24 sept 1970 11.00 uur Close down RNI

ollie

Ik zag net op de kalender dat het 24 sept is vandaag. Onmiddellijk
dacht ik aan die bewuste datum.
Ik zat op kantoor met mijn radio, gezellig met 3 vrouwen aan de
tuinkant in de Tesselschadestraat in Amsterdam.

Zij hadden Veronica aanstaan, ik tot elf uur RNI

Daarna vroegen ze aan me: Gaat 't nog ollie?

Groet

Rob

radiogek

Ja en toen .....:-)

Groet Hans
http://thevandijks.blogse.nl/

ollie

en toen ging ik weer verder met mijn werk.

radiogek

> en toen ging ik weer verder met mijn werk.- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

O ik dacht iets heel anders....

Groet Hans
http://thevandijks.blogse.nl/

Douwe

"ollie" <o...@xs4all.nl> schreef in bericht

Douwe

"ollie" <o...@xs4all.nl> schreef in bericht

http://www.albatrosstudio.nl/Cress.mp3

Douwe

Koos E.

Op 24-9-2010 22:57, Douwe schreef:
Mooi om weer eens te horen, dank je wel.

--
Koos E.

flamingo

"ollie" <o...@xs4all.nl> schreef in bericht:

Zij hadden Veronica aanstaan, ik tot elf uur RNI
Daarna vroegen ze aan me: Gaat 't nog ollie?

Ja, en vind je het gek dat zij die vraag aan jou stelden? LOL
Hartelijke groeten,
Bert.

Herbert Visser

"Koos E." <koos....@gmail.com> schreef in bericht

> Mooi om weer eens te horen, dank je wel.
> Koos E.

Thanks Douwe. Wel hoor ik iets interessants. Tijdens die opname die je
online hebt gezet hoor je een Nederlandse kok die oproept om de volgende dag
massaal naar Scheveningen te komen, omdat daar 'Radio Noordzee' dan zou
binnenlopen. Voorzover mij bekend is het schip destijds gewoon op zee
blijven liggen.

Herbert Visser

Bart Van Peer

On 27 sep, 20:26, "Herbert Visser" <herb...@broadcast.net> wrote:
> [...]

> massaal naar Scheveningen te komen, omdat daar 'Radio Noordzee'  dan zou
> binnenlopen. Voorzover mij bekend is het schip destijds gewoon op zee

De DJ's kwamen gewoon met het bevoorradingsschip de MEBO I aan land.
De MEBO2 bleef op zee.

Hartelijke groet,

Bart

Douwe

"Herbert Visser" <her...@broadcast.net> schreef in bericht

Inderdaad Herbert. Was blijkbaar slecht geinformeerd of de plannen wijzigden
snel.

Groet,
Douwe

PS Bezoek Krachtighuizen al in aantocht?

ac.vansch...@gmail.com

Op vrijdag 24 september 2010 11:05:34 UTC+2 schreef ollie:
Triest die dag toen, ik was toen zelf 19 jaar, en nu in 2016 komt het in mij boven. Peach van Peter was toen de laatste plaat.

Q_1_2_...@hotmail.com

...zie nu ook http://radioels.nl/ Nico.

Q_1_2_...@hotmail.com

...en luister vandaag en morgen naar de webstream van http://radioels.nl/ !!! Nico.

NicouitGouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-24-september/ staat nu dit te lezen: Nico.

1970: De directie van Radio Veronica had met concurrent RNI op de ‘Mebo II’ een akkoord waarbij men in ruil voor het tijdelijk stoppen de schulden zou afbetalen. Na het afscheid van Andy Archer en Alan West stopt technicus Bruno Brandenberger om 11.00 uur (Engelse tijd) de zenders.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-30-september/ staat nu dit te lezen: Nico.

1970: Radio Veronica en Radio Northsea International regelen de huur van de ‘Mebo II’. Voor 250.000 gulden (113.445 euro) schakelt Radio Veronica de concurrent uit.