Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

Eric C.

ungelesen,
03.12.2006, 07:44:3503.12.06
an
Personlijke recordings uit Rijsel
Veronica 192 Rob Jan en Lex Top100 1969 -Billboards Hot100
http://rapidshare.com/files/4901482/Vero-Fin12-69-debut01-70.MP3.html

Meer RNI 24-03-70 (eertse dag uit Engeland)
http://rapidshare.com/files/4898821/RNI-24-03-70.MP3.html

RCI juni 1970 Election Campaign
http://rapidshare.com/files/4896958/RCI-06-70.MP3.html

Voor degene die willen kennen hoe de zeezenders sounded in Frankrijk
Eric C.

Rob Mesander

ungelesen,
03.12.2006, 10:27:2203.12.06
an
Leuk dat Rob Out noemt dat Venus - Shocking Blue 2 in Amerika staat! Net na
het droevige overlijden van Mariska Veres. Jammer dat het uur USA Hot 100
dat hij 1 staat niet bewaard is gebleven. Heeft die man in Frankrijk ook
complete uren uit deze mooie tijd Eric?

Rob

Eric C.

ungelesen,
03.12.2006, 10:51:2603.12.06
an

Rob Mesander a écrit :

nee Rob
alleen korte airchecks
ben op zoek sinds jaren naar een complete Rob Out Show met de
satisfaction tune
Gr
Eric

Rob Mesander

ungelesen,
03.12.2006, 11:22:5903.12.06
an
Wanneer was die tune Eric? Ik zal dan eens kijken.

Rob

Eric C.

ungelesen,
03.12.2006, 12:53:0903.12.06
an

Rob Mesander a écrit :

> Wanneer was die tune Eric? Ik zal dan eens kijken.
>
> Rob

1969-1970 16 uur
just before beginnings
Eric

Evert Stolman

ungelesen,
05.12.2006, 14:26:2105.12.06
an

"Eric C." <eric1...@hotmail.com> schreef in bericht

Rob Mesander a écrit :

Ging het in dit geval niet om het nummer "Get Down With It Satisfaction" van
Mac Kissoon? Daar was Rob destijds aardig van onder de indruk, en heeft het
misschien voor een poosje als tune gebruikt.

Groet,

Evert

Eric C.

ungelesen,
06.12.2006, 05:55:0606.12.06
an

Evert Stolman a écrit :

Volgens mij nee
http://rapidhare.com/files/6297049/RobOut-Tune.MP3.html
(al uploaded)
wel de stones except voor de jingle radio veronica prasentiert... at
the end
Eric C.

Frank Troost

ungelesen,