RNI DJ's

anne

Zeezendervrienden,

Ik ben opzoek naar een lijst met de namen van de DJ's van RNI.

vr.gr.anne

ronn

"anne" <huppi...@despammed.com> wrote in message news:<c343rd$2kjr$1...@nl-news.euro.net>...

> Zeezendervrienden,
>
> Ik ben opzoek naar een lijst met de namen van de DJ's van RNI.
>
> vr.gr.anne
engelse

Don Allen Graham Gill Ed Mereno
Tony Allen Dave Gregory Sprangles Muldoon
Ian Anderson Duncan Johnson Bob Noakes
Andy Archer Martin Kayne Louise Quirk
Jane Ballentyne Roger Kent Dave Rogers
Robin Banks Steve King Mike Ross
AJ Beirens Roger Kirk Sheila Ross
Steve Berry Stephen Ladd Crispian St.John
Bill Chrisp Arnold Layne Johnny Scott
Trevor Campbell Michael Lindsay Mark Slate
Ray Cooper Bob Mackey Mark Stuart
Terry Davis Brian McKenzie Larry Tremaine
Roger Day Paul May Mark Wesley
John Denny Stevi Merike Alan West
Robb Eden Carl Mitchell Jason Wolfe

Duitse
Axel Hannibal Horst Reiner
Elkie

Nederlandse
Jack Aalten Peter van Dijk Ferry Maat
Willem Aarsens Joost de Draaier Hans Molenaar
Willi Alberti Leo van der Goot Eric Post
Willeke Alberti Dick de Graaf Henk van Reyendam
Joop van Amstel Hans ten Hoge Piet Römer
Mark van Amstel Peter Holland Gerars Smit
Kees Baas Peter Jager Henry Spijker
Tony Berk Pierre Kartner Nico Steenbergen
Jan Boezeroen Albert Keyser Jan van Veen
Ted Bouwens Jos Kuyer Joost Verhoeven
Henk de Bruin Wim Jaap van der Laan Dik Voormekaar
Herman de Bruin Leo de Later Gerrit de Wynter
Andre van Duin Alfred Legarde-

volgens het boekje "groetjes van Radio Noordzee"

nederlandse service
Tony Berk
Ferry Maat
Peter Holland
Leo van der Goot
Dick de Graaf
Nico Steenbergen
Marc van Amstel
Gerard Smit
Hans ten Hooge
Hans Molenaar
Andre van Duin
Piet Römer

engelse service
Brian Mc Kenzie
Arnold Layn
Don Allan
Mike Ross

anne

"ronn" <mechelaere...@planetinternet.be> schreef in bericht

Beste Ronn,

Je hebt me een erg groot plezier gedaan daar voor mijn hartelijkedank.
Ik ben nl. jingles titels aan het geven en wist niet hoe bepaalde namen
moest schrijven.

vr.gr.anne

Frans Elbertsen

"anne" <huppi...@despammed.com> schreef in bericht

> Zeezendervrienden,
>
> Ik ben opzoek naar een lijst met de namen van de DJ's van RNI.
>
> vr.gr.anne

In de downloadclub zijn van augustus 1974 ook nog verscheidene programma's
aangeboden met John de Mol jr. als dj.

Groeten
Frans

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/wp-content/uploads/2021/02/Radiodagboek-26-februari-1900-199.pdf staat nu dit te lezen: Nico.

1973: Zeezenders:

*Ian Anderson, die als nieuwslezer bij Radio Northsea international op de 'Mebo II' is ingehuurd, start bij de Engelse service.

NicouitGouda

...op https://radiovisie.eu/wp-content/uploads/2021/02/Radiodagboek-7-maart-1900-1999.pdf staat nu dit te lezen: Nico.

1971: Zeezenders:

Een dag na de start van de Nederlandstalige afdeling bij Radio Noordzee Internationaal krijgen Jan van Veen en Joost den Draaijer het gezelschap van Ferry Maat. De ex-conservatoriumstudent en de ex-pianobegeleider van een dansklas start om 14.00 uur.

Nico qwerty

...op https://radiovisie.eu/wp-content/uploads/2021/03/Radiodagboek-van-10-maart-1900-1999.pdf staat nu dit te lezen: Nico.

1970: Zeezenders:

Mark West (Mark Wesley) start bij Radio Noordzee Internationaal op de 'Mebo II'.

Nico qwerty

...op https://radiovisie.eu/wp-content/uploads/2021/03/Radiodagboek-17-maart-1900-1999.pdf staat mu dit te lezen: Nico.

1971: Zeezenders:

Joost den Draaijer stopt bij de 'VPRO' op Hilversum 3. Dit kan niet meer met zijn werkschema voor Radio Noordzee Internationaal op de 'Mebo II' gecombineerd worden.

Nico qwerty

...op https://radiovisie.eu/wp-content/uploads/2021/03/Radiodagboek-van-31maart-1900-1999.pdf staat nu dit te lezen: Nico.

1974: Zeezenders:

Herman de Bruin start als nieuwslezer bij Radio Noordzee Internationaal op de 'Mebo II'.

Nico qwerty

...op https://radiovisie.eu/wp-content/uploads/2021/05/Radiodagboek-1-juni-1900-1999.pdf staat nu dit te lezen: Nico.

1974: Zeezenders:

*Graham Gill wisselt Radio Northsea International op de 'Mebo II' voor Radio Caroline op de 'MV Mi Amigo' om. Jason Wolfe is zijn opvolger.

Nico qwerty

...op https://radiovisie.eu/wp-content/uploads/2021/05/Radiodagboek-2-juni-1900-1999.pdf staat (daarnaast) nu dit te lezen: Nico.

1973: Zeezenders:
Max Berlage stopt als nieuwslezer bij Radio Noordzee Internationaal op de 'Mebo II' en gaat op het kantoor in Naarden werken.

Nico qwerty

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-15-juni/ staat nu dit te lezen: Nico.

1973: Ian Anderson en Tony Allan verlaten Radio Northsea International op de ‘Mebo II’. De eerstgenoemde start zijn ‘drive-in-show’ terwijl de Schot bij de ‘Voice of Peace’ op de ‘MV Peace’ begint.

en ook:

1974: Jason Wolfe wordt bij Radio Northsea Internationa op de ‘Mebo II’ door Bob Noakes vervangen.

NicouitGouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-6-augustus/ staat nu dit te lezen: Nico.

1972: ‘Prioriteiten’ van Karel Prior op zondag bij Radio Noordzee Internationaal op de ‘Mebo II’ vervalt. Het programma liep iets langer dan een jaar.
Message has been deleted

NicouitGouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-25-augustus/ staat nu dit te lezen: Nico.

1974

– Jan Boezeroen neemt afscheid bij Radio Noordzee Internationaal op de ‘Mebo II’.

NicouitGouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-29-augustus/ staat nu dit te lezen: Nico.

1974:

– De dj’s van Radio Noordzee Internationaal in Naarden vertrekken naar de ‘Mebo II’ om live uit te zenden.

NicouitGouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-15-september/ staat nu dit te lezen: Nico.

1973: Jack Aalten, technicus bij Radio Noordzee Internationaal, stapt over naar de ‘NOS’. Machinist Gerard de Winter presenteert bij de Engelse service gedurende enkele dagen op de ‘Mebo II’ de ‘Early Morning show’.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-3-oktober/ staat nu dit te lezen: Nico.

1971: Crispian St.John en Mark Stuart worden bij Radio Northsea International op de ‘Mebo II’ ontslagen.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-3-november-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1973: Peter Holland wordt bij Radio Noordzee Internationaal op de ‘Mebo II’ ontslagen. Ted Bouwens volgt hem op.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-13-november-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1972:

– Steve Berry wordt de nieuwe zendtechnicus op de ‘Mebo II’ van Radio Northsea Internationaal. Hij zal soms een nachtshow presenteren

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-21-november-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1971: Twee nieuwe dj’s zijn op de ‘Mebo II’ van Radio Noordzee Internationaal. Bill Chrysp en Brian Cullen vertrekken echter reeds na vier dagen wegens continue zeeziekte.

Nico qwerty

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-16-februari-3/ staat nu dit te lezen: Nico.

1971:

– Joost den Draaijer opent een zoektocht naar Nederlandstalige dj’s voor het toekomstige Radio Noordzee Internationaal op de ‘Mebo II’. De reacties zijn overweldigend.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-18-februari-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1970:

Nadat Radio Northsea International op 11/2/1970 de testuitzendingen had gestart, belanden de eerste dj’s op de ‘Mebo II’. Zij worden voor de live programma’s ingezet.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-21-april-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1973

– Max Berlage start als nieuwslezer bij Radio Noordzee Internationaal op de ‘Mebo II’.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-28-december/ staat nu dit te lezen: Nico.

1993: Zangeres Astrid Nijgh van de hit in 1973 ‘Ik Doe Wat Ik Doe’ start bij Radio Noordzee Nationaal.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-5-februari-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1972: Dave Rogers en Mike Ross worden door Tony Allan en Barry Martin bij Radio Northsea International op de ‘Mebo II’ vervangen. Tony Allan treedt voor de derde keer in dienst.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-21-februari-2/ staan nu deze twee berichten te lezen: Nico.

1971: Alan West en Stevie Merike herbeginnen om 14.00 uur Radio Northsea International op de ‘Mebo II’. Tony Allan met de ‘Super Hit 50 show’, Martin Kayne, Dave Rogers en Crispian St. John vervolledigen het team.

en ook:

1973: Mark Slade verlaat Radio Northsea International op de ‘Mebo II’. Steve King vervangt hem.

Nico qwerty

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-18-maart-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1973: De ‘Hitbackshow’ van Mike Ross bij Radio Northsea International op de ‘Mebo II’ wordt samen met Sheila Ross gepresenteerd.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-31-maart-2/ staat volledigheidshalve nu ook nog dit te lezen: Nico.

2003:

– Stevie Merike (Radio Northsea International op de ‘Mebo II’) gaat naar Radio Saga.

Nico qwerty

...lees en zie(2x, beide foto's zijn aanklikbaar) HELAAS(!) nu óók https://mediapages.nl/nieuws-actueel/4457-voormalig-rni-medewerkers-overleden ! Condoleances(2x) van Nico uit Gouda.

Nico qwerty

...en lees (ook weer helaas) nu óók het artikel met als datum Wednesday June 14th 2023 op https://offshore-radio.de/newsflash.htm en lees, zie(6x, de beide portretten zijn aanklikbaar) en (her)beluister(3x) (en ook nu weer helaas) nu óók https://radiovisie.eu/twee-voormalige-duitse-medewerkers-rni-gestorven/ Nico.

NicouitGouda

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-13-augustus-2/ staat nu dit bericht te lezen: Nico.

1974: Peter Jager start als nieuwslezer bij Radio Noordzee Internationaal op de ‘Mebo II’ en zal ook ‘Buitengaats’ presenteren.

Nico qwerty

...in het bericht van 15 sep 2021 moet Gerard worden gewijzigd in Gerrit Nico.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-1-oktober-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1973:

– Tony Berk wordt programmaleider bij Radio Noordzee Internationaal. Ferry de Groot wordt als hoofdtechnicus door Pieter Damave vervangen.

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-3-oktober-2/ staat nu dit te lezen:

1971: Crispian St John en Mark Stuart worden bij Radio Northsea International op de ‘MV Mebo II’ ontslagen.

En lees nu ook http://www.offshoreradiomuseum.co.uk/page136.html Nico.

Nico qwerty

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-4-november-3/ staat nu dit te lezen: Nico.

1973: Ferry Maat start met de ‘Soulshow’. Jan Boezeroen volgt de ontslagen André van Duin op, Willeke en Willy Alberti beginnen bij Radio Noordzee Internationaal op de ‘MEBO II’.