Voice of Peace Downloadfestival, deel 4

ometheo1961

Nov 4, 2006, 12:05:05 PM11/4/06
Hallo allemaal,

Voice of Peace Downloadfestival, deel 4:

Ook vanzaag, zoals beloofd weer een serie Voice of Peace downloads,
deze keer allemaal uit oktober 1992.
Programma's die ik toen via de middengolf op het eiland Cyprus heb
opgenomen.

We beginnen met een ontbijtshow met Gary Mc. Caullin van 16 oktober
1992:

http://rapidshare.com/files/1960567/16-10-1992_07.05-07.50_Voice_of_Peace_1540_KHz._Breakfastshow__Gary_Mc._Caullin.mp3.html

Dan Kenny Page, ook met de Breakfastshow, maar dan op 27 oktober 1992.

http://rapidshare.com/files/1926197/27-10-1992_06.51-07.43_Voice_of_Peace_1540_KHz._Breakfastshow__Kenny_Page.mp3.html

Dan een fragmentenbandje, met o.a. het weerbericht van de kapitein.

http://rapidshare.com/files/1937124/14_tm_26_oktober_1992_Voice_of_Peace_Fragmenten.mp3.html

Een uurtje van de 26e oktober, met een (voor mij) onbekende dj. Wie het
weet mag het zeggen

http://rapidshare.com/files/1955221/26-10-1992_12.58-14.00_Voice_of_Peace_1540_KHz._Dj_Onbekend.mp3.html

Kassach, het populaire programma met daarin een soort folkloristische
muziek bestond nog steeds in 1992.
In 1988 hadden we het gehoord als een non-stop-programma, in oktober
1992 werd het gepresenteerd.
Alleen is het voor mij onduidelijk wie hie de presentator is.
Ook hier geldt: wie het weet mag het zeggen.

http://rapidshare.com/files/1966387/16-10-1992_12.04-12.51_Voice_of_Peace_1540_KHz._Kassach.mp3.html

Dan hier een show van David Bolton. Leuk programma!

http://rapidshare.com/files/1973870/17-10-1988_09.59-10.45_Voice_of_Peace_1540_KHz._David_Bolton.mp3.html

Tot zover de vierde editie van het 'Voice of Peace Download-festival.
Morgen worden er opnieuw (dan voor de laatste keer) een aantal
programma's aangeboden die eerder werden uitgezonden via het
vredes-schip van Abie Nathan.
Dan ook weer wat FM-opnames uit 1988.

Shalom vanuit Groningen,

Theo

ometheo1961

Nov 4, 2006, 12:25:18 PM11/4/06

Ik zag net een klein foutje: De datum van David Bolton is niet
17-10-1988 maar 17-10-1992.
Sorry!