Tweede seizoen Carnival Row

1 view

Dolfy

Eindelijk is er dan nieuws wanneer het tweede seizoen van de Amerikaanse
fantasyserie Carnival Row wordt uitgezonden. Het tweede zal op 17 februari
2023 terugkeren op Amazon Prime Video.

Het eerste seizoen was te zien in augustus 2019 waarna het al snel
hernieuwd werd voor een nieuw seizoen. De productie startte daarna vrij
snel maar wegens de pandemie moesten de opnames al snel gestaakt worden.
In 2020 werd er weer gefilmd. Het zou afgerond zijn maar later werd bekend
dat slechts vijf van de acht aflevering geheel waren afgerond. In 2021
werden in twee sessies de rest gefilmd. Het is niet bekend of toen al
bekend was dat het tweede seizoen het laatste zal zijn, want dat werd pas
officieel bekend gemaakt bij het bekendmaken van de uitzenddata van het
tweede en dus laatste seizoen.

Dat was wel een beetje te verwachten natuurlijk, het is wel een erg groot
gat tussen het eerste en het tweede seizoen. Ik heb ook wel begrepen dat
visuele effecten-afronding wat achterliepen wegens drukte bij de
verschillende makers voor andere serie. En ik heb ook wel gelezen dat er
aanpassingen waren aan het script voor de afrondde opnames in 2021, alleen
geen bevestiging van gelezen dat het wegens dat men wist dat het geen
derde seizoen zal krijgen. Ik ga in ieder geval kijken..

--
Dolfy
- naaisgroep : alt.dolfy.forever

jacqueline

Op 8-11-2022 om 13:28 schreef Dolfy:
ik ga ook kijken. maar eerst s1 maar terugkijken. weet er weinig tot
niets meer van.

jacqueline

Dolfy

Op Tue, 8 Nov 2022 13:46:45 +0100, schreef jacqueline:

> ik ga ook kijken. maar eerst s1 maar terugkijken. weet er weinig tot
> niets meer van.

Ja, gezien het gat van enkele jaren is dat wel te begrijpen ja en niet
onverstandig om weer in het verhaal te komen.. :-)

jacqueline

Op 8-11-2022 om 13:58 schreef Dolfy:

> Ja, gezien het gat van enkele jaren is dat wel te begrijpen ja en niet
> onverstandig om weer in het verhaal te komen.. :-)

Seizoen 2 is nu te zien op Prime.

Ik ben 'm al aan het binnenhalen.

toch eerst kijken of ik het nog snap. anders eerst maar de herkijk van s1.

jacqueline