http://home.planet.nl/~bmeijeri/Veronica/veronica.html
staan onderaan drie speldjes. Ik ben benieuwd van wanneer het middelste
(blauwe) speldje is en welk schip (Norderney/Borkum Riff) dit voorstelt. Wie
weet 't?
Ben
die rechter speldje komt uit een serie. Ik heb daar ook London,
Caroline en City (als boot afgebeeld)van en 1 van die 3 dubbel in een
andere kleur. Zal dan waarschijnlijk 1966 of begin 1967 zijn geweest.
Die linkse heb ik een hele stel van...kom je nog regelmatig tegen op
rommelmarkten net als REM speldjes. Blauwe heb ik nog nooit eerder
gezien. Ik heb nog een andere van Veronica.
Harm
--
Oldies45
Bedankt voor de informatie, Harm. Hoe ziet dat andere Veronica speldje
eruit?
Ben
> Bedankt voor de informatie, Harm. Hoe ziet dat andere Veronica speldje
> eruit?
>
> Ben
Van het witte speldje met rode opdruk is ook een zwarte versie met gouden
opdruk.
Groeten,
Jan
Ik zal 'm eens gaan zoeken en proberen er een foto van te maken...maar
eerst zoeken dus...
groet
Harm
--
Oldies45