fotomodel Liv

1 view

Liv model

www.liv.multiservers.com
Ik sta open voor allerlei fotowerk maar liefst geen porno. Ben een 26
jarige meid, 1.81m, 59kg, bh: 75C, maten: 90-65-95
Ik wacht op jullie reacties!!!
alvast bedankt voor jullie bezoek.
Liv

Rik.

"Liv model" <liv...@tiscali.be> schreef in bericht

> Ik sta open voor allerlei fotowerk maar liefst geen porno.

Liefst geen porno? Dus als het niet anders kan...?

Rik

Hejo

"Rik." <rik_u...@bigfoot.remove-this.com> schreef in bericht

En als het goed betaald, dan........................;-)

Hejo.

Jeroen 'FF' Heijmans

Was daar niet nl.markt.freelance voor ? :))

Mendel Mobach

De wet op behoud van ellende noopte
Jeroen 'FF' Heijmans <ne...@nospam.ff.fm>
in nl.markt.banen tot het schrijven van:

> Was daar niet nl.markt.freelance voor ? :))

Hoezo moet porno maken nu weer freelance zijn ? :-)

--
If you see an attachment here please blacklist me
begin foutlook.exe

Brian Dickens

Rik. wrote:

> Liefst geen porno? Dus als het niet anders kan...?

Dan zal ze het wel doen... ze zal wel geld tekort komen, anders had ze de
site wel in een professioneel pakket gemaakt ipv in Frontpage... :)

=- Brian Dickens

Mendel Mobach

De wet op behoud van ellende noopte
Brian Dickens <b...@xs4all.nl>
in nl.markt.overig tot het schrijven van:

Zo duur is VI nou ook weer niet :-)