Oude hitlijsten gezocht

1 view

a3

Apr 20, 2021, 11:50:02 PMApr 20
Hallo *,

Vanwege mijn hitlijstenhobby ben ik op zoek naar bladen zoals
De Nationale Hitparadekrant, Hitmemories, Pampus, 65min, PTP, PopTelescoop,
The Fabulous Sounds Of The Sixties, The Roaring Sixties, Hitwezen,
Tuney Tunes, Platennieuws, Platenwereld, Sound 2000, Teenbeat, Fonorama, etc.

Verder heb ik ook interesse in Veronicagidsen (t/m 1979) en
de oorspronkelijke in vroeger tijden gedrukte hitlijsten, zoals
de Veronica Top 40.

Ook zgn. winkelexemplaren van "Charts" van begin 2003 (jaargang 5)
zijn bijzonder welkom!

Laat het me weten op <a...@a3.xs4all.nl> als je kunt helpen.

Bij voorbaat dank,
Adri
PS. Wil je de actuele Nederlandse hitlijsten per e-mail ontvangen?
Je kunt je via mij inschrijven!