For All Mankind (s03e08): The Sands of Ares

Wouter Valentijn

.
you
.
did
.

Er gebeurde eigenlijk niet zo veel hier, maar het had wel een grote impact.
Ellen bezoekt haar grote liefde Pam en moet uitleggen dat ze ook niet
alles kan en dat haar macht niet zo groot is als Pam zou denken.
De echtgenoot van Ellen is behoorlijk hypocriet en wordt terecht door
Ellen terecht gewezen. De ramp op Mars is toch echt belangrijker.
Karen bezoekt Amber, waar ook Jimmy op bezoek is. Jimmy is nog steeds
recalcitrant, maar hij kan wel zijn hart luchten en weet te zeggen dat
hij weet dat Karen Danny heeft gebruikt.
Dev blijkt eindelijk weer van nut wanneer hij een plan bedenkt om Ed en
Danny te redden.
Niet gered zijn een drietal ruimtevaarders. Twee zijn al direct gedood
bij de Marsslide en Alexei, het lief van Kelly, sterft later wegens een
hersenbloeding veroorzaakt door de explosie.
De kosmonauten intussen weten meer dan de astronauten. Over Kelly! Ze
blijkt zwanger te zijn en de kosmonauten gaan heel voorzichtig met die
informatie om. Want het is GEEN goed nieuws.
Danny legt een aantal bekentenissen aan Ed af, en net wanneer hij, zo
denk ik, wil openbaren dat hij de jongen is die met Karen naar bed is
geweest worden ze gered.

--
Wouter Valentijn

Kirk: "No beach to walk on..."
Star Trek (s01e07): The Naked Time

http://www.nksf.nl/

liam=mail

jacqueline

Op 29-7-2022 om 21:35 schreef Wouter Valentijn:
Toch denk ik niet dat ze weer bij elkaar komen. Ellen's grootste liefde
is toch haar carriere.

> De echtgenoot van Ellen is behoorlijk hypocriet en wordt terecht door
> Ellen terecht gewezen. De ramp op Mars is toch echt belangrijker.

hypocriet ja. maar ik snap het wel. Er moet niet nog meer aandacht
richting het president's paar gaan.

> Karen bezoekt Amber, waar ook Jimmy op bezoek is. Jimmy is nog steeds
> recalcitrant, maar hij kan wel zijn hart luchten en weet te zeggen dat
> hij weet dat Karen Danny heeft gebruikt.

heel sterk vond ik dat.

> [...]
> bij de Marsslide en Alexei, het lief van Kelly, sterft later wegens een
> hersenbloeding veroorzaakt door de explosie.

heel verdrietig.

> De kosmonauten intussen weten meer dan de astronauten. Over Kelly! Ze
> blijkt zwanger te zijn en de kosmonauten gaan heel voorzichtig met die
> informatie om. Want het is GEEN goed nieuws.

ik vraag me wel af hoe ze het weten. Heeft Kelly zich laten
onderzoeken door die arts? Of is er regelmatig bloedonderzoek? ik
denkt trouwens dat Kelly er zelf ook wel snel achter zal komen.

> Danny legt een aantal bekentenissen aan Ed af, en net wanneer hij, zo
> denk ik, wil openbaren dat hij de jongen is die met Karen naar bed is
> geweest worden ze gered.

Ben benieuwd of het hierbij blijft.

Wouter Valentijn

Op 30-7-2022 om 19:18 schreef jacqueline:
Op dit moment wel ja. Maar ze houdt toch nog steeds van haar.

> [...]
> onderzoeken door die arts?  Of is er regelmatig bloedonderzoek?  ik
> denkt trouwens dat Kelly er zelf ook wel snel achter zal komen.

Ik denk dat het standaard is dat ze regelmatig medisch gecontroleerd worden.
Ze zullen het sowieso niet lang 'onder de pet kunnen houden'.

> Ben benieuwd of het hierbij blijft.

We zullen het de komende twee afleveringen gaan ontdekken. :-)

jacqueline

Op 30-7-2022 om 20:03 schreef Wouter Valentijn:
Moet aan de Doornvogels denken. Maar weet niet of je die serie kent.

Ambitieuze priester die hoger op wil binnen de kerk, maar ook houdt van
het meisje Maggie.

Zij zegt op een gegeven moment tegen hem 'you love me, but you love God
more'. Hij werd kardinaal en zei trouwde met een ander. Maar de
liefde bleef er wel, maar hij kon zijn ambitie niet laten varen.

Wouter Valentijn

Op 30-7-2022 om 21:21 schreef jacqueline:
Zag ik tientallen jaren geleden. Ik weet nog dat Richard Chamberlain er
in speelde en Rachel Ward.
Maar meer weet ik er niet meer van. Moest ook even spieken op IMDB. Ah,
Christopher Plummer zat er ook in!

> [...]
> more'.   Hij werd kardinaal en zei trouwde met een ander.  Maar de
> liefde bleef er wel, maar hij kon zijn ambitie niet laten varen.

Begint me vaagjes te dagen. Ik begrijp wat je bedoelt.

jacqueline

Op 30-7-2022 om 21:37 schreef Wouter Valentijn:
Ja. mooie rol wel. Als kardinaal en vriend van Ralph (Richard).

> Begint me vaagjes te dagen. Ik begrijp wat je bedoelt.

:-)