Frans Nienhuis en Jan van Veen

richard

Zondag staan de volgende uitzendingen centraal in het programma 'Going
Back In Time' op Seaport FM, presentatie Eric Beekman.

27 september: Men vraagt, wij draaien - Frans Nienhuis 14-06-1965

27 september: Sky Radio, 30-01-2003, Jan van Veen - Laatste
Candlelight

Deze programma's worden uitgezonden van 14u tot 16u

http://www.seaportrtv.nl/

Juul

richard schreef:

Maak van die 14 juni maar 13 juni 1965 dan is het goed.

Juul

Piet

"richard" <monique.n...@gmail.com> schreef in bericht

Met alle respect: dat lijkt me niet de juiste invulling van de
zondagmiddagprogrammering van een lokale omroep. Is er geen sport bij jullie
op zondagmiddag?

Piet.

Hans

On 27 sep, 11:59, "Piet" <pi...@kpnmail.nospam.nl> wrote:
> "richard" <monique.nieuwsbr...@gmail.com> schreef in berichtnews:d5a7f035-21d2-4c13...@33g2000vbe.googlegroups.com...

Dank God voor geen sport op zondagmiddag!

Groetjes Hans
http://thevandijks.blogse.nl/

Piet

"Hans" <theva...@gmail.com> schreef in bericht

Dat kan jij vinden, Hans, maar feit is wel dat velen ge�nteresseerd zijn in
de amateursport in hun omgeving. En daar heeft volgens mij een lokale omroep
een taak.

Piet.

Hans

On 27 sep, 13:33, "Piet" <pi...@kpnmail.nospam.nl> wrote:
> "Hans" <thevandi...@gmail.com> schreef in berichtnews:038870a0-508d-492a...@d34g2000vbm.googlegroups.com...

> Dat kan jij vinden, Hans, maar feit is wel dat velen geïnteresseerd zijn in

> de amateursport in hun omgeving. En daar heeft volgens mij een lokale omroep
> een taak.
>
> Piet.

Zeker maar dat hoeft niet letterlijk op elke zender...
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit naar lokale luister :-)
Jullie wel trouwens?

Groetjes Hans
http://thevandijks.blogse.nl/

Piet

> [...]

Zeker maar dat hoeft niet letterlijk op elke zender...
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit naar lokale luister :-)

Jazeker. De lokale omroep is vaak de enige die aandacht besteedt aan
amateursport, vandaar.

Piet.

konings

> [...]
>
> Groetjes Hans
> http://thevandijks.blogse.nl/
>

> Jazeker. De lokale omroep is vaak de enige die aandacht besteedt aan

En vanaf volgend jaar kan geen enkele lokale omroep zich verschuilen achter
allerlei smoesjes,
omdat per "aansluiting" een subsidie zal worden verstrekt.

Weggegooid geld m.i. in vele gevallen, maar deze discussie hoort hier niet
thuis.

Wil Konings
Roosendaal
(Vandaag definitief afscheid genomen van de zomer 2009. Ik hoop dat het
bruin er nog op zit op 14 november)

Piet

"konings" <kon...@home.nl> schreef in bericht

Niet per aansluiting, maar per huishouden. Dat geld is in principe al
beschikbaar geweest sinds de afschaffing van de omroepbijdrage, maar
gemeenten krijgen de verplichting om het geld per 1 januari door te sluizen
naar de lokale omroepen. Nu konden ze zelf beslissen of ze het geld wel of
niet zouden toekennen.

Piet.