Ragnarok (s3e03): Losing My Religion

Izak van Langevelde

Iman is weer in Edda, en omdat ze de gave heeft in de toekomst te kijken
vraagt Wotan haar om raad. Echter, als ze ziet dat het er voor Wotan en
Magne slecht uitziet, vertrekt ze weer.

De Jutuls trekken elk hun eigen plan. Saxa gebruikt Magne om haar
positie binnen Jutul Inc. terug te krijgen, Ran spint een web om Magne
neer te zetten als psychopaat, en Fjor zet in op het zeemonster in de
fjord. Hij voert het beest twee nietsvermoedende wandelaars. Magne raakt
van zijn familie vervreemd.

Als Fjor Magne uitdaagt voor een bootrace op de fjord, saboteert hij
diens boot, om hem hulpeloos op het water achter te laten. Magne maakt
kennis met Jörmungandr, die tot indrukwekkende afmetingen is gegroeid.
Als Magne met zijn hamer aanvalt, slokt de slang deze moeiteloos op:
Magne is Mjölnir kwijt! Wotan ziet het in een visioen gebeuren, maar
wordt opgepakt voor druggebruik...

--
Grinnikend door het leven...

jacqueline

Op 18-9-2023 om 22:35 schreef Izak van Langevelde:
> Iman is weer in Edda, en omdat ze de gave heeft in de toekomst te kijken
> vraagt Wotan haar om raad. Echter, als ze ziet dat het er voor Wotan en
> Magne slecht uitziet, vertrekt ze weer.

Ze is een tv celebrity geworden.

> [...]
> neer te zetten als psychopaat, en Fjor zet in op het zeemonster in de
> fjord. Hij voert het beest twee nietsvermoedende wandelaars. Magne raakt

Dat begrijp ik ook wel met zijn gedrag. Maar moeders blijf ik toch ook
vreemd vinden. Vaak lijkt ze niet achter haar kinderen te gaan staan.

> [...]
> kennis met Jörmungandr, die tot indrukwekkende afmetingen is gegroeid.
> Als Magne met zijn hamer aanvalt, slokt de slang deze moeiteloos op:

Was wel een mooie scene.

>Wotan ziet het in een visioen gebeuren, maar
> wordt opgepakt voor druggebruik...

hahahaha......ja. dat was grappig.

Izak van Langevelde

On 21-09-2023 14:21, jacqueline wrote:

> hahahaha......ja.  dat was grappig.

Erg jammer dat deze scene geen vervolg kreeg, het blijft een los eindje...