The Midnight Club niet hernieuwd

1 view

Dolfy

De Canadees-Amerikaanse drama-horromysterieserie The Midnight Club krijgt
geen tweede seizoen. Dat maakte Netflix bekend. De serie draait om een
groep tieners die patiënten zijn in een ziekenhuis en elkaar
griezelverhalen vertellen.

--
Dolfy
- naaisgroep : alt.dolfy.forever

jacqueline

Op 2-12-2022 om 11:45 schreef Dolfy:
> [...]
> geen tweede seizoen. Dat maakte Netflix bekend. De serie draait om een
> groep tieners die patiënten zijn in een ziekenhuis en elkaar

Oh. ik heb al eens gekeken of het iets was. Leek me wel wat en was van
plan toch eens te gaan kijken.

dan hoop ik dat er een goed einde is

Jacqueline

Wouter Valentijn

> [...]
> geen tweede seizoen. Dat maakte Netflix bekend. De serie draait om een
> groep tieners die patiënten zijn in een ziekenhuis en elkaar

Eigenlijk meer een Hospice.

Ik ben er ongeveer halverwege mee gestopt.

--
Wouter Valentijn

Xander: "I'm a Comfortador also."
Buffy the Vampire Slayer (s04e22): Restless

http://www.nksf.nl/

liam=mail

jacqueline

Op 2-12-2022 om 21:16 schreef Wouter Valentijn:

> Eigenlijk meer een Hospice.
>
> Ik ben er ongeveer halverwege mee gestopt.

was het niets?

Wouter Valentijn

Op 2-12-2022 om 22:11 schreef jacqueline:
Ik vond het een beetje aan de flauwe kant.

Ze pasten bijvoorbeeld de jump-scare zo vaak toe dat je op een gegeven
moment het van een kilometer afstand zag aankomen.

Ik had ook het gevoel dat het (als naar verluid de boekenserie waarop
het gebaseerd is) ook meer gericht is op een jeugdiger publiek.

Daarnaast hinkelt het te veel tussen het rode draad verhaal en het
proberen een anthologie te zijn.

Maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat jij het leuker gaat vinden.

jacqueline

Op 3-12-2022 om 08:59 schreef Wouter Valentijn:

> [...]
> proberen een anthologie te zijn.
>
> Maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat jij het leuker gaat vinden.

Dank je wel Wouter.

IK denk dat ik het toch maar oversla. zeker omdat het toch ook niet
hernieuwd is.

jacqueline