maar "onze ome
Bull" was dat in ieder geval bewezen niet. Hij wordt echter nog
verheerlijkt als mr Veronica, terwijl hij een misdadiger was.
Nuances aanbrengen is lastiger dan je denkt.

Groeten,

Kees

On Sun, 30 May 2004 01:18:33 +0200, "Peter" <norde...@hotmail.com>

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-19-januari/ staat nu dit te lezen: Nico.

1974

De Nederlandse minister voor media, Harry van Doorn bevestigt dat de Veronica Omroep Organisatie en RTV Noordzee geen zendtijd als aspirantomroep krijgen. Radio Noordzee Internationaal geeft de strijd op maar concurrent Veronica trekt zonder aarzelen in de tegenaanval. Bovendien moeten de zeezenders op 31 augustus 1974 definitief ophouden want ‘s anderendaags treedt het Verdrag van Straatsburg in werking.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-9-mei-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1974: Minister van ‘CRM’ (‘Cultuur, Recreatie en Maatschappelijk werk’) Harry Van Doorn beslist dat men vanaf 1/9/1974 tegen de zeezenders zal optreden. Hij hoopt tegen dan een beslissing over de vraag van de ‘VOO’ (‘Veronica Omroep Organisatie’) voor de C-status te nemen. Er loopt bij Veronica een onderzoek naar het aantal leden.

Nico qwerty

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-8-januari-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1974: Een delegatie van de zeezender Radio Veronica praat met minister van ‘CRM’ (‘Cultuur, Recreatie en Maatschappelijk Werk’) Harry van Doorn in Rijswijk.

Nico qwerty

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-16-augustus/ staat nu dit te lezen: Nico.

1974:

(reclamebanner)

– De ‘VOO’ (‘Veronica Omroep Organisatie’) dient bij de Raad van State een bezwaarschrift in tegen de weigering van minister Harry van Doorn van 'CRM' (‘Cultuur, Recreatie en Maatschappelijk Werk’) om zendtijd als C-status toe te kennen.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-18-augustus-2/ staat nu dit bericht te lezen:

1976: In een antwoord op vragen van het Tweede Kamerlid Koppes van de partij PPR, antwoordt minister van ‘CRM’, Harry van Doorn, dat alle politiekorpsen in België, in Engeland, in Frankrijk en in Nederland samenwerken om de zeezenders voorgoed te bannen.

En lees (en zie) nu ook https://www.parlement.com/id/vg09ll00kzts/h_w_harry_van_doorn en ook https://nl.wikipedia.org/wiki/Harry_van_Doorn Nico.

NicouitGouda

Feb 12, 2024, 1:57:58 PMFeb 12
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-12-februari-3/ staat nu dit te lezen: Nico.

1974: Minister van ‘CRM’ Harry van Doorn informeert het bestuur van de 'Veronica Omroep Stichting' weten dat de 'VOS' niet kan worden toegelaten als zendgemachtigde op de door de 'VOS' voorgestelde vierde frequentie. De tweede aanvraag van Veronica als ‘VOO’ (‘Veronica Omroep Organisatie’) voor C-omroep blijft wel gelden.

NicouitGouda

Feb 14, 2024, 10:05:54 AMFeb 14
...en op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-13-februari-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1974: Het verzoek van de ‘VOO’ (‘Veronica Omroep Organisatie’) om zendtijd te krijgen op het nieuwe net van de publieke omroep wordt door de ‘CRM’-minister Harry van Doorn afgewezen.