Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Gedicht

瀏覽次數:34 次
跳到第一則未讀訊息

Koos van Eck

未讀,
2003年7月26日 清晨6:04:562003/7/26
收件者:
Wie kan mij helpen aan de completetekst van een gedicht waarvan de eerste
regel als volgt luidt:
"De landman gaat ,nu d'avond is gevallen ,voor 't laatst zijn hoeve rond."
De dichter is, naar ik mij meen te herinneren
Aart van der Leeuw

bij voorbaat dank

Koos van Eck

ernst kerstholt

未讀,
2003年7月26日 上午8:15:162003/7/26
收件者:

Koos van Eck <koos....@wanadoo.nl> schreef in berichtnieuws
3f22524b$0$136$1b62...@news.wanadoo.nl...
Dag Koos,

Is inderdaad van Aart van der Leeuw! Tekst staat op Google! Inloggen.
Gr. Ernst

ernst kerstholt

未讀,
2003年7月26日 上午8:32:052003/7/26
收件者:

ernst kerstholt <kers...@wxs.nl> schreef in berichtnieuws
bftrfd$4u5$1...@reader10.wxs.nl...

Ter aanvulling: gewoon de eerste paar woorden intypen op Google: de landman
gaat nu .....etc. Ik ben te lui om het gedicht over te schrijven voor je. Je
krijgt een aantal gedichten van anderen en o.a. ook dat gedicht van jou!
Succes,
ernst

harrie

未讀,
2003年7月26日 晚上9:01:542003/7/26
收件者:

> [...]
> landman gaat nu .....etc. Ik ben te lui om het gedicht over te
> schrijven voor je. Je krijgt een aantal gedichten van anderen en o.a.

overschrijven??!
hoe ouderwetsch....

harrie (koppiepeest zich suf)

Johanna Peetoom