Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Star Trek: Strange New Worlds en Lower Decks hernieuwd

瀏覽次數:2 次
跳到第一則未讀訊息

Lynn

未讀,
2023年3月29日 清晨7:33:132023/3/29
收件者:
De Amerikaanse SF-serie Star Trek: Strange New Worlds krijgt een derde
seizoen. Dat maakte Paramount+ gister bekend. De serie is een spin-off van
Star Trek: Discovery maar speelt zich af net voor het originele verhaal
van Star Trek. Het tweede seizoen van de serie staat gepland vanaf 15
juni.

Daarnaast maakte Paramount+ ook bekend de tekenfilmserie Star Trek: Lower
Decks is hernieuwd. Deze krijgt een vijfde seizoen, wat ook weer zal
bestaan uit 10 afleveringen. Het vierde seizoen zou ergens eind van de
zomer of begin van herfst starten.

--
Lynn
- naaisgroep : alt.dolfy.forever

jacqueline

未讀,
2023年3月29日 上午8:19:332023/3/29
收件者:
Op 29-3-2023 om 13:33 schreef Lynn:
> [...]
> Star Trek: Discovery maar speelt zich af net voor het originele verhaal
> van Star Trek. Het tweede seizoen van de serie staat gepland vanaf 15

Mooi!

Jacqueline

Lynn

未讀,
2023年3月29日 上午9:26:302023/3/29
收件者:
Op Wed, 29 Mar 2023 14:19:30 +0200, schreef jacqueline:

> Mooi!

Zekers!

Trouwens, lekker drukke maand zo. Outlander start ook rond die tijd weer.

jacqueline

未讀,
2023年3月29日 上午9:37:232023/3/29
收件者:
Op 29-3-2023 om 15:26 schreef Lynn:

> Zekers!
>
> Trouwens, lekker drukke maand zo. Outlander start ook rond die tijd weer.

Daar kijk ik naar uit.

Heb net s6 op Netflix herkeken.

jacqueline

Lynn

未讀,
2023年3月31日 清晨5:34:292023/3/31
收件者:
Op Wed, 29 Mar 2023 15:37:21 +0200, schreef jacqueline:

> Daar kijk ik naar uit.

Hetzelfde!

> Heb net s6 op Netflix herkeken.

Oke dan! Dat zit je er al helemaal in dus... :-)

jacqueline

未讀,
2023年3月31日 清晨6:57:582023/3/31
收件者:
Op 31-3-2023 om 11:34 schreef Lynn:

> Hetzelfde!

> Oke dan! Dat zit je er al helemaal in dus... :-)

Yep!

jacqueline

PS: mag ik vragen waarom nu Lynn ipv Dolfy?

Lynn

未讀,
2023年3月31日 清晨7:08:002023/3/31
收件者:
Op Fri, 31 Mar 2023 12:57:56 +0200, schreef jacqueline:

> Yep!
>
> jacqueline
>
> PS: mag ik vragen waarom nu Lynn ipv Dolfy?

Ja hoor, dat mag.
Dolfy past niet echt meer bij de persoon die ik nu ben. De naam en wat het
inhoudt, en ook wat men denk ik verwacht onder die naam staat steeds
verder van mij nu af. Ik heb op e1n van mijn webaccounts de afgelopen tijd
diverse namen getest en daarvan bleek de laatste, Lynn het meeste bij mij
te passen, werd echt meteen blij van die naam. Vandaar de verandering.

jacqueline

未讀,
2023年3月31日 清晨7:54:492023/3/31
收件者:
Op 31-3-2023 om 13:07 schreef Lynn:

> [...]
> diverse namen getest en daarvan bleek de laatste, Lynn het meeste bij mij
> te passen, werd echt meteen blij van die naam. Vandaar de verandering.

Mooi om te horen!

Mooie naam ook trouwens.

'prettig met je kennis te maken Lynn'. :-)

jacqueline

Lynn

未讀,
2023年3月31日 上午11:24:182023/3/31
收件者:
Op Fri, 31 Mar 2023 13:54:48 +0200, schreef jacqueline:

> Mooi om te horen!
>
> Mooie naam ook trouwens.

Dankjewel!

> 'prettig met je kennis te maken Lynn'.

Hetzelfde Jacqueline!

Wouter Valentijn

未讀,
2023年3月31日 下午1:46:552023/3/31
收件者:
Op 31-3-2023 om 17:24 schreef Lynn:

> Dankjewel!

> Hetzelfde Jacqueline!

Voor de statistieken heb ik mijn Excelblad ook aangepast naar Lynn.

--
Wouter Valentijn

Xander: "I'm a Comfortador also."
Buffy the Vampire Slayer (s04e22): Restless

http://www.nksf.nl/

liam=mail

Lynn

未讀,