Legends of Tomorrow s07e07. Paranoid Androids

jacqueline

Ik ga weer verder. Heg Archive 81 afgerond en Manifest. Twee aanraders.

Wat een fantastisch leuke aflevering. ik kan me voorstellen dat de
acteurs veel lol hebben gehad.

Spooner en Behrad die heerlijk competative zijn. Nate als man of steel,
met veel muscles en weinig brain. Met die armen. hilarisch! en die stem.
zo anders dan onze Nate.

Ava is creepy. Zahri is een top hacker, Astra is hm....Astra, en Sara
is Sara. en oh ja... Gary is zichzelf en altijd hongerig.

Deze androids denken dus dat zij de echte Legends zijn. En alle
tijdsafwijkingen die onze Legends hebben veroorzaakt, moeten herstellen.
Time is cement. Rechtdoorzee en geen emoties.

Ze beginnen met het herstel van de fout in Tsjernobyl.

Maar Sara voelt dat er iets niets klopt met het simpelweg mensen weer
laten sterven. Dat doen helden toch niet.

Samen met Zahri komt ze erachter dat zij dus androids zijn.
geprogrammeerd door Gideon. en steeds worden geupdate als er iets niet
goed gaat.

Sara probeert duidelijk te maken aan de anderen dat ze hun eigen pad
kunnen kiezen. Zahri zal Gideon om deze reden uitschakelen, maar Gideon
komt met een aanbod dat Zahri niet kan weerstaan.

Sara trekt aan het kortste eind en wordt geupdate naar een killer robot
en Nate wordt kapitein. Maar ja....Gideon is natuurlijk de echte leider.

Hun opdracht blijft dus het herstellen van de tijdlijn. koste wat het
kost.

Ben heel benieuwd hoe we verder gaan. De strijd tussen de tijdlijnen en
de Legends teams.

jacqueline

Wouter Valentijn

Op 23-1-2022 om 16:52 schreef jacqueline:
> [...]
>
> Spooner en Behrad die heerlijk competative zijn.  Nate als man of steel,
> met veel muscles en weinig brain. Met die armen. hilarisch! en die stem.

Moest eventjes denken aan LOTR, die rivaliteit tussen de Dwerg en de Elf.

> Ava is creepy. Zahri is een top hacker, Astra is hm....Astra,  en Sara
> is Sara.  en oh ja... Gary is zichzelf en altijd hongerig.

En deze heeft geen bril...

> [...]
> kost.
>
> Ben heel benieuwd hoe we verder gaan.  De strijd tussen de tijdlijnen en

Ik ben ook benieuwd. En is deze Gideon echt zo rechtlijnig of zit er nog
meer achter?

--
Wouter Valentijn

Kirk: "No beach to walk on..."