[stat] totalen der totalen, top 100 aller tijden

Hans Versteegt

En dan hier, als klap op de verlate vuurpijl, een overzicht van
topposters samengesteld van de totale historie in mijn bestandjes.
vanaf ongeveer half 1999. Voor een berekening heb ik een benadering
gebruikt, nl dat 1 maand 30,4375 dagen heeft. En ja, her en der kan
er iemand onder twee of meer verschillende e-mail adressen staan. Ik
ben niet perfect, daarom is mijn progje ook niet perfect.

Kun je 't beter ? Ga vooral je gang......

Harmony,
Hans.

Aantal Posters 2633
Aantal berichten 174209
Aantal maanden 91
Gem. per poster 66,1636916065325

totaal gemiddeld
## Naam aantal procent per dag

1 Saskia 7628 4,37 2,7240
2 Niek 7367 4,22 2,6300
3 Wouter Valentijn 7089 4,06 2,5310
4 Peter Kleiweg 6205 3,56 2,2150
5 Andrea 5999 3,44 2,1420
6 George van Hal 5241 3,00 1,8710
7 Randomcybrarian 5219 2,99 1,8630
8 Giovanni Wassen 5161 2,96 1,8430
9 Mattia Valente 5144 2,95 1,8370
10 Marbel 4917 2,82 1,7550
11 Ninia 4472 2,56 1,5970
12 Sander Verbrugge 4367 2,50 1,5590
13 Mari 4364 2,50 1,5580
14 Jonathan Black 4070 2,33 1,4530
15 Hans Versteegt 4014 2,30 1,4330
16 Dave Stork 3932 2,25 1,4040
17 Joe King 3097 1,77 1,1060
18 Christa Jonkergouw 3003 1,72 1,0720
19 Gert-Jan Kramer 2905 1,66 1,0370
20 Brian Dickens 2897 1,66 1,0340
21 Pieter Kleine 2572 1,47 0,9180
22 Matthijs Dekker 2381 1,36 0,8500
23 The Doctor 2354 1,35 0,8400
24 Danny Gerritsen 2316 1,32 0,8270
25 Bart Van Hemelen 2248 1,29 0,8020
26 Wietze de Boer 1928 1,10 0,6880
27 Jojo 1899 1,09 0,6780
28 Jacqueline 1855 1,06 0,6620
29 Bart Dinnissen 1850 1,06 0,6600
30 Henri Pannevis 1802 1,03 0,6430
31 Firsa 1570 0,90 0,5600
32 dennis.scp 1466 0,84 0,5230
33 SF 1331 0,76 0,4750
34 Dylan Verheul 1173 0,67 0,4180
35 d.j.versteeg 1132 0,64 0,4040
36 P 1108 0,63 0,3950
37 Ronald Pothuizen 1061 0,60 0,3780
38 MrBizarro 969 0,55 0,3460
39 Richard Splinter 898 0,51 0,3200
40 Kees Buis 877 0,50 0,3130
41 Ries 855 0,49 0,3050
42 Ali Molenaar 844 0,48 0,3010
43 mcv 823 0,47 0,2930
44 Maarten.van.der.Peet 798 0,45 0,2850
45 Dolfy_GeenSpam 757 0,43 0,2700
46 Benno... 731 0,41 0,2610
47 Sander Nijdam 707 0,40 0,2520
48 El Drecko 671 0,38 0,2390
49 Wietze 657 0,37 0,2340
50 Lloyd 621 0,35 0,2210
51 Willem Tel 611 0,35 0,2180
52 Jurriaan 595 0,34 0,2120
53 Stefaan.dc 584 0,33 0,2080
54 Alper 582 0,33 0,2070
55 Rianne 577 0,33 0,2060
56 Sierk 545 0,31 0,1940
57 Frank van Schie 524 0,30 0,1870
58 Robert Amesz 489 0,28 0,1740
59 Joy 439 0,25 0,1560
60 altin007 422 0,24 0,1500
61 Geert-Jan van Leeuwen 406 0,23 0,1450
62 Niels v/d Spek 406 0,23 0,1450
63 Marc 375 0,21 0,1330
64 Tim Noyce 354 0,20 0,1260
65 Jochem van Dieten 353 0,20 0,1260
66 - welkom - 352 0,20 0,1250
67 wheez50 344 0,19 0,1220
68 Verger 340 0,19 0,1210
69 Sander Pilon 339 0,19 0,1210
70 B.J. de Jong 305 0,17 0,1080
71 Boudewijn de Jong 303 0,17 0,1080
72 Herman Nijhuis 289 0,16 0,1030
73 Laila Rosenberg 283 0,16 0,1010
74 Sato 279 0,16 0,0990
75 Benno 278 0,15 0,0990
76 Lieven Marchand 274 0,15 0,0970
77 Wendy 274 0,15 0,0970
78 mvdp 273 0,15 0,0970
79 JR 267 0,15 0,0950
80 Alper Cugun 264 0,15 0,0940
81 Taemon 263 0,15 0,0930
82 Nico Bartels 259 0,14 0,0920
83 koolhoven 247 0,14 0,0880
84 Amro Bank 240 0,13 0,0850
85 peter.motte 239 0,13 0,0850
86 Izak van Langevelde 236 0,13 0,0840
87 SjoerdH 224 0,12 0,0800
88 Arnaxis 222 0,12 0,0790
89 T.L.vanKnippenberg 222 0,12 0,0790
90 Piet Koning 219 0,12 0,0780
91 Eelco 214 0,12 0,0760
92 Eef Hartman 208 0,11 0,0740
93 Edwin 207 0,11 0,0730
94 Survivor organisatie 206 0,11 0,0730
95 Darwin 202 0,11 0,0720
96 bveerman 198 0,11 0,0700
97 Hydra 195 0,11 0,0690
98 Niels 194 0,11 0,0690
99 Rob van Hulst 191 0,10 0,0680
100 TheFug. 188 0,10 0,0670

153445

Wouter Valentijn

Hans Versteegt wrote:
> [...]
> ben niet perfect, daarom is mijn progje ook niet perfect.
>
> Kun je 't beter ? Ga vooral je gang......

Bedankt Hans!

> Aantal Posters 2633
> Aantal berichten 174209
> Aantal maanden 91
> Gem. per poster 66,1636916065325
>
> totaal gemiddeld
> ## Naam aantal procent per dag
>
> 1 Saskia 7628 4,37 2,7240
> 2 Niek 7367 4,22 2,6300
> 3 Wouter Valentijn 7089 4,06 2,5310

Gezellig zo in de buurt van Saskia en Niek. ;-)

--
Wouter Valentijn

www.wouter.cc
www.nksf.nl
http://www.nksf.scifics.com/Nom20062007.html
www.zeppodunsel.nl
liam=mail

"Damn the torpedoes, full speed ahead!"

Order given by David Farragut at the Battle of Mobile Bay

Jacqueline

"Hans Versteegt" <hans.ve...@DITWEGconsunet.nl> wrote in message

> [...]
> er iemand onder twee of meer verschillende e-mail adressen staan. Ik
> ben niet perfect, daarom is mijn progje ook niet perfect.

wow! Wat goed zeg, zo'n totaal overzicht.

1899 1,09 0,6780

> 28 Jacqueline 1855 1,06 0,6620
> 29 Bart Dinnissen 1850 1,06 0,6600

En eindelijk eens een keer bij Bart in de buurt! :-)

Jacqueline

Niels

"Hans Versteegt" <hans.ve...@DITWEGconsunet.nl> schreef in bericht

> [...]
> ben niet perfect, daarom is mijn progje ook niet perfect.
>
> Kun je 't beter ? Ga vooral je gang......

En weer hartelijk dank voor de genome tijd Hans,

[Knip]

> 62 Niels v/d Spek 406 0,23 0,1450

> 98 Niels 194 0,11 0,0690

Is dat niet een en dezelfde persoon?

Niels - die anders gesplete SF fan

Saskia

Hans Versteegt wrote:

> En dan hier, als klap op de verlate vuurpijl, een overzicht van
> topposters samengesteld van de totale historie in mijn bestandjes.

> 1 Saskia 7628 4,37 2,7240

> 2 Niek 7367 4,22 2,6300

Och heden ik sta er nog steeds... maar Niek rukt op, gelukkig!

Bedankt Hans, voor alle mooie lijstjes.

--

Saskia

http://www.pbase.com/saskia/
http://www.flickr.com/photos/saskya/

Niek

Hans Versteegt wrote:
> En dan hier, als klap op de verlate vuurpijl, een overzicht van
> topposters samengesteld van de totale historie in mijn bestandjes.
> vanaf ongeveer half 1999.

Hans, wat ben je in de weer geweest zo op de eerste dag van het
nieuwe jaar. Weet dat je er heel veel mensen blij mee maakt.

> Ik ben niet perfect, daarom is mijn progje ook niet perfect.

Gelukkig maar anders was je wel heel eng geweest.

> totaal gemiddeld
> ## Naam aantal procent per dag
>
> 1 Saskia 7628 4,37 2,7240

Ha, onze koningin staat nog immer op 1. Hoera!

<knip verdere lijst>

Wat geweldig om al die namen weer te zien, roept allemaal
herinneringen op.

--
Niek

Benno

marbel

Hans Versteegt wrote:
> [...]
> er iemand onder twee of meer verschillende e-mail adressen staan. Ik
> ben niet perfect, daarom is mijn progje ook niet perfect.

Heerlijk weer, al die oude namen. Saskia nog ongekroond koningin, maar
al bijna binnen bereik van de kroonprinses :)

Marjolein

Bart Dinnissen

Jacqueline schreef op Mon, 1 Jan 2007 18:06:47 +0100:

>En eindelijk eens een keer bij Bart in de buurt! :-)

Gezellig!

--
Bart

"If you have the money, then why did you need the loan?"
"I didn't. I just wanted to see if you'd give it to me."
- House M.D.