Percy Jackson and the Olympians hernieuwd

Lynn

Feb 8, 2024, 1:10:42 AMFeb 8
De Amerikaanse fantasy-actieavonturenserie Percy Jackson and the Olympians
krijgt een tweede seizoen. Dat maakte Disney+ gisteren bekend. De serie is
gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks en verhaalt het verhaal van de
avonturen van de halfgod Percy Jackson als jonge tiener, onderwijl hij
beschuldigd is door de god Zeus voor het stelen van zijn bliksemschicht.

--
Lynn
- naaisgroep : alt.dolfy.forever

jacqueline

Feb 8, 2024, 6:39:40 AMFeb 8
Op 8-2-2024 om 07:10 schreef Lynn:
> [...]
> avonturen van de halfgod Percy Jackson als jonge tiener, onderwijl hij
> beschuldigd is door de god Zeus voor het stelen van zijn bliksemschicht.

volg jij de serie?

Ik twijfel. Vond de films erg leuk.

jacqueline

Lynn

Feb 8, 2024, 7:04:22 AMFeb 8
Op Thu, 8 Feb 2024 12:39:38 +0100, schreef jacqueline:

> volg jij de serie?

Nee, ik heb de films ook niet gezien trouwens, dus dat zegt genoeg denk
ik... :-)

> Ik twijfel. Vond de films erg leuk.

Ik las hier en daar dat men het wat saaier vond dan de films, maar ja, hoe
serieus dat verschil is geen idee. Misschien dat de serie net iets meer op
kinderen gericht is dan de films. Ik geloof wel trouwens dat ze al voor
vijf seizoenen voor de serie hebben uitgeschreven. Het zou mij niet eens
verbazen als seizoen 2 en 3 vlak achter elkaar gefilmd worden maar dat pas
later het dan officieel hernieuwd wordt voor seizoen 3...

jacqueline

Feb 8, 2024, 8:03:24 AMFeb 8
Op 8-2-2024 om 13:04 schreef Lynn:
dank voor de verdere toelichting. Ik laat het toch maar aan me voorbij
gaan.

jacqueline