[meta] De NKSF site

Wouter Valentijn

Ik heb wat zitten sleutelen aan de nksf site.

Zie http://www.nksf.nl/

Met het oog op de toevoegingen van de laatste dagen. :-)

--
Wouter Valentijn

Kirk: "No beach to walk on..."
Star Trek (s01e07): The Naked Time

http://www.prozaportal.j3v.net
http://www.essayportal.j3v.net

liam=mail

Wouter Valentijn

Op 6-11-2021 om 16:29 schreef Wouter Valentijn:
> Ik heb wat zitten sleutelen aan de nksf site.
>

> Zie http://www.nksf.nl/
>
> Met het oog op de toevoegingen van de laatste dagen. :-)

Ik ben ook bezig om te kijken welke links nog ergens naar leiden.

Ik zie dat beide Stat links nergens meer naar toegaan. De eerste was van
Mark Wal en de andere was een Tiscali site. Weet iemand daar nog iets
van of zal ik ze gewoon van de site verwijderen?

Hans Versteegt

> Ik zie dat beide Stat links nergens meer naar toegaan. De eerste was van
> Mark Wal en de andere was een Tiscali site. Weet iemand daar nog iets
> van of zal ik ze gewoon van de site verwijderen?

De tweede STSt site, cb006867 is mijn oude site, dir door Tiscali is opgeheven.
Kan dus weg.

Harmony,
Hans.
( die ouder is als zijn site(s) )

Wouter Valentijn

Op 8-11-2021 om 16:48 schreef Hans Versteegt:

> De tweede STSt site, cb006867 is mijn oude site, dir door Tiscali is opgeheven.
> Kan dus weg.

Oké Hans, dank je.

> Harmony,
> Hans.
> ( die ouder is als zijn site(s) )

Doet me denken aan een rijmpje dat ik van mijn grootmoeder leerde:

Ik ben zo oud als mijn handen,
maar niet als mijn tanden.
Mijn ogen en oren
zijn samen geboren.

Wouter Valentijn

Op 8-11-2021 om 19:05 schreef Wouter Valentijn:

> Oké Hans, dank je.

> Doet me denken aan een rijmpje dat ik van mijn grootmoeder leerde:
>
> Ik ben zo oud als mijn handen,
> maar niet als mijn tanden.
> Mijn ogen en oren
> zijn samen geboren.

Ik heb inmiddels de beide oude links van de hoofdpagina verwijderd en
vervangen door één link naar Groups Google van NKSF met de tag [stat]
als filter.

Rink

Op 9-11-2021 om 23:42 schreef Wouter Valentijn:

> Ik heb inmiddels de beide oude links van de hoofdpagina verwijderd en
> vervangen door één link naar Groups Google van NKSF met de tag [stat]
> als filter.

Ik wist niet eens dat deze site bestond.....
Nooit te oud om te leren.....

De link naar Discord levert bij mij niks op.
Moet ik lid zijn of worden van een discord groep?

Rink

Wouter Valentijn

Op 11-11-2021 om 22:40 schreef Rink:
Zie de mail van Ninia van 4 november Rink.

Daar gaf ze ons deze link:

https://discord.gg/wJ6AfBqM

Wouter Valentijn

Op 11-11-2021 om 23:53 schreef Wouter Valentijn:
Maar misschien is die uitnodiging intussen verlopen....

Kennelijk maar 7 dagen geldig.

Probeer eens deze:

https://discord.gg/ZSStfkJ5