Evil niet hernieuwd

Lynn

Feb 16, 2024, 5:46:10 AMFeb 16
De Amerikaanse horror-mysteriedrama Evil krijgt geen vijfde seizoen. Dat
maakte Paramount+ gisteren bekend. De serie draait om een groep mensen dat
het paranormale onderzoekt. Het vierde seizoen zal vanaf mei te zien zijn.
Onderwijl hebben de makers nog eens vier afleveringen geschreven om het
verhaal af te ronden en deze zal binnenkort gefilmd worden zo liet men
weten en zal onderdeel van het vierde seizoen zijn.

--
Lynn
- naaisgroep : alt.dolfy.forever

s|b

Feb 18, 2024, 11:04:56 AMFeb 18
Lynn schreef:

> [...]
> verhaal af te ronden en deze zal binnenkort gefilmd worden zo liet men
> weten en zal onderdeel van het vierde seizoen zijn.

Balen. Nu ja, als ze het mooi kunnen afronden...

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

Lynn

Feb 21, 2024, 9:10:33 AMFeb 21
Op Sun, 18 Feb 2024 17:04:59 +0100, schreef s|b:

> Balen. Nu ja, als ze het mooi kunnen afronden...

Dat geluk hebben ze dan inderdaad nog mogen doen, dat afronden van de al
lopende verhaallijnen. Al las ik ook een aantal betrokkenen waaronder
verschillende acteurs een oproep doen aan Netflix om de serie over te
nemen, omdat ze graag toch door willen, blijkbaar is er nog meer te
vertellen... Blijft dan een beetje dubbel.