Star Trek: Discovery slotseizoen

Lynn

Feb 21, 2024, 9:05:32 AMFeb 21
In de VS zal het laatste seizoen van de SF-serie Star Trek: Discovery
starten vanaf 4 april, met een dubbele aflevering! Het was even wachten op
wanneer men bij Paramount+ dat laatste seizoen zou gaan uitzenden, maar
vorige week dus bekend gemaakt.

Geen flauw idee waar en wanneer het te zien zal zijn in Nederland, gezien
de serie beetje in een gat lijkt te zijn verdwenen na contract met Netflix
was afgelopen. Zit nog niet in pakket van SkyShowtime bijvoorbeeld zover
ik weet....

--
Lynn
- naaisgroep : alt.dolfy.forever

AC

Feb 21, 2024, 12:40:51 PMFeb 21
Op 21/02/2024 om 15:05 schreef Lynn:
> [...]
> was afgelopen. Zit nog niet in pakket van SkyShowtime bijvoorbeeld zover

Zodra beschikbaar zal ik alvast kijken!

--
AC

Lynn

Feb 21, 2024, 2:01:45 PMFeb 21
Op Wed, 21 Feb 2024 18:40:49 +0100, schreef AC:
Mooizo! Ik ook, uitstekende serie. Ik neem aan dat ze het mooi afronden,
ben benieuwd hoe ze het slot hebben aangepast...

jacqueline

Feb 22, 2024, 5:39:03 AMFeb 22
Op 21-2-2024 om 20:01 schreef Lynn:

> Mooizo! Ik ook, uitstekende serie. Ik neem aan dat ze het mooi afronden,
> ben benieuwd hoe ze het slot hebben aangepast...

ik ga ook zeker kijken en verheug me erop. Hoop ook op een goede afronding.

jacqueline