Tis maar een weetje.
//Doc.
Heeft hij er meer gehad dan Fred in het begin?
--
Danny.
Oh jee, crash car naar George, onmiddelijk!
//Doc.
Mark van der Wal wrote:
> - ik wil een Farscaper als winnaar, nadat zowel Starbuck als Odo er
> uitgestemd zijn, en dus moeten we alle andere deelnemers wegstemmen.
Ah, kijk eens aan. Dat wil ik écht niet, want wat ik tot nu toe van
Crichton en Aeryn gezien heb, vind ik niet zoveel soeps. Dus we komen
elkaar nog wel tegen ;-)
Mazzel,
George
Die nu alvast verklapt deze ronde écht geen Mulder te gaan stemmen...
--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
Ga je mond spoelen!
;-)
Mazzel,
George
Red Mulder, stem Picard!
//Doc.
Precies: Disengage!
En George ga eens heeeeeeeeel gauw Farscape kijken, dan post je maar een
paar honderd berichtjes minder :-P
Joe
Joe King wrote:
> En George ga eens heeeeeeeeel gauw Farscape kijken, dan post je maar een
> paar honderd berichtjes minder :-P
Hmmm, ja, ik heb in het licht van Survivor laatst dus inderdaad weer een
aflevering Farscape gezien, en ik vond Crichton als karakter echt totaal
niet aanspreken. Hij stond me zelfs tegen en ik moest mezelf dwingen de
aflevering af te kijken. Ik ben nog steeds van plan de serie vanaf het
begin een kans te geven, maar ik denk eerlijk gezegd intussen dat ook
dan de serie me gewoon niet zal blijken te liggen. Maargoed, het feit
dat Crichton me zo tegenstond, daar, en het feit dat de groep die
overgebleven is steeds leuker is geworden, doet mij deze ronde op 'm
stemmen.
Mazzel,
George
Als Crichton je niet aanstaat dan hoef je volgens mij niet eens te gaan
beginnen aan het kijken van Farscape want hij is de enige echte
hoofdrolspeler. Flamboyant, een held en iemand die het *nooit* opgeeft.
"My name is John Crichton, an astronaut... a radiation wave hit and I got
shot through a wormhole... Now I'm lost in some distant part of the
universe on a ship -- a living ship -- full of strange, alien life forms...
Help me... Listen, please. Is there anybody out there who can hear me? I'm
being hunted by an insane military commander... doing everything I can...
I'm just looking for a way home. "
Het verveelt me gewoon nooit! Ah, met die geweldige muziek op de
achtergrond!
--
Random
[Farscape]
> Het verveelt me gewoon nooit! Ah, met die geweldige muziek op de
> achtergrond!
Niet alleen dat. Ik heb nu t/m 4x03 gezien, en in al die tijd is er in
zowat elke aflevering steeds een heel verschillende alien te zien :) Die
creativiteit is ook een plus aan Farscape -- evenals de verhalen
natuurlijk.
--
Duck.
> Het verveelt me gewoon nooit! Ah, met die geweldige muziek op de
> achtergrond!
Stierlijk vervelend pretentieus gedoe!
<d&r>
--
Saskia (altijd bereid iets met lekker veel onderbouwing van de andere kant
te belichten) ;-))
http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com
Yep, en ze beperken zich ook niet tot humanoīden (lees: mensen in een pak
met een paar bobbeltjes op hun gezicht :-). Het is letterlijk en figuurlijk
heel kleurrijk, en vaak ook erg grappig...
George zal geen spijt krijgen :-)
Joe
(nu ook al helderziend)
Ah, helderziendheid is besmettelijk maar je hebt wel 100% gelijk
natuurlijk. Ik heb net een paar S4 afleveringen gekeken en ik vind het
onvoorstelbaar dat niet heel sf-minnend Nederland die dvd's in de kast
heeft staan :)
--
Random
Stel je eens voor, een heel team weggestemd nog voor samenvoeging!!
Maar zover zal het wel niet komen. De strijd om te overleven in
Survivor gaat nu tussen Mulder - 11, Crichton - 7 en Picard - 8.
Wat wel opvalt is dat het aantal Kaylee stemmers plotseling
oploopt.....
Harmony,
Hans.
Leuk om te zien dat er nu ook meer op verschillende personen
gestemd wordt. Dat maakt het nog spannender.
--
Niek
Precies!
groetjes,
Mari
--
Q: Can I see your Elven Sword?
A: Now people, there are children here!
Craig Parker at the Q&A on the Elf Fantasy Fair 2004