Diverse Star Trek series hernieuwd

1 view

Dolfy

Gister maakte Paramount+ in e1n hap bekend dat ze verschillende Star Trek-
series hebben hernieuwd voor een nieuw seizoen.

Star Trek: Discovery krijgt zo een vijfde seizoen, nu nog bezig met het
vierde seizoen.

De nieuwe serie Star Trek: Strange New Worlds krijgt voor diens start in
mei een tweede seizoen al.

En de tekenfilmserie Star Trek: Lower Decks krijgt een derde seizoen, dat
zal bestaan uit 10 afleveringen. Minder dan dus Star Trek: Prodigy eerste
seizoen, die uit 20 afleveringen, het eerste deel van dat eerste seizoen
is bezig en het tweede wordt later in 2022 verwacht.

Star Trek: Picard dat al hernieuwd was voor een derde seizoen start op 3
maart met het tweede seizoen.

--
Dolfy
- naaisgroep : alt.dolfy.forever

Wietze de Boer

Dolfy <pennekamp1...@gmail.com> wrote:
> [...]
> series hebben hernieuwd voor een nieuw seizoen.
>

> Star Trek: Picard dat al hernieuwd was voor een derde seizoen start op 3

Als dat lukt. De productie werd toch stopgezet vanwege Corona besmettingen?

--
Groet, Wietze

Wouter Valentijn

Op 20-1-2022 om 17:23 schreef Wietze de Boer:
Juist. Ik zag dat bericht nog voorbij komen.

--
Wouter Valentijn

Kirk: "No beach to walk on..."
Star Trek (s01e07): The Naked Time

http://www.nksf.nl/

liam=mail

Izak van Langevelde

On 20/01/2022 19:01, Wouter Valentijn wrote:

> Juist. Ik zag dat bericht nog voorbij komen.

Ik zeg 'hm'...

(hm)

--
Grinnikend door het leven...

Dolfy

Op Thu, 20 Jan 2022 16:23:15 +0000, schreef Wietze de Boer:

> Als dat lukt. De productie werd toch stopgezet vanwege Corona
> besmettingen?

Ja, dat lukt wel, want dat betrof seizoen 3-opnames. De opnames van
seizoen 2 waren al vorig jaar afgerond. Ik las overigens dat ze na enkele
dagen weer aan de slag gingen, omdat het niet de hoofdcrew was waarin de
besmettingen zaten.