lotto 6 49 / caroline 80 er jaren

Fleur Nooteboom

Dank voor alle fraaie zaken in downloadclub en streams van de laatste
tijd. Een betere kleurspoeling voor mijn haar is er niet ! (inderdaad we
worden oud en grijs en Hilversum 3 is ook niet meer wat het geweest is,
zal ik vloekend in de kerk maar zeggen) Hans' driemaster van de Minerva
op de achtergrond. Mooi !!!!

Iets minder ver terug. Caroline in de 80 er jaren (de grootste mast
tijd) werd gefinancierd door een canadese groep. Net als voor Bulova in
het begin op RNI dus veel airplay van de loterij van de geldschieters.
Lotto 6 / 49. Vet gitaarriffje and dan mooie stem You look good
...........En dat ieder uur. Het is mij nooit gaan irriteren en ik zou
haast zeggen: nooit wat gewonnen. Ik vond het een geweldige commercial
voor het format van Caroline in die tijd.

Heeft iemand misschien dit ding in goede kwaliteit ? Wie weet wie de
muziek achter die stem heeft gemaakt ? Is het er speciaal voor
geschreven of is er iets van op cd ergens ? Ik hoor graag !

Fleur

Mooi he, alles ? (Loesje)

NicouitGouda

Feb 22, 2024, 9:41:13 AMFeb 22
...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-20-februari-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1985: De eerste Nederlandstalige reclame voor het ‘Canadese Lotto 6/49’ (six out fourty-nine) start op Radio Monique.