ross revenge

ronn

Wat gebruikt Radio Caroline vandaag als generator aan boord van de Ross ?
De grote generator ( achteraan ) of de generator in de machinekamer?

marc

ronn wrote:

> Wat gebruikt Radio Caroline vandaag als generator aan boord van de Ross ?
> De grote generator ( achteraan ) of de generator in de machinekamer?

Een generator die ervoor zorgt dat ze 10 keer meer geld hebben dan nodig om studioke te spelen?

http://shortwave.tk

andre.bl...@gmail.com

Op donderdag 28 december 2017 13:14:19 UTC+1 schreef ronn:
> Wat gebruikt Radio Caroline vandaag als generator aan boord van de Ross ?
> De grote generator ( achteraan ) of de generator in de machinekamer?

wat een gezeur weer over radio caroline laat het zendschip een rusten ze hebben ook nieuwe jaar weer een echte radioschip na 50 jaar goed music

Q_1_2_...@hotmail.nl

Q_1_2_...@hotmail.nl

...meer foto's van de 'Ross Rwevenge' staan op https://www.facebook.com/colin.peters.98031 Nico.

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.com

...op http://radiocaroline.co.uk/#home.html en dan GB5RC Calling op een oranje ondergrond aanklikken verschijnt deze tekst: Nico.

CQ. CQ. CQ. GB5RC calling!
If these letters make sense to you along with QRM and QRT and 73's (means best regards) then you have some insight in to amateur radio. Thus you will also know what a SINPO is and that the best one of these comes in at 55555.

This weekend the Martello Tower Group will be on the Ross Revenge, seeing how many contacts they can make with amateur radio enthusiasts across the world. Historically they have thousands of contacts each time they run this yearly event.

The group consists of a small number of friends who have covered the various costs from their own pockets and have made a generous donation to Radio Caroline and have been given the callsign GB5RC to use. No doubt they will be saying "fine business old man, see you futher down the log" to many enthusiasts around the planet.

Q_1_2_...@hotmail.com

...zie nu ook de foto bovenaan op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-8-augustus-220/ Nico.

Q_1_2_...@hotmail.com

81569 Flight round the Ross Revenge taken from a drone

Mark Hawkins

https://www.youtube.com/watch?v=6uk0QAu18MI

I'm not entirely convinced by the colour rendition but well worth watching.

It's very impressive what can be "filmed" from a drone.

Mark Hawkins

Message has been deleted

Q_1_2_...@hotmail.nl

...lees, zie en (her)beluister nu ook https://radiovisie.eu/2010-caroline-moet-masten-verwijderen-video/ Nico.

Piet van der Vooren (media)

Op 1-9-2018 om 19:45 schreef Q_1_2_...@hotmail.nl:
> ...lees, zie en (her)beluister nu ook https://radiovisie.eu/2010-caroline-moet-masten-verwijderen-video/ Nico.

Wat is het nieuws hierin? Dit is immers een nieuwsgroep.

Q_1_2_...@hotmail.nl

Hallo Piet van der Vooren. Ook oude berichten kunnen hier worden gepost, speciaal rond de datum van 31 augustus. Nico.

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-8-september-251-video/ staat nu helaas dit te lezen:

1988

Tijdens het overspringen van de tender naar de MV Ross Revenge raakt Ad Roberts (foto bovenaan) tussen de twee schepen gekneld. Hierdoor moet de Nederlander terug aan land gebracht worden om zijn gebroken enkel te verzorgen.

En zie ook de foto die bovenaan op deze link staat. Nico.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-23-september-266-audio/ staat nu dit te lezen: Nico.

1981

Het toekomstige zendschip van Radio Caroline, de MV Ross Revenge wordt in Panama als plezierjacht geregistreerd. Het registratienummer is 9625 Poxt en de radiocontactcode is HP-4344. Het vaartuig wordt in de Spaanse haven Santander klaargestoomd.

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-24-september/ staat nu dit te lezen:

1987

Het religieuze World Mission Radio test op de korte golffrequenties 6620 en 6205 kHz. Er zenden naast Caroline en Radio 819 nu in totaal drie stations uit vanaf de MV Ross Revenge.

Opmerking mijnerzijds: omdat dit radiostation op de noodfrequentie van de korte golf uitzond, was dit dé reden voor 'de raid' op 19 augustus 1989. Nico.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-27-september/ staat nu dit te lezen: Nico.

1985

Drie personen; Howard Beer, Graham Bushell en Donald Hill, verschijnen voor de Britse rechtbank in Southend-on-Sea wegens het illegaal bevoorraden van de MV Ross Revenge. Ze krijgen een boete van 500 pond en moeten 50 pond gerechtskosten betalen. Het trio had in maart met de Alibe 1600 gallon brandstof aan boord van het zendschip gebracht.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-1-oktober/ staat nu dit te lezen: Nico.

1985

– De MV Sirius, het schip van de milieuorganisatie Green Peace bevoorraadt de MV Ross Revenge van waarop Radio Caroline en Radio Monique uitzenden. Tijdens het overladen van voedsel en benzine filmt een ploeg van Veronica voor een documentaire over de groene beweging.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-22-oktober/ staat daarnaast nu dit te lezen:

1988

Vanaf het zendschip de MV Ross Revenge starten er om 11:05 uur en tussen 14:45 en 14:57 uur testuitzendingen op 819 kHz. Als Radio 558 op de vertrouwde frequentie terugkeert, wordt om 16:05 uur de aankondiging uitgezonden dat de Nederlandstalige programma’s vanaf 5 november op 819 kHz vervolgen terwijl Radio Caroline op 558 kHz zal doorgaan.

En zie en (her)beluister nu ook de video die daar meteen onder staat. Nico.

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-22-november/ staat nu dit te lezen: Nico.

1991

Het schip van Radio Caroline wordt van de Goodwin Sands zandbank los getrokken en naar de haven van Dover gesleept. Na een grondige controle wordt de MV Ross Revenge niet meer zeewaardig verklaard. Dit betekent het definitieve einde van het Europese zeezendertijdperk.

Q_1_2_...@hotmail.nl

Q_1_2_...@hotmail.nl

...zie nu ook de aanklikbare(!) bovenste foto op http://offshoreradio.de/ Nico.
Message has been deleted

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-24-december/ staat nu dit te lezen: Nico.

1999

De Ross Revenge van Radio Caroline verliest het anker en slaat op drift. Het zendschip wordt vervolgens naar een haven gesleept waar men de schade opmeet.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-15-januari/ staat nu dit te lezen: Nico.

1985

Radio Monique en Radio Caroline hernemen, na een bijzonder lange onderbreking van twaalf dagen, de uitzendingen. Tijdens een gemeenschappelijke persverklaring wordt duidelijk dat de lange afwezigheid aan de grondige schoonmaakbeurt op de MV Ross Revenge te wijten was.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/32718-2/ staat nu nog dit te lezen: Nico.

1984

Een gebroken ankerketting zorgt er voor dat de Ross Revenge van Radio Caroline op drift slaat. De uitzendingen worden dadelijk onderbroken

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-24-januari-024/ staat nu dit te lezen: Nico.

2001

Peter Moore van de Caroline-organisatie ontkent in alle talen dat de Ross Revenge vanwege een onbetaalde factuur van 2.500 pond niet kan gebruikt worden. De resterende 1.500 pond mogen immers betaald worden wanneer het financieel weer beter gaat

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-30-januari/ staat nu nog dit te lezen: Nico.

1986

De ankerketting en de navigatieapparatuur van de Ross Revenge sneuvelen tijdens een hevige storm. Om 03:00 uur krijgt de bemanning in de gaten dat men op een zandbank afstevent. Bovendien begeeft de hoofdmotor het door oververhitting. De noodsignalen via kanaal 9 worden door luisteraar Brian Mole opgevangen. Hij waarschuwt de krant East Anglian Daily Times. Daar krijgt hij een telefoonnummer om naar sleepbootassistentie te vragen. Twee sleepboten uit Sheerness en Margate waren ondertussen naar het zendschip van Radio Caroline gevaren om de nodige hulp te bieden. Het kan uiteindelijk op eigen kracht naar de oorspronkelijke ligplaats varen.

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-31-januari/ staat nu dit te lezen: Nico.

1985: Verenigd Koninkrijk

De MV Ross Revenge van Radio Monique en Radio Caroline slaat door een hevige storm op drift. Na het uitzenden van noodsignalen krijgt men hulp van een reddingsboot.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-5-februari-036-2/ staat nu nog dit te lezen: Nico.

1996

De MV Ross Revenge van Radio Caroline wordt van de South Quay in de Londense Docklands naar een droogdok in Chatham versleept. Daar worden de broodnodige werken uitgevoerd.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-9-februari-040-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1985

Na de zware storm van 31 januari was de Ross Revenge, het zendschip van Radio Caroline en Radio Monique in de problemen geraakt door het anker. Vandaag worden die moeilijkheden definitief opgelost.

Nicoui...@outlook.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-10-februari-041-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1983: Spanje

De Spaanse justitie start een reeks hoorzittingen over de toewijzing van de Ross Revenge, het zendschip van Radio Caroline. Amerikaanse geldschieters, die niet tevreden waren met de gang van zaken ondernamen diverse pogingen om het vaartuig in hun bezit te krijgen. De eerste zitting duurt nauwelijks enkele minuten en wordt meteen verdaagd.

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-15-februari/ staat nu nog dit te lezen: Nico.

1985: Verenigd Koninkrijk

Radio Caroline en Radio Monique onderbreken de uitzendingen om 18:00 uur voor onderhoudswerken op de MV Ross Revenge.

Nicoui...@outlook.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-28-29-februari-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1990

Een hevige storm zorgt voor schade aan de MV Ross Revenge van Radio Caroline. Enkel Nigel Harris en Neil Gates zijn op tijd wakker om erger te voorkomen.

Nicoui...@outlook.com

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-18-maart-077-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1988

Ad Roberts en Erwin van der Bliek plaatsen op de MV Ross Revenge een nieuwe Canadese fiber antennemast. Door het ontbreken van belangrijke onderdelen moet men het werk echter stil leggen. Tussendoor wordt de start van Radio 558 als opvolger van Radio Monique voorbereid.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-28-maart-087-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1988

Het anker van de MV Ross Revenge sneuvelt. Niemand merkt er iets van tot de kapitein bij een controle vaststelt dat men 1,5 mijl van de normale ligplaats verwijderd is.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-4-april-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1988

Een voorjaarsstorm laat het anker van de MV Ross Revenge slepen, het zendschip belandt hierdoor op twintig mijl van de originele ligplaats. Een sleepboot wordt ingeschakeld om het terug naar de originele plek, nabij North Falls, te loodsen.

en ook:

1989

Een hevige Noordzee-storm verplichten Radio Caroline en Radio 819 om rond 05:30 uur de uitzendingen te onderbreken. Anderhalf uur later besluit men om de zenders weer aan te zetten doch de weersomstandigheden zorgen opnieuw voor een nieuwe, langere stilte.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-5-april-095/ staat nu dit te lezen: Nico.

1982

Zakenman James Ryan, de overgelopen Caroline-medewerker Paul Hodge, die zich uitgeeft als advocaat en Helene Morrison, de echtgenote van een investeerder, proberen in de Hondurese ambassade in de Verenigde Staten de Ross Revenge op hun naam te zetten. De vertegenwoordiger van het Zuid-Amerikaanse land wijst hen echter de deur en begint een juridische procedure tegen het drietal op beschuldiging van schriftvervalsing.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-6-april-096-2/ staat nu dit te lezen:

1988

Op 18 maart begonnen Ad Roberts (foto bovenaan op die link) en Erwin van der Bliek met de plaatsing van een Canadese fiber antennemast aan boord van de Ross Revenge. Maar omdat enkele belangrijke onderdelen ontbraken, moesten de werken gestaakt worden. Een tender brengt de gewenste stukken zodat men de constructie kan voltooien. Het staat ook vast dat het Radio Monique niet zal doorstarten, maar zal worden opgevolgd door Radio 558. De organisatie rond Fred Bolland heeft Monique immers verkocht aan Alfons Ravelli, de eigenaar van een Nederlandse handels- en tabaksmaatschappij.

Nicoui...@outlook.com

Nicoui...@outlook.com

...op de juist bovenstaande link is nu bijgepost. Nico.

Nicoui...@outlook.com

...op de juist bovenstaande link is nu opnieuw bijgepost. Nico.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-18-april-108-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

1988

Het dek van de MV Ross Revenge wordt open gebrand zodat technici een gloednieuwe 500 kVA generator in het ruim kunnen plaatsen. Omdat men met een hoger vermogen wil uitzenden, worden alle stroomkabels door zwaardere exemplaren vervangen.
Message has been deleted

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-25-april-115-2/#.XMHFyBLwqKF staat nu dit te lezen: Nico.

1985

Om 15:57 uur moeten Radio Caroline en Radio Monique de uitzendingen onderbreken. De pomp van de generator hapert zodat er niet genoeg energie is om beide stations in de lucht te houden.

Message has been deleted

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-1-mei-121-2/#.XMmdMWjgrcs staat nu ook nog dit te lezen: Nico.

1989

Om 11:52 uur onderbreken Radio Caroline en Radio 819 hun programma’s. De MV Ross Revenge krijgt een grondige schoonmaakbeurt. De twee stations zullen de komende dagen slechts sporadisch in de lucht zijn.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-2-mei-122-2/#.XMrw_mjgrcs staat nu dit te lezen: Nico.

1998

Om 01:00 uur is er vanaf de MV Ross Revenge een testuitzending te horen onder de naam Anorak Radio 558. Bert Twigworthy alias Simon Barrett goochelt met de microfoon maar dat weten de technici niet echt te waarderen. Ze leggen hem dadelijk het zwijgen op.

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-4-mei-124/#.XM2PdhLwqKE staat nu dit te lezen:

1989

Het onderhoud en de schoonmaakbeurt op de MV Ross Revenge zijn achter de rug. Radio Caroline en Radio 819 herbeginnen de uitzendingen om 11:30 uur.

(zie ook mijn posting hierover twee postings hoger. Nico.)

Nicoui...@outlook.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-5-juni-156-2/#.XPfQ4hLwqKE staat nu dit te lezen: Nico.

1988

Op de MV Ross Revenge wordt een nieuwe T-antenne tussen de resterende Canadese fibermast en de voorste mast geplaatst. De fiberantenne kon immers het hoge zendvermogen niet aan en smolt gewoon weg.
Message has been deleted

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-22-juli-203-2/#.XTW93vIzbct staat nu dit te lezen: Nico.

1989: Verenigd Koninkrijk

Een bevoorradingsschip uit IJmuiden op weg naar de MV Ross Revenge wordt door de Britse DTI via de boordradio er op attent gemaakt dat men de bestaande wetgeving overtreedt. De kapitein legt de oproep echter naast zich neer en zorgt er voor dat de bemanning voedsel, water en brandstof krijgt.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-29-juli-210-2/#.XT78J_Izbcs staat nu dit te lezen: Nico.

2003

De Ross Revenge, het oud-zendschip van Radio Caroline, wordt naar de haven van Rochester versleept.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-4-augustus-216-2/#.XUc46NIzbcs staat nu dit te lezen: Nico.

1983

De Ross Revenge kan na talrijke strubbelingen de haven van het Spaanse Santander verlaten. Om 15:00 uur start het zendschip, onder aanvoering van kapitein Martin Eve, de lange reis naar Engeland. Vanwege plotse motorproblemen wordt de hulp van de sleepboot Jos Aznar Luis ingeroepen.

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-8-augustus-220-2/#.XUweOhLwqKE staat nu dit te lezen: Nico.

1983

Na een vierdaagse reis gaat de MV Ross Revenge (foto bovenaan) in het Kentish Knock voor anker. De terugkeer van Radio Caroline nadert met rasse schreden.

en ook:

1988

Op de MV Ross Revenge wordt een vierde studio in gebruik genomen.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-9-augustus-221/#.XU15_BLwqKE staat nu dit te lezen: Nico.

1983

Nadat de MV Ross Revenge in het Kentish Deep belandt, start een korte testuitzending van Radio Caroline op 963 kHz.

en ook:

1987

Radio Monique en Radio Caroline, uitzendend vanaf de MV Ross Revenge, moeten om 09:30 uur uit de lucht vanwege dringende herstellingen. Om 14:00 uur worden de uitzendingen hervat.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-10-augustus-222/#.XU7SkxLwqKE staat nu dit te lezen:

1983

De pers krijgt een rondleiding op het nieuwe zendschip van Radio Caroline, de MV Ross Revenge. Meteen blijkt dat de zaken dit keer erg professioneel aangepakt worden. Zo wordt Anne Challis, een voormalige medewerkster bij BBC Radio One ingehuurd om het ‘gold format’ in goede banen te leiden. Het vroegere albumformat zal grotendeels verlaten worden, al zal de ‘Loving Awareness’ gedachte wel behouden blijven. De muziek zal primeren, de dj’s zullen hun interventies beperken. Internationale adverteerders zouden geïnteresseerd zijn. Er is ook een testuitzending te horen.

En zie en (her)beluister nu ook de video die daar links van deze tekst staat. Nico.

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-11-augustus-223-2/#.XVGFARLwqKE staat nu dit te lezen: Nico.

1983

Nadat men gisteren al met een laag vermogen op de MV Ross Revenge experimenteerde, wordt er vandaag opnieuw getest. Wanneer men de kracht van de zender opdrijft, sneuvelt de hoofdisolator die het signaal door het dek naar de negentig meter hoge mast moet brengen. Door deze tegenslag valt de geplande start op 14 augustus in het water.

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-14-augustus-226-2/#.XVRtmtIzbcs staat nu dit te lezen: Nico.

2003

De Ross Revenge, het oud-zendschip van Radio Caroline wordt naar de haven van Rochester versleept.

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-17-augustus-229-video/ staat nu dit te lezen: Nico.

1983

Op de MV Ross Revenge wordt een 10 kW-zender getest. De terugkeer van Radio Caroline nadert.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-19-augustus-231-video/ staat nu dit te lezen: Nico.

1983

Er zijn continu testuitzendingen vanaf de MV Ross Revenge. De terugkeer van Radio Caroline neemt langzaam maar zeker vastere vormen aan.

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.com

Nicoui...@outlook.com

...op http://radiocaroline.co.uk/#home.html en dan Boat Trips op een lichtblauwe ondergrond aanklikken staat nu dit te lezen: Nico.

See the Ross Revenge!

We run regular trips to visit and tour Ross Revenge during Radio Caroline North live broadcasts from the ship and also when there is no live broadcast.

Tours are led by Caroline DJs. Trips depart from West Mersea, Essex on our fully licensed and insured tender.

For full details, how to book and a list of our 2020 dates, please visit our Boat Trip Information page on http://radiocaroline.co.uk/#boat_trips_background_info.html

Q_1_2_...@hotmail.nl

Nicoui...@outlook.com

...op http://radiocaroline.co.uk/#home.html staat nu dit te lezen: Nico.

Gates Mixer Reunion

It is said that when Peter Chicago found our excellent Gates mixer in 1982, it was otherwise destined to go in to a museum of broadcasting. Thirty seven years and much rough treatment later, the general view was just to use it sparingly, to eventually become a display item only. But due to our good fortune, another studio engineer Al Deacon, took the Gates away for a long term and thorough overhaul – now we have it back.

Al has also modernised it while retaining the original appearance and functions. Now when the record decks and cart machines get similar attention, Ross Revenge will again have a fully functioning vinyl studio. Using all this kit is rather like driving a very old sports car, difficult and unforgiving but very satisfying when you master it. This was mostly a labour of love for Al and we are very grateful.

En zie ook de foto die daar meteen onder staat. Nico.

Q_1_2_...@hotmail.nl

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-25-november/ staat nu dit te lezen: Nico.

1987

De bemanning aan boord van de MV Ross Revenge, het zendschip van Radio Caroline ontsnapt om 03:50 uur aan een ramp. Tijdens noodweer sneuvelt de 90-meter hoge mast. Men slaagt er nipt in om de kabels, die het schip met de constructie verbinden, door te breken.

Q_1_2_...@hotmail.com

...lees en zie nu ook het bericht dat verschijnt wanneer op http://radiocaroline.co.uk/#home.html Historic Ships Award (op een rode ondergrond) wordt aangeklikt. Nico.

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.nl

Q_1_2_...@hotmail.com

...lees en zie nu ook http://radiocaroline.co.uk/#home.html en dan Pump It Up Nico.

Q_1_2_...@hotmail.com

...lees, zie en (her)beluister nu ook https://radiovisie.eu/het-is-vandaag-3-februari-1985-audio/ Nico.

Q_1_2_...@hotmail.com

...lees, zie en (her)beluister nu ook https://radiovisie.eu/het-is-vandaag-9-februari-1986-audio/ Nico.

Q_1_2_...@hotmail.com

...lees en (her)beluister nu ook https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/54959-storm/ Nico.

Q_1_2_...@hotmail.nl

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/55443-07-04-1985-vandaag-35-jaar-geleden-vanaf-de-noordzee/ is nu bijgepost m.b.t. de Ross Revenge en Radio Caroline. Nico.

Q_1_2_...@hotmail.com

Q_1_2_...@hotmail.com

Nicoui...@outlook.com

Q_1_2_...@hotmail.com

...in de juist bovenstaande link is nu bijgepost. Nico.
It is loading more messages.