Motherland: Fort Salem

Wouter Valentijn

Jun 30, 2022, 7:16:39 AMJun 30
Het derde seizoen van Motherland: Fort Salem is begonnen op Amazon Prime!

https://www.youtube.com/watch?v=O4tGfZQw3lU

--
Wouter Valentijn

Kirk: "No beach to walk on..."
Star Trek (s01e07): The Naked Time

http://www.nksf.nl/

liam=mail

Wouter Valentijn

Jul 29, 2022, 2:11:07 AMJul 29
Op 30-6-2022 om 13:16 schreef Wouter Valentijn:
> Het derde seizoen van Motherland: Fort Salem is begonnen op Amazon Prime!
>
> https://www.youtube.com/watch?v=O4tGfZQw3lU

Ik wilde er vandaag aan beginnen, maar ze hebben het intussen
verwijderd! :-(

jacqueline

Jul 29, 2022, 3:16:19 AMJul 29
Op 29-7-2022 om 08:11 schreef Wouter Valentijn:

> Ik wilde er vandaag aan beginnen, maar ze hebben het intussen oh
> verwijderd! :-(

oh. dat is jammer. Staat die niet misschien bij HBO Max.

Ik zag dat sommige series die bij Netflix verdwenen waren, nu bij HBO staan.

jacqueline

Wouter Valentijn

Jul 29, 2022, 8:05:07 AMJul 29
Op 29-7-2022 om 09:16 schreef jacqueline:
Nee, niet bij HBO Max.

Gekke is dat die eerste twee seizoenen nog gewoon op Prime staan. Derde
seizoen heeft er dus eventjes opgestaan, en is daarna weggehaald.

jacqueline

Jul 29, 2022, 8:30:08 AMJul 29
Op 29-7-2022 om 14:05 schreef Wouter Valentijn:

> Nee, niet bij HBO Max.
>
> Gekke is dat die eerste twee seizoenen nog gewoon op Prime staan. Derde
> seizoen heeft er dus eventjes opgestaan, en is daarna weggehaald.

ah. ok. dat herken ik van een politieserie waarvan het toenmalig
laatste seizoen ook al op Netflix stond. Dat bleek achter een
vergissing. Te vroeg nog.

misschien hier ook het geval?

Wouter Valentijn

Jul 29, 2022, 10:52:10 AMJul 29
Op 29-7-2022 om 14:30 schreef jacqueline:
Dat is heel goed mogelijk.
Een aantal jaren geleden zag ik bij Prime vreemde dingen bij de Stargate
series. Er werd gewaarschuwd dat die gingen verdwijnen, maar nu staan ze
er nog.
Ik nam nog contact op met de klantenservice via chat, maar die hebben
geen direct zicht op waarom bepaalde content er wel of niet opstaat.
Ze zouden wel een verzoek indienen om weer een licentie te krijgen voor
dat derde seizoen, met de disclaimer dat dat natuurlijk geen garantie is
dat het daadwerkelijk weer terugkomt.
Licenties kunnen gegeven worden voor een bepaalde content, maar ook ZO
weer ingetrokken worden.

Wouter Valentijn

Jul 31, 2022, 8:40:47 AMJul 31

> Ik wilde er vandaag aan beginnen, maar ze hebben het intussen
> verwijderd! :-(

Las vandaag op internet dat omdat het onder Hulu valt ze op een gegeven
moment naar Disney+ zullen komen. Mijn vermoeden is dat dan ook de rest
van de seizoenen misschien op een gegeven moment naar Disney+ zullen gaan.

jacqueline

Jul 31, 2022, 12:21:14 PMJul 31
Op 31-7-2022 om 14:40 schreef Wouter Valentijn:

> Las vandaag op internet dat omdat het onder Hulu valt ze op een gegeven
> moment naar Disney+ zullen komen. Mijn vermoeden is dat dan ook de rest
> van de seizoenen misschien op een gegeven moment naar Disney+ zullen gaan.

dan moet je dus even wachten. :-(

Wouter Valentijn

Jul 31, 2022, 1:42:49 PMJul 31
Op 31-7-2022 om 18:21 schreef jacqueline:
Ja, maar ik vermaak me intussen prima met Pennyworth. :-)

Izak van Langevelde

Jul 31, 2022, 2:00:53 PMJul 31
On 31/07/2022 19:42, Wouter Valentijn wrote:

> Ja, maar ik vermaak me intussen prima met Pennyworth. :-)

Bofkont!

--
Grinnikend door het leven...