Manifest krijgt alsnog een slotseizoen

1 view

Dolfy

De Amerikaanse fantasydramaserie Manifest was in juni niet hernieuwd voor
een vierde seizoen bij NBC. Maar de serie online goed bekeken en er waren
diverse acties om de serie te redden. Dat is uiteindelijk gelukt, Netflix
geeft de serie een vierde seizoen. Het vierde seizoen zal bestaan uit 20
afleveringen en zal ook het laatste seizoen zijn van de serie.

De serie Manifest draait om een om groep passagiers van een vliegtuig die
tijdens een vlucht vijf en half jaar in de toekomst belanden. Eenmaal
meer opgenomen in de gemeenschap horen de passagiers stemmen en hebben
visioenen over toekomstige gebeurtenissen.

--
Dolfy
- naaisgroep : alt.dolfy.forever

Wietze de Boer

Dolfy <pennekamp1...@gmail.com> wrote:
> [...]
> meer opgenomen in de gemeenschap horen de passagiers stemmen en hebben
> visioenen over toekomstige gebeurtenissen.

Ik had nog nooit van deze serie gehoord. Vreemd dat hij niet op de
Nederlandse Netflix staat.
Verhaal doet me enigszins denken aan Stephen King’s “The Langoliers”.

Ik zie overigens dat “Prince Charming” uit Once upon a Time meespeelt.

--
Groet, Wietze

Rink

Op 29-8-2021 om 10:28 schreef Wietze de Boer:
Volgens Wikipedia draait deze NBC serie alleen op Netflix USA en Canada.
<https://nl.wikipedia.org/wiki/Manifest_(televisieserie)>

Wel wordt fijntjes onderaan de pagina vermeld dat serie 1 op Net5 is
uitgezonden,
serie 2 op televisie was te zien en serie 3 start op 11 augustus 2021.
Ook op Net5?

Blijkbaar wel volgens:
https://www.kijk.nl/programmas/manifest/pUjItwbeaVk
seizoen 3, aflevering 9 op 8 september 2021....
Te laat dus....

De afleveringen 9 t/m 13 zijn nog te vinden op:
https://www.kijk.nl/programmas/manifest

Daar hebben we dus niks meer aan......

Rink

jacqueline

On 29-8-2021 08:20, Dolfy wrote:
> [...]
> meer opgenomen in de gemeenschap horen de passagiers stemmen en hebben
> visioenen over toekomstige gebeurtenissen.

Nu de serie op Netflix staat en er toch een vierde afrondend seizoen
komt, ben ik gaan kijken. Alleen staan er op Netflix nu twee seizoenen.

Ik vind het een fijne serie. Ik heb nu twaalf afleveringen gezien en
weet nog steeds niet wat er nou aan de hand is. En dat vind ik knap.
:-) maar dat zegt niets over het tempo. dat vind ik goed. er gebeurt
in elke aflevering iets en dat wordt meteen aangepakt.

De personages vind ik ook prima, op een vrouw na, maar die actrice mag
ik sowieso niet, dus dat helpt niet. ;-)

jacqueline