Foto's van RNI genomen op 29 augustus 1970.

nico

Feb 11, 2010, 12:41:56 PM2/11/10
Hallo iedereen. Op
http://www.mediapages.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=896:kees-manders-en-radio-noordzee&catid=50:noordzee-archief&Itemid=29
staan foto's genomen van RNI genomen op 29 augustus 1970. Hartelijke
RNI-groeten van Nico uit Gouda.

Juul

Feb 11, 2010, 3:33:01 PM2/11/10
nico schreef:

Het grappige is dat ik ook enkele Veronica collega's Ed Terpstra (
zendertechnicus) en Ruud Doets ( prog. technicus) in de vlet zie
varen..........

Juul

hans knot

Feb 12, 2010, 5:32:07 AM2/12/10
On Feb 11, 9:33 pm, Juul <Juulgele...@norderney.nl> wrote:

> Het grappige is dat ik ook enkele Veronica collega's Ed Terpstra (
> zendertechnicus) en Ruud Doets ( prog. technicus)  in de vlet zie
> varen..........
>
> Juul

Ja hulptroepen Juul, die weer niet werden geapprecieerd door de Mebo
jongens

groet
Hans

Juul

Feb 12, 2010, 8:04:33 AM2/12/10
hans knot schreef:

Ik denk het.

Juul

@xs4all.nl Hans H.

Feb 12, 2010, 11:47:52 AM2/12/10

Prachtfoto's trouwens, zelfs in zwartwit zie je dat de Mebo pasgeschilderd
is.
En dan Tom Manders! Ik dacht even dat ik het me verbeeldde, maar Dorus is
echt langszij geweest!
En verder was die "kaping" natuurlijk een belachelijke vertoning.

HH

WeetJijVeel

Feb 12, 2010, 12:47:20 PM2/12/10
> HH- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Veel later nog de opname's gehoord vd uitzendingen, waarbij de
Engelsen zich de bek breken over "Curacao". want daar stond 1 vd boten
(Huskie?) gerigistreerd.
Kees Manders was wel bekend met de Antillen, heb m zelf nog compleet
met zn vrouw Zwarte Riek (mn wieggie was een stijfselkissie) ontmoet
op Aruba