Shadow en Bone s2

jacqueline

Ik ben er nog niet aan begonnen. Ben nu met Carnival Row s2 bezig.

Maar wie hier kijkt er naar?

En misschien leuk om er daarna nog wat over de discussieren?

Jacqueline

Izak van Langevelde

On 22/03/2023 12:37, jacqueline wrote:
> Ik ben er nog niet aan begonnen.  Ben nu met Carnival Row s2 bezig.
>
> Maar wie hier kijkt er naar?

Poe hee, deze was ik alweer helemaal kwijt!

Ik kijk mee!

--
Grinnikend door het leven...

jacqueline

Op 22-3-2023 om 14:53 schreef Izak van Langevelde:

> Poe hee, deze was ik alweer helemaal kwijt!
>
> Ik kijk mee!

Ok! maar ik kijk eerst nog even Carnival Row af.

Kijk je die ook?

Izak van Langevelde

Vooruit dan maar...

> Kijk je die ook?

Nee, maar ik zie dattie best goed klinkt, met een paar grote namen...

jacqueline

Op 22-3-2023 om 15:05 schreef Izak van Langevelde:
Ik denk dat jij het wel leuk zult vinden.

Beetje donker.

jacqueline