Grupuri Google nu mai acceptă postările sau abonamentele noi Usenet. Conținutul anterior este în continuare vizibil.

Frederica

117 afișări
Accesați primul mesaj necitit

Hans H.

necitită,
9 mai 2004, 08:28:3909.05.2004

oldies45

necitită,
9 mai 2004, 08:56:4809.05.2004
Hans H. wrote:

Als je goed kijkt Hans dan zie je dat die foto ingekleurd is... de zee
is zo blauw dat de boot ook blauw is ((-:

Harm

Hans H.

necitită,
9 mai 2004, 10:26:3609.05.2004

mmm.. je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Toch een karakteristieke boot,
boven die andere, op die pagina

HH

Oldies45

necitită,
9 mai 2004, 11:11:2109.05.2004
Hans H. was zeer hard aan het denken :

Persoonlijk vind ik de Frederica mooier dan de Mi Amigo...maar dat is
een kwestie van persoonlijke smaak. Jammer dat er zo weinig echte goede
foto's te vinden zijn van deze boot.

Harm (ik hoop dat dit bericht door komt, heb net een nieuwe News reader
geinstalleerd en moet nog ff wennen aan al die overdreven toeters en
bellen...valt niet mee om tegenwoordig nog iets te vinden zonder al die
flauwekul)

--
Dit is een automatische handtekening van MesNews.
Site : http://mesnews.no-ip.com

Douwe Dijkstra

necitită,
9 mai 2004, 11:45:4809.05.2004
> [...]
> geinstalleerd en moet nog ff wennen aan al die overdreven toeters en
> bellen...valt niet mee om tegenwoordig nog iets te vinden zonder al die

En Harm je hebt ons in deze nieuwsgroep al jaren lang uitgelegd welke
newsreader we moesten gebruiken om zonder problemen te kunnen opereren.

Douwe

Oldies45

necitită,
9 mai 2004, 11:56:3909.05.2004
Na rijp beraad schreef Douwe Dijkstra :

Nou Douwe...dan heb je al die jaren niet goed gelezen...ik heb altijd
reklame gemaakt voor een newsSERVER en niet voor een newsREADER. Na
jaren Outlook te hebben gebruikt voor mail en usenetnews ben ik over
gestapt op andere software...maar ik begin alweer een beetje spijt te
krijgen...ben een beetje te oud voor die "puber"- achtige software.

Harm (hoe krijg ik in godsnaam die domme handtekening uit in dit dom
programma))-:

--
Oldies45 las in bericht

Douwe Dijkstra

necitită,
9 mai 2004, 12:01:3009.05.2004

"Oldies45" <offsh...@hotmail.com> schreef in bericht

Helaas ontgaat mij het verschil maar dat ligt aan mij.

Douwe

Oldies45

necitită,
9 mai 2004, 12:10:0209.05.2004
Douwe Dijkstra formuleerde op zondag :
Een newsserver is de aanbieder/provider en een reader is een software
programma waarmee je berichten kunt lezen.

Harm (die bijna uninstall gaat doen bij dit proggie)

Douwe Dijkstra

necitită,
9 mai 2004, 12:37:3509.05.2004

> [...]
> programma waarmee je berichten kunt lezen.
>
> Harm (die bijna uninstall gaat doen bij dit proggie)

Verspil er maar geen tijd aan Harm want ik begrijp het verschil nog niet,
maar nogmaals het ligt aan mij.

Gisterenmorgen moest ik voor het eerst van mijn leven naar een
telefoonwinkel om het mobieltje van mijn vriendin te laten opwaarderen omdat
ze plotseling is opgenomen. Zelf heb ik namelijk gewoon een abonnement.
Normaal moet ze dus van mij zelf gaan opwaarderen en niet zeuren over geen
of slechte ontvangst want dan moet je maar gewoon KPN nemen zeg ik altijd.

Ik heb de man achter de toonbank het mobieltje gegeven en gezegd dat ie voor
20 Euro moest worden opgewaardeerd maar dat hij het even moest doen omdat ik
het nog nooit gedaan had en ook niet wilde weten hoe dat moest.

"Wat jammer" zei de man, "dat ik u op deze zonnige morgen U niet kan
uitleggen hoe simpel dat is". Vervolgens ging hij een telefoonkaart zoeken
en kwam tot de conclusie dat de kaarten van T-Mobile op waren.

Daarna heb ik de winkel verlaten met de mededeling "dat bedoel ik dus als ik
al 10 jaar roep neem toch gewoon een abonnement". Goedemorgen verder.

Douwe

Oldies45

necitită,
9 mai 2004, 12:49:0809.05.2004
Douwe Dijkstra a écrit

((-: Ik ben wat dat betreft ook behoorlijk ouderwets...ik heb dus geen
mobieltje en zou ook niet weten hoe het werkt en begrijp ook niet
waarom het zo belangrijk is dat je er één moet hebben...Maar een
computer vind ik wel weer leuk omdat ik daar mijn hobby mee kan
uitvoeren en contacten kan leggen met anderen...dus ben niet helemaal
ouderwets...

Harm

Douwe Dijkstra

necitită,
9 mai 2004, 13:00:3909.05.2004

"Oldies45" <offsh...@hotmail.com> schreef in bericht

Met jou kan ik praten Harm. Ik heb ook pas een mobieltje sinds ik hem gratis
van mijn baas heb en begrijp ook niet waarom het zo belangrijk is dat je er
een hebt.

Toch schijnt het heel belangrijk te zijn want mijn dochtertje van 9 die
(grotendeels) bij mijn ex woont zei gisteren nog: Als ik 12 ben mag ik 3
dingen.

1. Ik mag net zo vaak naar jou gaan als ik zelf wil.
2. Ik mag bij jou voorin de auto zitten
3. Ik mag een mobieltje

Het eerste klonk me als muziek in de oren, het tweede vind ik prima en het
derde moet dan maar van die mega-alimentatie die ik elke maand overmaak.

Douwe

Oldies45

necitită,
9 mai 2004, 13:19:3609.05.2004
Douwe Dijkstra a écrit

Over 10 jaar kun je alleen nog met mensen praten en te spreken krijgen
via mobieltje...wat zal ik het dan rustig krijgen...

Harm (ring ring...met Harm...hallo schat met je vriendin...ooo hallo
liefste leuk dat je belt waar ben je ergens...ik sta naast jou
schat...ooo ik zie je staan ja...zeg schat kom jij nog een keer achter
die computer vandaan om de afwas te doen...ok liefste zal ik zo gaan
doen...dag schat...dag liefste...tuut tuut tuut)

Peter de Wit

necitită,
9 mai 2004, 14:02:4209.05.2004
Harm,

Zoals je mogelijk weet heb ik een eigen zaak. Klanten mailen liever dan dat
ze bellen, daar kan ik mee leven. De boel uitprinten, dat scheelt mij een
hoop schrijfwerk.
Maar er zijn er ook steeds meer die sms-en, moet je op zo'n klein
rotschermpje lezen wat ze bedoelen. En dan die afkortingen. FF voor even
etc.. Gelukkig kan ik ze dan via de computer terug sms-en.
Jelle, mijn zoontje van 8, vindt het allemaal maar normaal. "Dan mail, sms
je toch even", "Heeft Opa zijn mobieltje niet aan in de auto???"

trouwens wel off-topic

Peter de Wit

Oldies45

necitită,
9 mai 2004, 14:40:1609.05.2004
Peter de Wit a écrit

Ach FF gebruik ik ook...onbewust erin geslopen...verder zou ik zo'n sms
berichtje niet begrijpen.
En inderdaad off-topic...maar een keer laten zien dat wij ook nog over
andere dingen kunnen hebben dan zeezenders moet kunnen toch ? alleen
moet het geen gewoonte worden...

Q_1_2_...@hotmail.nl

necitită,
20 sept. 2018, 13:57:2620.09.2018
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-20-september/ staat nu dit te lezen: Nico.

1966

Op het zendschip van Radio Caroline North, de MV Fredericia, verbindt kapitein Martin Gips, DJ Mick Luvzit in de echt met Janet Terret, de zuster van voormalig medewerker Ray Terret. De ceremonie wordt rechtstreeks uitgezonden en door Graham West van commentaar voorzien

Q_1_2_...@hotmail.nl

necitită,
26 sept. 2018, 13:11:4026.09.2018
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-26-september/ staat nu dit te lezen:

1979

De Nederlandse sloper Van der Marel, die de MV Fredericia van Radio Caroline North en de MV Comet van Radio Scotland had opgekocht en afgebroken, schaft zich voor 14.000 gulden de MS Magdalena van Radio Mi Amigo aan. De zeevaartpolitie had het vaartuig op 24 september tot schroot verklaard. In zijn scheepswerven in Ouwerkerk wordt het wrak compleet ontmanteld.

Zie ook de foto bovenaan op deze link. Nico.
Mesajul a fost șters
Mesajul a fost șters
Mesajul a fost șters
Mesajul a fost șters
Mesajul a fost șters

Q_1_2_...@hotmail.nl

necitită,
5 apr. 2019, 09:59:1505.04.2019
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-5-april-095/ staat nu dit te lezen: Nico.

1964

Panama trekt de registratie voor het zendschip van Radio Caroline, de MV Fredericia in.

Q_1_2_...@hotmail.com

necitită,
6 mai 2019, 10:04:2706.05.2019
...en op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-6-mei-126-2/#.XNA6RzAzbcs staat nu dit te lezen: Nico.

1964

Om 12:20 uur krijgt de bemanning van de MV Fredericia van Radio Caroline het bezoek van het Britse douaneschip de Venturous. De douanediensten willen de aanwezigheid van belastbare goederen controleren. De kapitein van het zendschip wil echter maar één persoon aan boord toelaten, maar daar gaan de douaniers niet op in. Zodoende keren ze om 12:33 uur naar het vasteland terug.
Mesajul a fost șters
Mesajul a fost șters
Mesajul a fost șters
Mesajul a fost șters
Mesajul a fost șters

Nico qwerty

necitită,
27 mar. 2021, 10:56:3327.03.2021
...op https://radiovisie.eu/wp-content/uploads/2021/03/Radiodagboek-27-maart-1900-1999.pdf staat nu dit te lezen: Nico.

1964: zeezenders:

De ‘Fredericia’ laat het anker nabij de badplaats Felixtowe vallen. Na enkele korte proeven om 18.00 uur en om 22.00 uur beginnen om 23.55 uur de testuitzendingen van Radio Caroline op 201 m (AM 1495 kHz) met Christopher Moore.
Mesajul a fost șters
Mesajul a fost șters
Mesajul a fost șters

NicouitGouda

necitită,
16 iul. 2021, 09:45:5616.07.2021
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-6-juli/ staat nu dit te lezen: Nico.

1964: De ‘MV Fredericia’ van Radio Caroline North dropt om 16.32 uur het anker bij Ramsey Bay (Man). Men bleef ondertussen uitzenden. Jerry Leighton brengt de luisteraars op de hoogte. Het schip zal daar tot maart 1968 verblijven.

NicouitGouda

necitită,
29 sept. 2021, 15:26:5529.09.2021

NicouitGouda

necitită,
16 ian. 2022, 11:06:2116.01.2022
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-13-januari-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1965: Verenigd Koninkrijk

Het zendschip van Radio Caroline North de 'MV Fredericia' belandt tijdens een zware storm in moeilijkheden. Het anker en de motor beletten grotere problemen.

NicouitGouda

necitită,
9 mar. 2022, 09:50:3509.03.2022
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-9-maart-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1968: De ‘Fredericia’, het zendschip van Radio Caroline North, belandt na een lange reis met de ‘Titan’ in de haven van Amsterdam. Het vaartuig wordt aan de ketting gelegd. De bemanning en de medewerkers krijgen hun salaris en een ticket naar Engeland.
Mesajul a fost șters

NicouitGouda

necitită,
27 mar. 2022, 10:07:4127.03.2022
...het onderwerp Frederica moet worden gewijzigd in 'mv Fredericia'. Nico.

NicouitGouda

necitită,
22 oct. 2022, 09:33:1322.10.2022

Nico qwerty

necitită,
27 feb. 2023, 10:39:3927.02.2023

Nico Gouda

necitită,
9 mar. 2023, 13:06:0709.03.2023
...in het bericht van 9 mrt 2022 moet met worden gewijzigd in: gesleept door Nico.

Nico qwerty

necitită,
22 apr. 2023, 10:31:4422.04.2023
...op https://groups.io/g/RadioCarolineMailinglist/topic/anglia_tv_news_live_from_the/98409169 staat o.a. deze posting:

Thanks, Mike. That segment is now on Azanorak, here:
2023 04 21 - ITV News Anglia - Ross Revenge Dry Dock Appeal (4 mins)
https://www.mediafire.com/file_premium/xe22f3top9yhwjc/20230421-ITVNewsAnglia-RossRevengeDryDockAppeal.zip/file
Usual password to unzip is freeradio
Ray.

In het eerste kwart van dit tv-programma is tot 2x toe de 'Fredericia' te zien. Nico.

NicouitGouda

necitită,
23 apr. 2023, 09:51:2423.04.2023

Nico qwerty

necitită,
5 iul. 2023, 14:08:1705.07.2023
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-4-juli-2/ staat nu dit te lezen:

1964: Verenigd Koninkrijk
De ‘MV Fredericia’ van Radio Caroline North licht om 13.30 uur het anker en start de reis naar Ramsey Bay bij het eiland Man. Tom Lodge en Jerry Leighton blijven gewoon uitzenden. Men moet wel tussen 22.00 uur en 1.00 uur wegens een gebrekkige ontvangst uit de lucht.

En lees en zie nu ook https://www.offshoreradio.co.uk/odds08.htm Nico,

Nico qwerty

necitită,
6 iul. 2023, 12:52:0206.07.2023
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-6-juli-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1964: Verenigd Koninkrijk
De ‘MV Fredericia’ van Radio Caroline North laat het anker vallen in Ramsey Bay bij het eiland Man om 15:32 uur Engelse tijd (en zal daar blijven tot maart 1968). Jerry Leighton liet dit aan de luisteraars weten.

NicouitGouda

necitită,
13 feb. 2024, 13:37:2613 feb.
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-13-februari-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1964: De ‘MV Fredericia’, een ex-Deense ferryboot van 763 ton en in 1929/1930 gebouwd op Frederikshavns V & F A/S in Frederikshavn (Denemarken), verlaat de haven van Rotterdam en reist naar de scheepswerf van Greenore in Ierland. Daar start de verbouwing tot zendschip voor Radio Caroline.
0 mesaje noi