Ik heb vandaag mijn Pioneer DVD speler gesloopt. Er zat een disc in vast
en tijdens het verwijderen heb ik waarschijnlijk een vitaal deel kapot
gemaakt. Nu doet de speler het helemaal niet meer.
Ik wil snel een nieuwe hebben en zoek advies. Welke speler is goed? Ik
wil natuurlijk wel een gehackte versie hebben met alle mooie features
die er zijn. Of heeft iemand een 2dehansje?
Graag reageren via email op bo...@come.to
Als je een nieuwe zoekt met alle toeters en bellen (regiovrij/MP3/MV vrij)
dan vind ik de Revoy 2200 de mooiste. Te koop bij www.rodisc.nl (1195),
www.revoy.nl (1195) en www.e-goodies.nl (1095). Er is ook nog een goedkopere
Yamakawa (Raite/AVPhile) maar vind ik een slechtere beeldkwaliteit hebben en
is niet zo compleet als het gaat om uitgangen e.d.
Zoek je een merk speler en wil je die laten hacken (goodbye garantie) dan
kan je ook bij die goodies en Rodisc terecht maar ook bij www.jvb.nl.
Suc6,
Ikke
"Boris" <bo...@direct.a2000.nl> wrote in message
news:38E768E4...@direct.a2000.nl...