Grupos de Google ya no admite nuevas publicaciones ni suscripciones de Usenet. El contenido anterior sigue siendo visible.

Nichelle Nichols overleden?

Visto 0 veces
Saltar al primer mensaje no leído

Brian Dickens

no leída,
31 jul 2022, 18:48:5431/7/22
Hoi allemaal,

ik vernam zojuist dat afgelopen zaterdag Nichelle Nichols, ons allen
natuurlijk welbekend als Uhura uit Star Trek: The Original Series, op
89-jarige leeftijd is overleden...

https://variety.com/2022/tv/people-news/nichelle-nichols-dead-star-trek-the-original-series-1235330159/

Wederom een grootheid die ons heeft verlaten. She will be missed.

- Brian

Brian Dickens

no leída,
31 jul 2022, 18:50:0831/7/22
Op 1-8-2022 om 00:48 schreef Brian Dickens:

<knip>

Vreemd dat er een vraagteken achter het onderwerp staat, dat was mijn
bedoeling niet, het was geen vraag namelijk. Helaas is het gewoon echt
waar dat Nichelle Nichols is overleden namelijk...

- Brian

Wouter Valentijn

no leída,
1 ago 2022, 1:37:461/8/22
Op 1-8-2022 om 00:48 schreef Brian Dickens:
Ik hoorde het net op radio NPO 1.

:-(

--
Wouter Valentijn

Kirk: "No beach to walk on..."
Star Trek (s01e07): The Naked Time

http://www.nksf.nl/

liam=mail

jacqueline

no leída,
1 ago 2022, 5:03:231/8/22
Op 1-8-2022 om 00:48 schreef Brian Dickens:
ik las het ook net.

Ja. Weer een.

Maar ja... 89 jaar. mooie leeftijd. toch?

Wouter Valentijn

no leída,
1 ago 2022, 5:28:201/8/22
Op 1-8-2022 om 11:03 schreef jacqueline:
Haar directe geliefden zullen dat beslist niet zo zien. Voor hen zal de
pijn even groot zijn als ware ze eerder overleden en daar geen troost
uit putten.

jacqueline

no leída,
1 ago 2022, 9:08:211/8/22
Op 1-8-2022 om 11:28 schreef Wouter Valentijn:

> Haar directe geliefden zullen dat beslist niet zo zien. Voor hen zal de
> pijn even groot zijn als ware ze eerder overleden en daar geen troost
> uit putten.

maar ik cijfer hun pijn toch niet weg.

jacqueline

Wouter Valentijn

no leída,
1 ago 2022, 13:58:161/8/22
Op 1-8-2022 om 15:08 schreef jacqueline:
Misschien omdat het bij mij nog zo vers is. Mijn moeder was toevallig
ook van haar geboortejaar. En de datum van Nichols sterfdag zal ik ook
nooit vergeten.
"Mooie leeftijd..." Weet je nog die SIRE campagne? Dat werd precies als
voorbeeld daarin gebruikt.
Niet dat het niet goed bedoeld is. Dat weet ik wel.

jacqueline

no leída,
1 ago 2022, 16:05:081/8/22

> [...]
> voorbeeld daarin gebruikt.
> Niet dat het niet goed bedoeld is. Dat weet ik wel.

Mijn excuses Wouter!

Die SIRE campagne kan ik me niet herinneren.

Mijn vader mocht 90 geworden. Dat hij zo oud mocht worden maakte het
voor mij makkelijker om afscheid te nemen.

Jacqueline

Wouter Valentijn

no leída,
1 ago 2022, 17:03:531/8/22
Op 1-8-2022 om 22:05 schreef jacqueline:

> Mijn excuses Wouter!

Niet nodig. We're good. Altijd. :-)

> Die SIRE campagne kan ik me niet herinneren.

Een aantal maanden geleden hadden ze een reeks radiospotjes.

https://sire.nl/campagnes/de-dood-praat-erover/

> Mijn vader mocht 90 geworden.  Dat hij zo oud mocht worden maakte het
> voor mij makkelijker om afscheid te nemen.

Oké.

jacqueline

no leída,
2 ago 2022, 3:57:092/8/22
Op 1-8-2022 om 23:03 schreef Wouter Valentijn:

> Niet nodig. We're good. Altijd. :-)

dat weet ik. Maar toch. :-)

> Een aantal maanden geleden hadden ze een reeks radiospotjes.
>
> https://sire.nl/campagnes/de-dood-praat-erover/

aha. ik luister amper naar de radio. zal eens luisteren.

jacqueline

no leída,
2 ago 2022, 4:09:462/8/22

> Een aantal maanden geleden hadden ze een reeks radiospotjes.
>
> https://sire.nl/campagnes/de-dood-praat-erover/

ik heb even snel gekeken. O.a. naar de advertenties.

en al bedoelde ik het echt niet zo. meer in een andere context, ik ga
het niet meer zeggen. :-)

0 mensajes nuevos