Google Grupper støtter ikke lenger nye Usenet-innlegg eller -abonnementer. Historisk innhold er fortsatt synlig.

[stat] December 2021

Sett 3 ganger
Hopp til første uleste melding

Wouter Valentijn

ulest,
3. jan. 2022, 10:42:0903.01.2022
til
En dan hier de statistieken voor de maand december 2021 in NKSF.

Totaal aantal posters: 13 (was: 13).
Totaal aantal berichten: 203 (was: 248).
Gemiddeld aantal berichten per poster: 15,6154 (was: 19,0769).

Wie waren dat allemaal?

_Positie_ _Poster_ _Aantal_ _Percentage_
1. Wouter Valentijn 91 44,8276
2. Jacqueline 46 22,6601
3. Wietze de Boer 14 6,8966
4. Dolfy 13 6,4039
5. Arnout 11 5,4187
6. Izak van Langevelde 8 3,9409
7. Andy Camps / AC 6 2,9557
8. Hans Versteegt 4 1,9704
Rink 4 1,9704
10. Brian Dickens 2 0,9852
Karanog 2 0,9852
12. -Charter 1 0,4926
Ninia 1 0,4926

--
Wouter Valentijn

Kirk: "No beach to walk on..."
Star Trek (s01e07): The Naked Time

http://www.nksf.nl/

liam=mail

jacqueline

ulest,
3. jan. 2022, 10:59:1503.01.2022
til
On 3-1-2022 16:42, Wouter Valentijn wrote:
> [...]
>
> Wie waren dat allemaal?
>
> _Positie_  _Poster_               _Aantal_   _Percentage_
>    1.        Wouter Valentijn       91         44,8276

gefeliciteerd Wouter!

dank voor het overzicht.

Het aantal posts wordt beduidend minder.

maar....we gaan door.

jacqueline

Arnout

ulest,
4. jan. 2022, 03:39:3304.01.2022
til
Samen met TV kijken sterft deze newsgroup ook langzaam uit
Dus ik sluit me aan bij jacqueline, we gaan door

Arnout

Izak van Langevelde

ulest,
4. jan. 2022, 04:50:0204.01.2022
til
Is er nog wel iemand die televisie kijkt, hier?

--
Grinnikend door het leven...

Bart Dinnissen

ulest,
4. jan. 2022, 10:38:5304.01.2022
til
On Tue, 4 Jan 2022 10:48:01 +0100, in nl.kunst.sf+fantasy Izak van Langevelde <eeza...@xs4all.nl>
wrote:
Jaha! Schaatsen, voetbal, De Slimste Mens.

Alle sf en fantasy gaat wel via Disney+ en Netflix, dat wel.

--
Bart Dinnissen

Arnout

ulest,
4. jan. 2022, 11:11:3904.01.2022
til
Voor mij geldt hetzelfde, sport op TV en Wie is de Mol
Series en films allemaal via Netflix, Prime en Disney+

Arnout

Wouter Valentijn

ulest,
4. jan. 2022, 12:54:4104.01.2022
til
Op 4-1-2022 om 10:48 schreef Izak van Langevelde:
Voor het journaal de NOS.

En voor verse Doctor Who de BBC

Wietze de Boer

ulest,
4. jan. 2022, 14:42:5104.01.2022
til
Wouter Valentijn <li...@valentijn.nu> wrote:
> [...]
> Gemiddeld aantal berichten per poster: 15,6154 (was: 19,0769).
>
> Wie waren dat allemaal?
>
> _Positie_ _Poster_ _Aantal_ _Percentage_

Toch nog best aardig nu een aantal van ons ook op Discord actief zijn.

--
Groet, Wietze

Izak van Langevelde

ulest,
4. jan. 2022, 15:05:0204.01.2022
til
Rhaaah, de afvalligen, hier begint het einde mee!

Hans Versteegt

ulest,
5. jan. 2022, 11:40:2805.01.2022
til
Op dinsdag 4 januari 2022 om 10:50:02 UTC+1 schreef Izak van Langevelde:
> Is er nog wel iemand die televisie kijkt, hier?

Ik.

Geen Netflix, geen Disney +, geen Amazon, geen Discovery +, geen HBO, geen Videoland..... en nog veel meer niet.

En toch te weinig tijd om te kijken wat ik 'gewoon' kan kijken.....

Harmony,
Hans.
( probeert te consuminderen, maar dat lukt nog niet erg .... )

Rink

ulest,
8. jan. 2022, 08:33:1808.01.2022
til
Op 5-1-2022 om 17:40 schreef Hans Versteegt:
idem, qua extra abo's.
Maar ik kijk tegenwoordig ook nauwelijks "lineaire" tv.
Ben meer met muziek bezig.
En zou iets minder met usenet (andere groepen) bezig moeten zijn.

Rink

Rink

ulest,
8. jan. 2022, 08:42:4008.01.2022
til
Op 3-1-2022 om 16:59 schreef jacqueline:
Maar zolang het hier leuk is, maakt mij het aantal postings niet uit.

Ergens vind ik het jammer, dat allerlei andere forums
worden opgezet (feesboek, discord, en wat nog meer?)
Daar ga ik niet naar toe.
Sommigen respecteren je privacy niet, bij haast allemaal vind ik
veel te lastig om alles te lezen. Met een wat tragere PC en een
wat lagere internetsnelheid duurt het laden van een internet pagina
veel te lang om eens lekker snel door een draadje te lopen.
Mijn Firefox loopt tegenwoordig ook vaak vast.

Usenet (m.b.v. Thunderbird) zet alles netjes onder elkaar
en geeft aan wat ik nog niet gelezen heb en is erg snel.

Ik blijf, ook al post ik niet zo vaak.

Rink

Wouter Valentijn

ulest,
8. jan. 2022, 16:02:2208.01.2022
til
Op 8-1-2022 om 14:42 schreef Rink:
Prima Rink, je moet vooral daar posten waar je het prettigst vindt. :-)
0 nye meldinger