[meta] Verdere werkzaamheden aan de nksf.nl site

Wouter Valentijn

'allo NKSF.

Ik heb nu de mensenpagina weggehaald, maar 'mensen' komen wel een beetje
'terug' in mijn geschiedenispagina "Hoe nl.kunst.sf+fantasy begon."
http://www.nksf.nl/hetbeginvannksf.html.

Verder heb ik, geïnspireerd door Dolfje, elementen van mijn oude
mensenpagina opgenomen bij 'Contact', zodat mensen, mochten ze willen
weten met wie ze contact zoeken, weten wat voor vlees ze ongeveer in de
kuip hebben.
Zeer waarschijnlijk een soort gehaktbal of anders een blinde vink . :-)

--
Wouter Valentijn

Kirk: "No beach to walk on..."
Star Trek (s01e07): The Naked Time

http://www.nksf.nl/

liam=mail

jacqueline

On 1-12-2021 17:03, Wouter Valentijn wrote:
> 'allo NKSF.
>
> Ik heb nu de mensenpagina weggehaald, maar 'mensen' komen wel een beetje
> 'terug' in mijn geschiedenispagina "Hoe nl.kunst.sf+fantasy begon."
> http://www.nksf.nl/hetbeginvannksf.html.

erg leuk om te lezen!!

Dank je wel Wouter.

jacqueline

Wouter Valentijn

Op 1-12-2021 om 21:48 schreef jacqueline:
Graag gedaan!
Grotendeels gebaseerd op de toenmalige FAQ, maar met wat tekstherziening
en een aantal kleine toevoegingen.

Wouter Valentijn

'allo NKSF,

Verdere werkzaamheden aan de NKSF seriebesprekingen die verzameld zijn
op de site:

http://www.scifics.com/nksf/nksfseries.html

Ik lijk misschien wel ijverig soms, maar ik heb ook zo soms mijn luie
momenten. :-P

Destijds was ik best ijverig bezig om alle NKSF beschrijvingen
betreffende de serie Lost in kaart te brengen. Tenminste, tot en met
seizoen 4 (2008). Daarna werd mijn belangstelling minder en 2009 was
voor mij persoonlijk ook een heel erg naar en zwaar jaar waardoor ik
o.a. niet meer verder werkte aan de NKSF Lost pagina.
En eerlijk gezegd heb ik niet zoveel zin meer om energie in Lost te steken.

De huidige stand van zaken:

http://www.scifics.com/nksf/lost.html

Wat er nu staat, laat ik gewoon staan natuurlijk, maar mochten er mensen
zijn die heel erg van Lost houden en die klus willen afmaken, dan mogen
ze de pagina zo oppikken (gewoon de bron oproepen) en er aan verder
werken. Mocht niemand zich geroepen voelen, dan is dat natuurlijk ook
goed. Alles wat we voor NKSF doen op welk platform dan ook is puur
liefdewerk en vrij van alle verplichtingen. We zijn niet gekker dan we
al zijn natuurlijk! :-)

jacqueline

Ik ga me er niet aan wagen. :-)

jacqueline

Rink

Op 1-12-2021 om 22:02 schreef Wouter Valentijn:

> Graag gedaan!
> Grotendeels gebaseerd op de toenmalige FAQ, maar met wat tekstherziening
> en een aantal kleine toevoegingen.

Dat is zeker leuk om te lezen.
Als relatief late instapper, zie ik zo iets van de historie.
Moet er niet aan denken dat er 33000 berichten worden gepost in een jaar.

Het is best een grote site.
(er is zelfs een muziek pagina......)

Maar er zal nooit meer een Gouden Lepeltje worden uitgereikt,
niemand heeft immers nog een pagina op de nksf site.....
Leuk ontwerp, heeft iets weg van een ouderwetse microfoon bij de radio.

Dank je Wouter.

Rink

Wouter Valentijn

Op 17-1-2022 om 22:24 schreef Rink:
Waarschijnlijk niet. De laatste keer was 21 jaar geleden ongeveer.
Maar bij mijn weten is die Commissie nooit officieel opgeheven en zij is
bevoegd haar reglement te wijzigen. ;-P

> Leuk ontwerp, heeft iets weg van een ouderwetse microfoon bij de radio.

Je bedoelt het door Peter ontworpen logo?

> Dank je Wouter.

Graag gedaan!