Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Veronica speldje

0 views
Skip to first unread message

Ben Meijering

unread,
Sep 14, 2006, 5:33:23 PM9/14/06
to
Op mijn Veronica pagina

http://home.planet.nl/~bmeijeri/Veronica/veronica.html

staan onderaan drie speldjes. Ik ben benieuwd van wanneer het middelste
(blauwe) speldje is en welk schip (Norderney/Borkum Riff) dit voorstelt. Wie
weet 't?

Ben


Leon Dorsey

unread,
Sep 14, 2006, 5:39:02 PM9/14/06
to

"Ben Meijering" <bmeijeri....@wxs.nl> schreef in bericht
news:eechrm$1rt7$1...@nl-news.euro.net...
Hi Ben,
In die tijd werden de meeste speldjes gemaakt bij
PAKO Rhenen, inmiddels een tuin decoratie bedrijf (verlichting)
Misschien hebben ze daar een dossier/geschiedenis/history.
Hoi, Leon.


Oldies45

unread,
Sep 15, 2006, 1:47:10 AM9/15/06
to
Ben Meijering a écrit

die rechter speldje komt uit een serie. Ik heb daar ook London,
Caroline en City (als boot afgebeeld)van en 1 van die 3 dubbel in een
andere kleur. Zal dan waarschijnlijk 1966 of begin 1967 zijn geweest.
Die linkse heb ik een hele stel van...kom je nog regelmatig tegen op
rommelmarkten net als REM speldjes. Blauwe heb ik nog nooit eerder
gezien. Ik heb nog een andere van Veronica.

Harm

--
Oldies45


Ben Meijering

unread,
Sep 15, 2006, 1:12:46 PM9/15/06
to

"Oldies45" <oldi...@offshoreradio.org> schreef in bericht
news:mn.79d37d694...@offshoreradio.org...

Bedankt voor de informatie, Harm. Hoe ziet dat andere Veronica speldje
eruit?

Ben


Jan van Heeren

unread,
Sep 15, 2006, 5:14:23 PM9/15/06
to

"Ben Meijering" <bmeijeri....@wxs.nl> schreef in bericht
news:eeemv2$lia$1...@nl-news.euro.net...

> Bedankt voor de informatie, Harm. Hoe ziet dat andere Veronica speldje
> eruit?
>
> Ben

Van het witte speldje met rode opdruk is ook een zwarte versie met gouden
opdruk.

Groeten,
Jan


Oldies45

unread,
Sep 15, 2006, 5:55:14 PM9/15/06
to
Ben Meijering a écrit

Ik zal 'm eens gaan zoeken en proberen er een foto van te maken...maar
eerst zoeken dus...

groet
Harm

--
Oldies45


0 new messages