Pennyworth S3?

1 view

Izak van Langevelde

Ik heb het gisteren aangesneden, en het voelt lekker, al moet ik er even
inkomen, ook al omdat het verhaal een sprong maakt van 5 jaar. Wie kijkt
er mee?
--
Grinnikend door het leven...

jacqueline

Op 29-11-2022 om 17:10 schreef Izak van Langevelde:
> Ik heb het gisteren aangesneden, en het voelt lekker, al moet ik er even
> inkomen, ook al omdat het verhaal een sprong maakt van 5 jaar. Wie kijkt
> er mee?

ik heb alles al gezien.

Maar schrijf gerust. Ik babbel wel mee

jacqueline

Izak van Langevelde

On 29/11/2022 19:08, jacqueline wrote:

> ik heb alles al gezien.

Lieve help, je hebt er toch wel van genoten?

> Maar schrijf gerust.  Ik babbel wel mee
Ha, ik heb toestemming!

jacqueline

Op 29-11-2022 om 19:11 schreef Izak van Langevelde:

> Lieve help, je hebt er toch wel van genoten?

zeker! de serie staat al een paar weken op HBO max. Dus 1 afl. per week.

jacqueline

Wouter Valentijn

Op 29-11-2022 om 19:27 schreef jacqueline:
Ik heb ook heel erg genoten.

De seizoensfinale werd afgelopen vrijdag gedropt. Ik was van plan om
komend weekeinde er hier een review aan te besteden, met spoiler space
natuurlijk.

--
Wouter Valentijn

Xander: "I'm a Comfortador also."
Buffy the Vampire Slayer (s04e22): Restless

http://www.nksf.nl/

liam=mail

Wouter Valentijn

Op 30-11-2022 om 05:24 schreef Wouter Valentijn:

> Ik heb ook heel erg genoten.
>
> De seizoensfinale werd afgelopen vrijdag gedropt. Ik was van plan om
> komend weekeinde er hier een review aan te besteden, met spoiler space
> natuurlijk.

Ik heb het seizoen afgekeken en hier onder Spoiler Space, informatie die
thuishoort onder een Spoiler Space.

Spoiler
.
.

Space
.
.
is
.
.
in
.
.
my
.
.
ears
.
.
and
.
.
in
.
.
my
.
.
eyes
.
.
There
.
.
beneath
.
.
the
.
.
blue
.
.
suburban
.
.
skies
.
.
Spoiler
.
.
Space
.
.
.

Inderdaad een sprong van vijf jaar.
De burgeroorlog is voorbij en de meer democratische krachten hebben de
Ravens verslagen. Al is John Salt nog een onbekende factor. Niemand weet
waar hij gebleven is. Bet echter wil het niet daarbij laten zitten en
met veel geduld en bruut geweld lukt het haar om John op te sporen en te
doden. Ze raakt er echt zelf ernstig gewond en wanneer ze opgelapt wordt
is ze getransformeerd tot een zogenaamde P-Dub. Slang voor PWEs: People
With Enhancements. Mensen die in een soort cyborgs zijn veranderd.
Een geheime afdeling van het leger houdt een groep van hen gevangen in
Level 7 van een geheim complex. Deze P-Dubs zijn daar dus niet
vrijwillig en het leger wil hen gebruiken als een soort levende wapens,
zoals ze Gully gebruiken.
Dit zorgt ook voor een conflict tussen de legerleiding en de
burgerregering van Aziz.

Vanuit een andere hoek hebben onze helden te maken met een ander gevaar:
Lullaby. Dit is een via de CIA ontwikkelde drug die bij mensen hun
remmingen wegneemt voor een aantal dagen en het middel heeft banden met
Wayne Enterprises. Patrick Wayne wordt door hen gebruikt hierbij en zijn
handler is een meedogenloze agente genaamd Virginia.
De spanningen lopen zo hoog op Thomas heel drastische maatregelen neemt
betreffende zijn vader Patrick: patricide. Dit maakt Virginia zo boos
dat ze op een akelige manier wraak wil nemen. Martha rekent op haar
beurt met haar af.

Alfie zelf beleeft hierbij de nodige avonturen met zijn maten, zoals
Daveboy en hij zijn relatie met Sandra gaat een nieuwe fase in. Ze is
zwanger en gelooft niet echt dat hij echt verliefd is op haar.

Izak van Langevelde

Ziezo, ik ben er ook doorheen. Een lekker seizoen, al is het iets teveel
de PWE Van De Week, die bestreden moet worden. Gelukkig is er ook een
fijne rode draad. En wat een heerlijke finale, Cat Stevens zou zich in
zijn graf omdraaien als 'ie dood was geweest...

Wouter Valentijn

Op 26-12-2022 om 22:04 schreef Izak van Langevelde:
> [...]
> fijne rode draad. En wat een heerlijke finale, Cat Stevens zou zich in
> zijn graf omdraaien als 'ie dood was geweest...

Wel, je kunt stellen dat zijn naam misschien al dood is.

Izak van Langevelde

On 26/12/2022 22:43, Wouter Valentijn wrote:

> Wel, je kunt stellen dat zijn naam misschien al dood is.

Volgens mij verkoopt'ie nog steeds platen...

Wouter Valentijn

Op 27-12-2022 om 11:33 schreef Izak van Langevelde:
Alleen de naam Cat Stevens is niet meer zo levendig denk ik.

Tegenwoordig noemt hij zich Yusuf Islam.

Izak van Langevelde

On 27/12/2022 21:25, Wouter Valentijn wrote:

> Alleen de naam Cat Stevens is niet meer zo levendig denk ik.
>
> Tegenwoordig noemt hij zich Yusuf Islam.

Zijn oude hits staan nog steeds op zijn oude naam, en ik ken eigenlijk
geen nummers van dhr Islam...

Wouter Valentijn

Op 27-12-2022 om 21:59 schreef Izak van Langevelde:
Dat is op zich ook weer zo. Na de verandering was hij niet meer zo erg
actief.