Robbie Dale

Ben Meijering

Geweldig om een aflevering van een Robbie Dale show te horen. Tegenwoordig
doet-ie heel wat anders, kijk maar op

http://www.sanfranciscopark.com/html/your_hosts.html

Groeten

Ben

Evert Stolman

Ja, klinkt goed Ben. Die paar bewaarde shows van Robbie Dale blijven
allemaal pareltjes. Heerlijk om naar te luisteren, wat een vakman!

Evert

De Stoffige

"Ben Meijering" <bmeijeri....@wxs.nl> schreef in bericht
> Dankjewel Ben !
Schitterend die Robbie Dale!
Was hij het niet die ook programma's maakte toen Veronica in Spanje een
filiaal had? Mallorca ofzo??

Jos-Ga boeken bij Robbie....ben na 31-8 wel aan vakantie toe...-

Douwe Dijkstra

"De Stoffige" <Stoffigmaarnietheus@.nl> schreef in bericht

Inderdaad Ben genieten van Robbie Dale.

Net even samen met mijn vriendin voor ze naar huis ging saman gezongen
"Voor Nappa en Swede naar Berdie Berdie".

Nog 3,5 uur dan moet ik helaas toch weer even 4 uurtjes naar bed.

Groet en mogelijk tot morgen in Lapershoek

Douwe

R!CK

Did ya know
Ben Meijering from <bmeijeri....@wxs.nl> was really saying something
Ben Meijering, wants us to believe:
the following......
:: Geweldig om een aflevering van een Robbie Dale show te horen.

Da's lang geleden, dat ik iets van the Admiral gehoord heb.
Zijn Nederlands is ook zeer speciaal!!

R!X

Hans

Ben Meijering schreef:

Kijk zo maar gelijk online...!

http://www.offshoreradio.us/veronica3.htm

Groetjes Hans
http://www.radiosite.org
http://thevandijks.web-log.nl/

R!CK

Did ya know
Hans from <theva...@planet.nl> was really saying something Hans, wants us
to believe:
the following......
:: Ben Meijering schreef:

Hans je bent een ster.
Nu de olifant nog.....

Oooooooo Smullen!!!!!
Te gek deze weken.

R!X

Q_1_2_...@hotmail.com

NicouitGouda

...lees en zie(2x, de onderste foto is aanklikbaar) helaas(!) nu ook https://radiovisie.eu/robbie-dale-80-the-admiral-is-niet-meer/ Condoleances van Nico uit Gouda(NL).

Nico Gouda

...en lees en zie, de foto is aanklikbaar, nu óók https://www.mediapages.nl/nieuws-actueel/4052-robbie-dale-overleden en lees zie(!) en (her)beluister nu óók https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/59646-robbie-dale-overleden/ Nico.

Nico Gouda

Nico Gouda

NicouitGouda

NicouitGouda

...in de juist hier bovenstaande link is nu bijgepost! Nico.

NicouitGouda

Nico qwerty

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-31-augustus-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

2021: Robbie Dale (81) sterft. Hij leidde met Johnnie Walker Radio Caroline op 14/8/1967 bij het ingaan van de ‘Marine Broadcasting Offences Act’ naar de illegaliteit. Het bezorgde de ex-medewerker van Radio Veronica en bij de TROS een plaats in de ‘Pirate Radio Hall of Fame’.