Re: Vriendschap met een Bigfoot die levensgevaarlijk gewond werd door kogels!

Pancho Sanza

Na tusia e Jan van den Broek:

[Schnipp nabigfooterij]

Qua inhoud baren de Broekpotsen weinig opzien, maar die zelf
verzonnen headertjes blijven lachen gieren brullen geblazen!

--
Pancho

Ruud Harmsen

Mon, 31 Oct 2022 23:40:25 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
Ik vind ze wel leuk, ja. Is dat niet goed, volgens jou?

Pancho Sanza

Na tusia e Ruud Harmsen:

Broekmans:

>Ik vind ze wel leuk, ja. Is dat niet goed, volgens jou?

Natuurlijk mag je ze leuk vinden, maar op mij komen ze een beetje
oubollig en bejaard met een baard over, zoals trouwens de gehele Broek
persona in z'n totaliteit nogal gedateerd en oudbakken aan doet.

Misschien wel leuk om te achterhalen waar die quotes aan zijn ontleend.
X-Answer 42 komt bijvoorbeeld uit The Hitchhiker's Guide To The Galaxy
(1978) en The Spanish Inquisition komt uit Monty Python's Flying Circus
(ca 1970), zoals wij allen weten.

Heimelijk verdenk ik Jan ervan dat hij in de vroege jaren '90 een
(schriftelijke?) cursus Internet Humor heeft gevolgd, en dat hij daar
nu nog steeds in is blijven steken en aan vasthouden.

Ik kan me veroorloven dit alles vrijelijk en onbekomkommerd de ether in
te slingeren omdat hij me wegens killfile veroordeling toch niet leest,
dus absoluut geen man overboord. Of je zou dit bericht moeten kwoten,
maar dat zou ik niet zo heel erg tof vinden. Geloof ik.

--
Pancho

Ruud Harmsen

Tue, 01 Nov 2022 12:55:56 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:

>Misschien wel leuk om te achterhalen waar die quotes aan zijn ontleend.
>X-Answer 42 komt bijvoorbeeld uit The Hitchhiker's Guide To The Galaxy
>(1978)

Ja echt???

>en The Spanish Inquisition komt uit Monty Python's Flying Circus
>(ca 1970), zoals wij allen weten.

Nee!!! Meen je dat???

Ruud Harmsen

Tue, 01 Nov 2022 12:55:56 +0100: Pancho Sanza <span...@gmail.com>
scribeva:
Graag gedaan, voor jou doe ik bijna alles, dat weet je.