Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Iemand in elkaar slaan met een bivakmuts op en dan geen alibi hebben.

146 views
Skip to first unread message

Captain Byte

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to
Stel je eens voor:

Op zaterdagavond 17 April 1999 om ongeveer 23:55 gaan er twee gastjes
met bivakmutsen op hun kop in je achtertuin zitten wachten.

Als jij en je vrouw dan naar bed willen gaan en je vrouw nog even via
de achterdeur het balkon op gaat om het konijn wat daar staat een
stukje brood te geven, schieten deze twee langs je 5 maand zwangere
vrouw naar binnen, door de keuken, de hal in, en gaan daar dan staan
wachten.

Je vrouw gillen natuurlijk. Als jij dan opstaat, snel naar de deur
naar de hal loopt en deze opendoet om te kijken wat er in godsnaam met
je zwangere vrouw aan de hand is, staan daar dan twee miskramen met
bivakmutsen op hun kop en knuppels van hout met rubber van de
vredestein erom klaar om je in elkaar te rammen.

Nou, jij staat daar in je onderbroek en T-shirtje en krijgt dan
klappen van twee compleet gestoorde mongolen.

Deze gaan op een gegeven moment, als ik roep wat ze met mijn vriendin
hebben gedaan, er snel vandoor via de achterdeur weer naar buiten.
Ik met de honkbalknuppel er achteraan.

Nou, ik kan nog wel even verder vertellen, over hoe deze jongens nog
even buiten langs mijn zwangere vriendin liepen om te zeggen dat ze
haar niks zouden doen, terwijl ik niet achter die eikels aan ben
gegaan maar weer naar binnen ben gegaan om mijn vriendin te zoeken
waarvan ik niet wist of zij uberhaubt nog zou leven.
Deze stond toen al bij de buren aan de bel. Van die 4 buren heeft er
een uiteindelijk opengedaan, de anderen hebben zich 'verstopt', omdat
ze dachten dat ik bij hun aan de deur stond...

Nou mooi he?

Nou blijkt dat Gerbert Deurnink, wonende aan de B.W. ter Kuilestraat
158 in Enschede, voor die tijd geen alibi heeft. Net zoals Noreddine
Badir, die via de Randstadt Enschede voor de Vredestein heeft gewerkt.

Van beiden kan NIEMAND vertellen waar zij tussen 23:00 en 01:00 uur
die nacht zijn geweest. Zo zijn er nog meerdere personen die zich
'verdacht' hebben gedragen rond die tijd. Kan ik ook nog wel even
publiceren als jullie willen: Appie, Jenz, Erik S., Dennis.

Getuigen hebben gezien dat Gerbert om ongeveer 22:00 uur de woning
heeft verlaten, en om ongeveer 01:00 uur weer terug is gekomen.

Ook is er een witte opel kadett bij mij om die tijd in de straat
gezien met kenteken NR-55-GJ. Op de achterbank zaten twee jongens!

Deze stond donderdag de 15-e april 1999 ook bij mij voor de deur,
waarna de bestuurder van de auto mij aan de deur heeft gedreigd mij
een koppie kleiner te maken als ik Gerbert Deurnink niet met 'rust'
zou laten.

Nou vraag ik je:
-Gerbert Deurnink heeft geen alibi voor rond die tijd.
-Noureddine Badir heeft geen alibi voor rond die tijd.
-Die witte opel kadet stond bij mij in de straat rond die tijd.
(gezien door getuigen
-Die witte opel kadet stond bij mij 2 dagen daarvoor ook al in de
straat.
-Mijn moeder is eerder op die avond nog achtervolgt van mijn huis naar
haar huis, door een donkere auto.

Kan dat allemaal zomaar?
Misschien dat iemand mij 'advies' kan geven.

ELO

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to

Captain Byte schreef:

Eerste advies:
Ga niemand direct of indirect, en zeker niet in het openbaar, beschuldigen
van het plegen van een strafbaar feit, als je niet meer hebt dan wat vage
vermoedens. Het kan je op strafvervolging wegens smaad en/of een vordering
tot schadevergoeding wegens aantasting van goede naam komen te staan.
Een "alibi" is overigens in principe niet iets waarvan het ontbreken per
definitie ten nadele van de "verdachte" persoon kan en mag worden
uitgelegd. In het Nederlandse strafrecht wordt iedere verdachte van een
strafbaar feit immers onschuldig beschouwd tot het tegendeel (schuld, dus)
*bewezen* is!

ELO


Captain Byte

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to

Precies: De dag erna komt Gerbert thuis: hij parkeert aan de overkant,
zijn vader Gerrit Deurnink (die dit allemaal geregeld heeft en die
Gerbert 'in zijn macht' heeft) doet de deur op een kier, zodat Gerbert
van de overkant snel naar binnen kan rennen? Is dat normaal?

Ook ben ik door die gasten meerdere malen bedreigd:
-Zo hadden ze een kadootje voor mij en mijn vriendin...
-Zo zou Gerrit mij nog wel een keer te pakken nemen...
-Ik kon maar beter ver weg verhuizen...
-Hij wou met 'zijn' computerclub van 30 man bij mij aan de deur
komen...
-Die gast met die witte opel kadett stond een paar weken na 17 april
1999 bij Gerrit Deurnink gewoon voor de deur, en was die gast met z;'n
vrouw en kids bij Gerrit gewoon op 'bezoek'.
-En ik krijg van de wouten niet te horen van wie die witte opel kadett
is: die wouten beschermen die gasten gewoon (Gerrit werkt bij de
milleudienst, en zijn samen met de wouten en vredestein hier 1 grote
'kliek'). Had ik die auto moeten beschadigen, had ik een proces
verbaal gehad, had ik zijn kenteken na kunnen trekken en had ik zijn
naam gehad.

Wil Gerbert zijn onschuld bewijzen, moet ie gewoon even vertellen waar
hij tussen 23:45 en 00:15 was. Weet hij of niemand dit te vertellen,
trek ik MIJN conclusies hieruit. Ook meneer Noureddine Badir, die wist
niet te vertellen op woensdag 21 april 1999 waar hij dat weekend
geweest was. Hij keek gewoon de andere kant op en negeerde mijn vraag
van: 'En, nog wat leuks gedaan zaterdagavond?'. Verdacht of niet? Ook
vroeg deze gast of ik hem wilde pijpen. Ook wou die gast wel met mij
in een kooi vechten. Samen met zijn 'vriendje' Jenz uit oldenzaal, die
deze Noureddine Badir nu ineens niet schijnt te kennen. Deze
Noureddine Badir is nu een paar maand 'verdwenen', althans niet
gesignalleerd door mij, en niemand weet te vertellen waar hij is. De
mensen doen net alsof die jongen nooit bestaan heeft. Die jongen heeft
een keer mijn fietspomp geleend, en iedere keer als hem erom vroeg
dit ding terug te geven, deed ie een beetje raar zovan: wat moet je
eigenlijk van mij.... nou, m'n fietspomp terug.

Waar was Gerbert Deurnink dan?
Waar was hij dan?????
En Noureddine Badir?
Nou?
Zoek het uit!


Rudi Vrolijk

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to
Hoi,

>
>Kan dat allemaal zomaar?
>Misschien dat iemand mij 'advies' kan geven.


Tot aan het bedreigen en slaan toe kan het, vanaf dat moment is het
een misdrijf cq. overtreding.

Advies is naar de politie gaan, maar iets zegt me dat je dat al hebt
gedaan zonder resultaat??

Martijn Leisink

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to

>Wil Gerbert zijn onschuld bewijzen, moet ie gewoon even vertellen waar
>hij tussen 23:45 en 00:15 was. Weet hij of niemand dit te vertellen,
>trek ik MIJN conclusies hieruit. Ook meneer Noureddine Badir, die wist
>niet te vertellen op woensdag 21 april 1999 waar hij dat weekend
>geweest was. Hij keek gewoon de andere kant op en negeerde mijn vraag

[enz, enz]

Jammer dat je niet onder je echte naam post, anders was er inmiddels
een abuse-melding naar je provider gegaan.


Henk

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to

Captain Byte <cybe...@pentagon.com> schreef in berichtnieuws
kmvagsc9ejq9tir00...@4ax.com...

> Nou vraag ik je:
> -Gerbert Deurnink heeft geen alibi voor rond die tijd.
> -Noureddine Badir heeft geen alibi voor rond die tijd.
> -Die witte opel kadet stond bij mij in de straat rond die tijd.
> (gezien door getuigen
> -Die witte opel kadet stond bij mij 2 dagen daarvoor ook al in de
> straat.
> -Mijn moeder is eerder op die avond nog achtervolgt van mijn huis naar
> haar huis, door een donkere auto.
>
> Kan dat allemaal zomaar?
> Misschien dat iemand mij 'advies' kan geven.
>
>

Ik vraag mij af of het zomaar kan dat er privacygevoelige gegevens op straat
worden gegooid.

Captain Byte

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to
Precies!

Die gasten hebben zelf de politie al eens opgebeld toen ik er aan de
deur was geweest. Gerbert had mij mijn fl 75,- piek beloofd terug te
geven. Toen ik aan de deur kwam gooide zijn vader de deur voor mijn
neus dicht. Toen ik nog een keer 'aanklopte' kwam deze met schuim op
de bek en al struikelend over zijn sokken achter mij aan. Hij heeft
toen mijn fiets maar mee naar binnen genomen. Ik ben toen bij mijn
ouders thuis (de wonen ernaast) gaan wachten op wat komen ging. De
politie kwam bij de Deurninks binnen 3 minuten. Zijn hier 5 min.
binnen geweest, en zijn weer vertrokken. Mijn fiets kon ik een week
later bij het politiebureau weer ophalen. Zou toch denken dat de
politie dan bij mij zou komen om te vragen wat er tussen Gerbert,
Gerrit en mij aan de hand is? Dus niet! Ook als ik naar de politie ga
en vraag wat die Deurninks tegen mij hebben (zijn meer dan 10 jaar
buren van mij geweest en die ik vaak heb geholpen met hun computershit
en zo). !0 jaar lang komt deze Gerbert de vriendelijke 'kameraad'
spelen, en als ik dan 1 cd van hem koop, voor fl 75,-, en deze stuk
gaat, en ik bij Gerbert ga reclameren, weet je dan wat deze 'beste
kameraad' zegt: Juist: niks.
Als je hem dan opbeld, en vraagt wat ik met die cd moet doen, dan zegt
ie dat ik er maar zelf achter aan moet gaan (degene die die cd heeft
gebrand dus). Zeg ik:ok, doe maar een telefoonnummer of naam van die
gast die dat ding heeft gebrand, en dan ga ik er zelf achter aan.
Vanaf dat moment was het stil aan de telefoon, en vanaf dat moment
mochten ik en Gerbert van Gerrit zeker niet meer met elkaar praten.
Ja! Dus 10 jaar lang de vrolijke jongen uithangen, en dan in een keer
vanwege een 'cd van fl 75,-' alle contacten verbreken? Ook als ik zeg
dat ik een keer met een maatschappelijk werker erbij wil praten met
die jongen, of met zijn baas Walter ter Mors, of of of, gaat dat
'mooi' niet door. Waarom niet?

On Tue, 25 Apr 2000 14:34:34 GMT, rvro...@superweb.nl (Rudi Vrolijk)
wrote:

>Hoi,


>>
>>Kan dat allemaal zomaar?
>>Misschien dat iemand mij 'advies' kan geven.
>
>

>Tot aan het bedreigen en slaan toe kan het, vanaf dat moment is het
>een misdrijf cq. overtreding.
>
>Advies is naar de politie gaan, maar iets zegt me dat je dat al hebt
>gedaan zonder resultaat??

precies, één grote club . . .
>


Steven Kroesbergen

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to

"Martijn Leisink" <mar...@mbfys.kun.nl> wrote in message
news:8e4bob$7gb$1...@wnnews.sci.kun.nl...
> >Wil Gerbert zijn onschuld bewijzen, moet ie gewoon even vertellen waar
> >hij tussen 23:45 en 00:15 was. Weet hij of niemand dit te vertellen,
> >trek ik MIJN conclusies hieruit. Ook meneer Noureddine Badir, die wist
> >niet te vertellen op woensdag 21 april 1999 waar hij dat weekend
> >geweest was. Hij keek gewoon de andere kant op en negeerde mijn vraag
>
> [enz, enz]
>
> Jammer dat je niet onder je echte naam post, anders was er inmiddels
> een abuse-melding naar je provider gegaan.
Uit de header:
NNTP-Posting-Host: 212.120.114.182
X-Complaints-To: ab...@home.nl

Steven
>

Martijn Leisink

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to
In <8e4du9$a9j$1...@enterprise.cistron.net> "Steven Kroesbergen" <steven_at@knd_dot.nl> writes:


>>
>> Jammer dat je niet onder je echte naam post, anders was er inmiddels
>> een abuse-melding naar je provider gegaan.
>Uit de header:
>NNTP-Posting-Host: 212.120.114.182
>X-Complaints-To: ab...@home.nl

Ja, dat had ik inmiddels ook gezien. Maar ik heb inmiddels ook een
email ontvangen van hem (?), die zijn echte (?) email-adres geeft. Ik
heb al een email teruggestuurd en als hij daar inhoudelijk op reageert
is het emailadres dus echt.

Ik stel voor, anonieme poster, dat je hier nog even terugkomt op je
woorden in de zin van dat je beseft dat je `verdachten' niet al mag
beschuldigen van een misdrijf. Anders zal ik morgen inderdaad een
abusemelding doen bij je provider (hopende dat deze er werkelijk even
naar wil kijken).

Groeten, Martijn


Captain Byte

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to
On Tue, 25 Apr 2000 17:05:57 +0200, "Henk" <henk...@hotmail.com>
wrote:

>
>Captain Byte <cybe...@pentagon.com> schreef in berichtnieuws
>kmvagsc9ejq9tir00...@4ax.com...
>> Nou vraag ik je:
>> -Gerbert Deurnink heeft geen alibi voor rond die tijd.
>> -Noureddine Badir heeft geen alibi voor rond die tijd.
>> -Die witte opel kadet stond bij mij in de straat rond die tijd.
>> (gezien door getuigen
>> -Die witte opel kadet stond bij mij 2 dagen daarvoor ook al in de
>> straat.
>> -Mijn moeder is eerder op die avond nog achtervolgt van mijn huis naar
>> haar huis, door een donkere auto.
>>

>> Kan dat allemaal zomaar?
>> Misschien dat iemand mij 'advies' kan geven.
>>
>>
>

>Ik vraag mij af of het zomaar kan dat er privacygevoelige gegevens op straat
>worden gegooid.

En die gasten met die bivakmutsen deden zeker GOED hun werk door zich
te vermommen? Hebben hun eigen privacy goed beschermd!
Alleen: waar waren die gasten rond die tijd dan. Moeten toch ERGENS
geweest zijn? Nou, waar dan?
Zal je nog eens wat vertellen: Toen ik achter die gasten aanzat,
hadden ze 5 seconden voorsprong op mij. Ik liep met een aluminium
honkbalknuppel achter hun aan door mijn keuken naar de tuin. In de
tuin ben ik weer omgedraaid en naar binnen gegaan mij zwangere
vriendin zoeken. Ik dacht dat deze kassiebeil in de keuken, op het
balkon, of in de tuin zou liggen, al of niet met een mes in haar maag
of zo. Toen ik haar binnen niet heb kunnen vinden ben ik door de
vooruitgang naar buiten gegaan en zag mijn vriendin (in veiligheid)
bij de buren aan de bel staan te drukken (vier belletjes, niet 1 heeft
open gedaan door binnen op 'het knopje' te drukken, waardoor de
hoofdingangsdeur opengaat naar de trappenhal van de buren). Was ik
achter die gasten aangegaan in de tuin, of was ik direct via de
voorkant naar buiten weer gegaan en niet naar m'n vriiendin had
gezocht, had ik die gasten dus kunnen 'pakken'.
Voor dat dit gebeurde wisten kennissen van deze Deurninks dat ik: 2
dagen niet had geslapen. ik wat verwachte van die deurninks (wat ik
tegen de politie heb verteld), en dat ik 'ongewapend' thuis alleen met
mijn vriendin was. Ook waren deze goed op de hoogte van het konijn dat
elke avond een stukje brood kreeg.
Ik kan nog wel wat meer namen noemen van mensen die hier bij
'betrokken' zijn. Allemaal gasten die een hekel aan mij hebben.

Waarom? Weet ik niet, ik ben een eikel of zo.

Gewoon een openbare discussie moet je maar denken.
Wie weet wie ik ben moet het maar zeggen:
hahaha

>
>
>


Captain Byte

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to
Precies! Laten die 'gasten' mij dan eens aanklagen.
Laat ze dan eens naar de politie gaan en moeten ze daar maar eens
vertellen wat er allemaal gebeurt is.
DAN:
Kan ik ook eens wat terugzeggen, MIJN verhaal doen. Weten die wouten
wat er aan de hand is!
Tot nu toe moet ik die gasten gewoon met rust laten?

Mij in elkaar laten slaan, en dan moet ik MIJN BEK ook nog houden?

VOOR DE MINI-SOFTWARE-MAFIA ? ? ?


On 25 Apr 2000 15:46:13 GMT, mar...@mbfys.kun.nl (Martijn Leisink)
wrote:

Captain Byte

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to
On Tue, 25 Apr 2000 17:36:31 +0200, "Steven Kroesbergen"
<steven_at@knd_dot.nl> wrote:

>Uit de header:
>NNTP-Posting-Host: 212.120.114.182
>X-Complaints-To: ab...@home.nl
>

>Steven
>>
>

Precies: deze verandert nooit want ik heb een 'dynamisch' (dus
statisch) ip adres.

DJ TB weet wel wie ik ben.

Captain Byte

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to
On 25 Apr 2000 15:46:13 GMT, mar...@mbfys.kun.nl (Martijn Leisink)
wrote:
>Ik stel voor, anonieme poster, dat je hier nog even terugkomt op je
>woorden in de zin van dat je beseft dat je `verdachten' niet al mag
>beschuldigen van een misdrijf. Anders zal ik morgen inderdaad een
>abusemelding doen bij je provider (hopende dat deze er werkelijk even
>naar wil kijken).
>
>Groeten, Martijn

Precies. Als ik een mailbom in het postvak van die deurninks gooi,
deur...@interstroom.nl , dan weten ze heel snel de goeje weg: Krijg
ik van mijn provider een gele kaart plus een waarschuwing via de
E-mail plus een telefoontje. Zo hoort dat te gaan.

Maar ik krijg een onbekende aan de deur in een witte opel kadett met
kenteken NR-55-GJ. Bel ik de politie, vertel dat die gast bij mij aan
de deur heeft staan te schreeuwen dat ik Gerbert Deurnink met rust
moet laten, anders maakt ie mij een koppie kleiner. Ik vraag dus aan
de politie wat die DEURNINKS en die ONBEKENDE ANONIEME gast in die
opel kadett nou bedoelen, krijg nooit andwoord. De politie vroeg mij
eerst het kenteken, en zouden mij dan terug bellen. Zij bellen mij
terug en vertellen dat zij wegens de wet op de privacy geen verdere
gegevens mogen verstrekken.

Vrijdagnacht rijdt die Gerrit Deurnink in zijn zoon's auto bij mij
door de straat om 3 uur snachts. Bel ik de wouten, ( 3 keer, 1 keer
normaal, 2 keer via 112), komen ze pas na een half uur, 10 seconden
nadat mijn buurman de hoek omrijdt, komt van de zelfde kant de
politie: toevallig he?

Ja godverdomme! Staat die gast zaterdagavond WEER bij mij in de
straat. TUURLIJK! Die gast wordt gewoon BESCHERMD door de politie.


Captain Byte

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to
Priecies!
Sorry!
Ik neem al mijn woorden terug.
Ben gewoon overspannen, kun je je wel voorstellen.
Heb politiebescherming nodig tegen deze gasten maar ja . . . HAHAHA

Vorige keer toen ik es wou weten wat er aan de hand was kreeg ik ja
ook geen gehoor. Als ik er aan de deur kom, wordt ik aangevallen door
een hondsdolle holbewoner. Als ik anderen vraag: 'ik bemoei mij daar
absoluut niet mee!'
Moet toch wel een discussie over te voeren zijn.

Ik verbeter mijzelf even:

IK VERDENK GERBERT DEURNINK ERVAN DAT HIJ MIJN WONING IS
BINNENGEDRONGEN OP 17 APRIL 1999 OM 23:55 MET EEN BIVAKMUTS OP ZIJN
KOP, SAMEN MET ZIJN VRIENDJE DIE OOK EEN BIVAKMUTS OP ZIJN KOP HAD.

HEEFT IEMAND GERBERT TUSSEN 23:45 EN 00:15 UUR ERGENS ANDERS GEZIEN?

ZO JA, DAN IS HIJ NIET MEER VERDACHT.

On 25 Apr 2000 15:46:13 GMT, mar...@mbfys.kun.nl (Martijn Leisink)
wrote:

>In <8e4du9$a9j$1...@enterprise.cistron.net> "Steven Kroesbergen" <steven_at@knd_dot.nl> writes:


>
>
>>>
>>> Jammer dat je niet onder je echte naam post, anders was er inmiddels
>>> een abuse-melding naar je provider gegaan.

>>Uit de header:
>>NNTP-Posting-Host: 212.120.114.182
>>X-Complaints-To: ab...@home.nl
>

>Ja, dat had ik inmiddels ook gezien. Maar ik heb inmiddels ook een
>email ontvangen van hem (?), die zijn echte (?) email-adres geeft. Ik
>heb al een email teruggestuurd en als hij daar inhoudelijk op reageert
>is het emailadres dus echt.
>

Rudi Vrolijk

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to
Hoi,

>Jammer dat je niet onder je echte naam post, anders was er inmiddels
>een abuse-melding naar je provider gegaan.

waarom als ik vragen mag??

Greets Rudi

Captain Byte

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to
Ja, waarom eigenlijk?

Groetjes Gerard.

On Tue, 25 Apr 2000 18:11:10 GMT, rvro...@superweb.nl (Rudi Vrolijk)
wrote:

>Hoi,

Captain Byte

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to
Kun je iedereen wel aanmelden.

Je kunt je ook afmelden.

Bim Rouwenhorst

unread,
Apr 25, 2000, 3:00:00 AM4/25/00
to
Captain Byte schreef:
>
> Stel je eens voor:
> Op zaterdagavond 17 April 1999 om ongeveer 23:55 gaan er twee gastjes
> met bivakmutsen op hun kop in je achtertuin zitten wachten.

Gebeurt hier regelmatig .....

> Als jij en je vrouw dan naar bed willen gaan en je vrouw nog even via
> de achterdeur het balkon op gaat om het konijn wat daar staat een
> stukje brood te geven, schieten deze twee langs je 5 maand zwangere
> vrouw naar binnen, door de keuken, de hal in, en gaan daar dan staan
> wachten.

Springen ze vanuit die tuin op het balkon ?
Was het de kangaroo-man misschien ?

> Je vrouw gillen natuurlijk.

Hoezo, natuurlijk?
Mijn vrouw had ze gemold .....

> Ik met de honkbalknuppel er achteraan.

Toen je zeker wist dat ze ver weg waren ?

> Nou, ik kan nog wel even verder vertellen, over hoe deze jongens nog
> even buiten langs mijn zwangere vriendin liepen om te zeggen dat ze
> haar niks zouden doen, terwijl ik niet achter die eikels aan ben
> gegaan maar weer naar binnen ben gegaan om mijn vriendin te zoeken
> waarvan ik niet wist of zij uberhaubt nog zou leven.

Hoe konden zij dan langs haar lopen om nog wat te zeggen ?

> Deze stond toen al bij de buren aan de bel. Van die 4 buren heeft er
> een uiteindelijk opengedaan, de anderen hebben zich 'verstopt', omdat
> ze dachten dat ik bij hun aan de deur stond...

En als jij aan de deur staat doen ze niet open .........
Hmm, gevaarlijk ben je niet, dus wellicht de dorpsgek ?

> Nou vraag ik je:
> Kan dat allemaal zomaar?

Ja dat kan ; je moet tegenwoordig nergens meer van opkijken.

Met vriendelijke groet,
Bim R.

Bim Rouwenhorst

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
Captain Byte schreef:


> zijn vader Gerrit Deurnink (die dit allemaal geregeld heeft en die
> Gerbert 'in zijn macht' heeft)
> die wouten beschermen die gasten gewoon (Gerrit werkt bij de
> milleudienst, en zijn samen met de wouten en vredestein hier 1 grote
> 'kliek').

Ha !! Een complot !!

> Ook vroeg deze gast of ik hem wilde pijpen.

Het verhaal krijgt een geheel nieuwe wending ; doet u dat wel vaker
Kapitein, jongens pijpen ?

> Ook wou die gast wel met mij in een kooi vechten.

Zie de vraag hierboven .....

Zeg, Kapitein, heeft u het hierover ook al met uw huisarts gehad ?

B.

Bim Rouwenhorst

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
Captain Byte schreef:


> Precies: deze verandert nooit want ik heb een 'dynamisch' (dus
> statisch) ip adres.

En ik ben wit (dus zwart).
Pilletje niet gehad vanmorgen Kapitein ?

B.

Bim Rouwenhorst

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
Captain Byte schreef:


> Toen ik aan de deur kwam gooide zijn vader de deur voor mijn
> neus dicht. Toen ik nog een keer 'aanklopte' kwam deze met schuim op
> de bek en al struikelend over zijn sokken achter mij aan.

Loop jij weg dan ?
Bah, laffaard !

> Hij heeft toen mijn fiets maar mee naar binnen genomen. Ik ben toen bij mijn
> ouders thuis (de wonen ernaast) gaan wachten op wat komen ging.

Ja, beetje in de broek pissen van angst zeker .....

B.

Bim Rouwenhorst

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
Captain Byte schreef:


> IK VERDENK GERBERT DEURNINK ERVAN DAT HIJ MIJN WONING IS
> BINNENGEDRONGEN OP 17 APRIL 1999

Gelukkig !!
Het is pas een jaar geleden .......


B.

Bim Rouwenhorst

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
Captain Byte schreef:


> Maar ik krijg een onbekende aan de deur in een witte opel kadett met
> kenteken NR-55-GJ. De politie vroeg mij eerst het kenteken,

> en zouden mij dan terug bellen. Zij bellen mij
> terug en vertellen dat zij wegens de wet op de privacy geen verdere
> gegevens mogen verstrekken.

Zeg, huilebalk, waarom bel jij niet ff met de Rijksdienst voor het
Wegverkeer in Veendam, die vertellen jou wel hoeveel je op welke
rekening moet overmaken, en dan krijg jij gewoon de tenaamstelling van
dat kenteken.
Ik heb het idee dat je jou ook alles moet voorkauwen ......

> TUURLIJK! Die gast wordt gewoon BESCHERMD door de politie.

Werkt hij er niet gewoon ?

B.

Wili E. Coyote

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to nl.juridisch
On Tue, 25 Apr 2000 16:05:34 GMT, Captain Byte
<cybe...@pentagon.com> wrote:

>On Tue, 25 Apr 2000 17:36:31 +0200, "Steven Kroesbergen"
><steven_at@knd_dot.nl> wrote:
>

>>Uit de header:
>>NNTP-Posting-Host: 212.120.114.182
>>X-Complaints-To: ab...@home.nl
>>

>>Steven


>>>
>>
>
>Precies: deze verandert nooit want ik heb een 'dynamisch' (dus
>statisch) ip adres.

Dus heb je elke keer een ander ipadres.


>
>DJ TB weet wel wie ik ben.

Greetz, Rick

Ratelslang

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
On Tue, 25 Apr 2000 14:49:32 +0200, ELO <bobbi...@wanadoo.nl> wrote:
>
>Eerste advies:
>Ga niemand direct of indirect, en zeker niet in het openbaar, beschuldigen
>van het plegen van een strafbaar feit, als je niet meer hebt dan wat vage
>vermoedens. Het kan je op strafvervolging wegens smaad en/of een vordering
>tot schadevergoeding wegens aantasting van goede naam komen te staan.
>Een "alibi" is overigens in principe niet iets waarvan het ontbreken per
>definitie ten nadele van de "verdachte" persoon kan en mag worden
>uitgelegd. In het Nederlandse strafrecht wordt iedere verdachte van een
>strafbaar feit immers onschuldig beschouwd tot het tegendeel (schuld, dus)
>*bewezen* is!
>
>ELO

Ach jonge. Bewijs het maar eens dat ik het was. Heb jij mij die
berichten in zien tikken? Nee. Dat kan niet. Want ik zit altijd met
een bivakmuts op mijn kop achter de PC.

KRIJG NOU DE FUCK!

ZOU GEWOON VERBODEN MOETEN WORDEN OM EEN BIVAKMUTS TE DRAGEN. OF NIET?

Ratelslang

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
On Tue, 25 Apr 2000 23:58:25 +0200, Bim Rouwenhorst <bi...@wxs.nl>
wrote:

>Captain Byte schreef:
>>
>> Stel je eens voor:
>> Op zaterdagavond 17 April 1999 om ongeveer 23:55 gaan er twee gastjes
>> met bivakmutsen op hun kop in je achtertuin zitten wachten.
>
>Gebeurt hier regelmatig .....
>
>> Als jij en je vrouw dan naar bed willen gaan en je vrouw nog even via
>> de achterdeur het balkon op gaat om het konijn wat daar staat een
>> stukje brood te geven, schieten deze twee langs je 5 maand zwangere
>> vrouw naar binnen, door de keuken, de hal in, en gaan daar dan staan
>> wachten.
>
>Springen ze vanuit die tuin op het balkon ?
>Was het de kangaroo-man misschien ?

Via een trappetje


>
>> Je vrouw gillen natuurlijk.
>
>Hoezo, natuurlijk?
>Mijn vrouw had ze gemold .....

Dat heb ik die van mij ook verweten. Zij had een mes uit de keukenla
kunnen pakken en 1 gast in de rug kunnen steken. Maar zij was ja
zwanger en wou de baby natuurlijk beschermen. Wou je soms zeggen dat
mijn vrouw in het complat zat?


>
>> Ik met de honkbalknuppel er achteraan.
>
>Toen je zeker wist dat ze ver weg waren ?

Ongeveer 2-3 meter.
Zo snel als ik (nog) kon.


>
>> Nou, ik kan nog wel even verder vertellen, over hoe deze jongens nog
>> even buiten langs mijn zwangere vriendin liepen om te zeggen dat ze
>> haar niks zouden doen, terwijl ik niet achter die eikels aan ben
>> gegaan maar weer naar binnen ben gegaan om mijn vriendin te zoeken
>> waarvan ik niet wist of zij uberhaubt nog zou leven.
>
>Hoe konden zij dan langs haar lopen om nog wat te zeggen ?

Via de achterkant zijn zij de woning weer uitgegaan. Door de tuin van
de buurman de hoek om de gang in, en weer de hoek om voor de flat
langs, eerst langs onze eigen hoofdingangdeur, toen langs die van de
buren waar mijn vriendin aan stond te bellen. Kom anders eens kijken
aan de aronskelkstraat in enschede. Kun je beter oordelen.


>
>> Deze stond toen al bij de buren aan de bel. Van die 4 buren heeft er
>> een uiteindelijk opengedaan, de anderen hebben zich 'verstopt', omdat
>> ze dachten dat ik bij hun aan de deur stond...
>
>En als jij aan de deur staat doen ze niet open .........
>Hmm, gevaarlijk ben je niet, dus wellicht de dorpsgek ?

Precies.


>
>> Nou vraag ik je:
>> Kan dat allemaal zomaar?
>
>Ja dat kan ; je moet tegenwoordig nergens meer van opkijken.

Sterf. Dat moet je juist wel, anders ben je verloren jochie.


>
>Met vriendelijke groet,
>Bim R.

hetzelfde.

Ratelslang

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
Dynamisch staat aangehaald.
Dat wil zeggen dat je dat schrijft, maar iets anders (het
tegenovergestelde bijvoorbeeld) bedoeld.
In dit geval zeggen ze dat je bij athome een dynamisch ip-adres hebt.
Dit verandert prakties echter nooit en daarom is het dus gewoon zo
statisch als de pest. Als je bij athome over een dynamisch ip-adres
hebt, bedoel je eigenlijk dat nummer dat de rest van abbo bij je
blijft. Dit om die gasten zo goed mogelijk te traceren in
nieuwsgroepen e.d.
Ps wat jij hieronder doet is dus een voorbeeld van hoe het NIET moet.
Moet je zeggen: En ik ben 'wit'.
dan bedoel je dus inderdaad zwart of vies of smerig of vuil of zo ja.

On Wed, 26 Apr 2000 00:27:47 +0200, Bim Rouwenhorst <bi...@wxs.nl>
wrote:

>Captain Byte schreef:
>

>> Precies: deze verandert nooit want ik heb een 'dynamisch' (dus
>> statisch) ip adres.
>

>En ik ben wit (dus zwart).
>Pilletje niet gehad vanmorgen Kapitein ?

Ik blow;'(
>
>B.


Ratelslang

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
On Wed, 26 Apr 2000 00:24:24 +0200, Bim Rouwenhorst <bi...@wxs.nl>
wrote:

>Captain Byte schreef:
>

>> Toen ik aan de deur kwam gooide zijn vader de deur voor mijn
>> neus dicht. Toen ik nog een keer 'aanklopte' kwam deze met schuim op
>> de bek en al struikelend over zijn sokken achter mij aan.
>
>Loop jij weg dan ?
>Bah, laffaard !

Heb geen zin om hondsdolheid op te lopen en met zo'n vieze dikke kerel
door de tuin te 'rollebollen'. In zo'n geval zou zo'n persoon als ik
gewoon gaan gunnen. Maar dan moet ik weer te lang in de bak zitten!
Maar de volgende keer ga JIJ dus met mij mee naar die gasten en dan
blijf jij gewoon staan. OK.


>
>> Hij heeft toen mijn fiets maar mee naar binnen genomen. Ik ben toen bij mijn
>> ouders thuis (de wonen ernaast) gaan wachten op wat komen ging.
>
>Ja, beetje in de broek pissen van angst zeker .....

Waarvoor? de politie? DIE DOEN TOCH NIKS . . . .
hahahah, moet ik even lachen om mezelf: Die toen toch niks! Precies.
En over dat broekplassen:
Nou nee. Ikzelf heb dat onder controle, maar hier snij je wel een heel
gevoelig onderwerp aan. Moet je Gerbert Deurnink maar eens vragen. Of
zijn vader. Heeft met afwijkingen aan de hersenen te maken.
>
>B.


Ratelslang

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
Als je geen proces-verbaal hebt met daarin het kentekennummer, kan je
dit proberen maar gebeurt er het volgende:
Veendam vraagt aan die gast of zijn gegevens aan mij mogen worden
verstrekt. Zo weet die gast dus wie ik ben, en zegt hij gewoon 'nee'
en heb ik nog niks. Ja, nog meer bivakmutsen aan de deur.
Met procesverbaal kan dit wel. Je moet dan bv een aanrijding hebben
gehad met deze auto en dan geven ze het zo.
Wat ik dus had moeten doen was meteen de politie bellen dat er bij mij
voor de deur een aanrijding is gebeurd, en toen die gast weg had
willen rijden gewoon een paar klinkers door de ruiten van de auto.
Heb je in ieder geval een procesverbaal, hierin kentekennummer van die
gast, en kun je naar Veendam toe.
Of is dat soms een 'speciaal' rekeningnummer?

On Wed, 26 Apr 2000 00:33:35 +0200, Bim Rouwenhorst <bi...@wxs.nl>
wrote:

>Captain Byte schreef:
>

>> Maar ik krijg een onbekende aan de deur in een witte opel kadett met
>> kenteken NR-55-GJ. De politie vroeg mij eerst het kenteken,
>> en zouden mij dan terug bellen. Zij bellen mij
>> terug en vertellen dat zij wegens de wet op de privacy geen verdere
>> gegevens mogen verstrekken.
>
>Zeg, huilebalk, waarom bel jij niet ff met de Rijksdienst voor het
>Wegverkeer in Veendam, die vertellen jou wel hoeveel je op welke
>rekening moet overmaken, en dan krijg jij gewoon de tenaamstelling van
>dat kenteken.

Doe dat dan maar voor mij en als het je lukt betaal ik je het dubbelle
van wat jij hebt moeten betalen.

>Ik heb het idee dat je jou ook alles moet voorkauwen ......

Zie boven hoe ik jou wat voorkau over privacy en zo. . . .. ... ..

>
>> TUURLIJK! Die gast wordt gewoon BESCHERMD door de politie.
>
>Werkt hij er niet gewoon ?

Hmm. Mogen politiemensen ook al criminele activiteiten ontplooien? Ik
dacht alleen de 'gewone' burgers.
>
>B.


Ratelslang

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
On Wed, 26 Apr 2000 00:14:40 +0200, Bim Rouwenhorst <bi...@wxs.nl>
wrote:

>Captain Byte schreef:
>

>> zijn vader Gerrit Deurnink (die dit allemaal geregeld heeft en die
>> Gerbert 'in zijn macht' heeft)
>> die wouten beschermen die gasten gewoon (Gerrit werkt bij de
>> milleudienst, en zijn samen met de wouten en vredestein hier 1 grote
>> 'kliek').
>
>Ha !! Een complot !!

Ja.


>
>> Ook vroeg deze gast of ik hem wilde pijpen.
>
>Het verhaal krijgt een geheel nieuwe wending ; doet u dat wel vaker
>Kapitein, jongens pijpen ?

Nee.


>
>> Ook wou die gast wel met mij in een kooi vechten.
>
>Zie de vraag hierboven .....

Nee. Zei ik toch al. En jouw wil ik helemaal niet pijpen. Oh! Je
bedoelt die kooi. Die heb ik al klaar. 180x40x40cm. van hout.


>
>Zeg, Kapitein, heeft u het hierover ook al met uw huisarts gehad ?

Ja, maar nog niet uitgebreid. Betaal al zoveel voor het internet dat
ik mijn probleem daar maar neerleg (laat slaan).
>
>B.


Steven Kroesbergen

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to

"Ratelslang" <rsl...@dessert.dry> wrote in message
news:msvcgs4rvnu3lscr3...@4ax.com...

> ZOU GEWOON VERBODEN MOETEN WORDEN OM EEN BIVAKMUTS TE DRAGEN. OF NIET?
Nee,

Bij autosport evenementen zijn ze verplicht, ivm. veiligheid !

Steven
(Die het onvoorstelbaar vind dat iemand mensen zo publiekelijk aan de
schandpaal nagelt)
>
>

Steven Kroesbergen

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to

"Bim Rouwenhorst" <bi...@wxs.nl> wrote in message
news:39061501...@wxs.nl...

> Hmm, gevaarlijk ben je niet, dus wellicht de dorpsgek ?
Stil, dat moet je niet verklappen. Nu is alle spanning uit de thread!

Steven

Steven Kroesbergen

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to

"Bim Rouwenhorst" <bi...@wxs.nl> wrote in message
news:39061DB2...@wxs.nl...
> Captain Byte schreef:
>
> > IK VERDENK ***************** ERVAN DAT HIJ MIJN WONING IS

> > BINNENGEDRONGEN OP 17 APRIL 1999
>
> Gelukkig !!
> Het is pas een jaar geleden .......
Maar waarom dan die naam weer posten ?
>
>
> B.

Martijn Leisink

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to

Omdat providers soms clausules in hun voorwaarden hebben staan tegen
dit soort mensen en omdat niet alle providers vinden dat ze slechts
een `doorgifteluik van informatie' zijn.

Groeten, Martijn


Bim Rouwenhorst

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
Ratelslang schreef:


> Veendam vraagt aan die gast of zijn gegevens aan mij mogen worden
> verstrekt.

Ja, ik heb tot mijn verbazing geconstateerd dat die "service" is
gewijzigd, vroeger kon het direct na overmaking van een bedrag.



> Hmm. Mogen politiemensen ook al criminele activiteiten ontplooien? Ik
> dacht alleen de 'gewone' burgers.

Ha, zeker de IRT affaire niet gevolgd ?

B.

Bim Rouwenhorst

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
Steven Kroesbergen schreef:


> Maar waarom dan die naam weer posten ?


Waarom vraag je dat aan mij ?
B.

Bim Rouwenhorst

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
Steven Kroesbergen schreef:


> (Die het onvoorstelbaar vind dat iemand mensen zo publiekelijk aan de
> schandpaal nagelt)

Hoezo onvoorstelbaar ?
Alles kan tegenwoordig, en dus moet je het je ook kunnen voorstellen.

B.

C.L. Smit

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to

"Ratelslang" <rsl...@dessert.dry> schreef

[niet ter zake doende geknipt]

Is het niet gebruikelijk dat als de ene crimineel de ander uitschakelt die
politie lijdzaam toeziet?


--
Met groet,

CLS


Ratelslang

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
On 26 Apr 2000 09:56:29 GMT, mar...@mbfys.kun.nl (Martijn Leisink)
wrote:

>Omdat providers soms clausules in hun voorwaarden hebben staan tegen


>dit soort mensen en omdat niet alle providers vinden dat ze slechts

Wat voor soort?
Hier wil ik nog wel een paar weken over doorlullen.

>een `doorgifteluik van informatie' zijn.

Wat dan wel? Doorgifteluik van porno met stront in de bek en
kut-illegale software die stinkt. Dit geven ze wel door, en da niet.
Zelf bepalen 'hoeveel' en 'wat' de klanten 'krijgen'?

Censuur bedoel je.

>
>Groeten, Martijn


Ratelslang

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
On Wed, 26 Apr 2000 08:45:50 +0200, "Steven Kroesbergen"
<steven_at@knd_dot.nl> wrote:

>
>"Bim Rouwenhorst" <bi...@wxs.nl> wrote in message
>news:39061DB2...@wxs.nl...
>> Captain Byte schreef:
>>
>> > IK VERDENK ***************** ERVAN DAT HIJ MIJN WONING IS
>> > BINNENGEDRONGEN OP 17 APRIL 1999
>>
>> Gelukkig !!
>> Het is pas een jaar geleden .......

>Maar waarom dan die naam weer posten ?

Ik mag hier het hele telefoonboek gaan posten.

Als ik dat wil.

Wie houdt me tegen, en met wat?

Gerbert met een knuppeltje?
>>
>>
>> B.
>


Ratelslang

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
On Wed, 26 Apr 2000 12:59:40 +0200, "C.L. Smit" <kee....@wxs.nl>
wrote:

>
>"Ratelslang" <rsl...@dessert.dry> schreef
>
>[niet ter zake doende geknipt]
>
>Is het niet gebruikelijk dat als de ene crimineel de ander uitschakelt die
>politie lijdzaam toeziet?

Ok, verklaar jezelf.
Noem je mij een crimineel?
Hier kan ik je voor aanklagen hoor. . .

Ik heb gewoon een cd-tje met software bij die jongen gekocht. Een
gebrande 'winzippers' voor fl 75,- pieterballen. Die valt na een week
uit elkaar. En dan zeggen ze: 'Heb je een bonnetje?'.

Wie is er hier nou de crimineel.

Dus als ik Gerbert Deurnink nu 'uitschakel', dan kijkt de politie
alleen maar?

Ratelslang

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
On Wed, 26 Apr 2000 08:42:34 +0200, "Steven Kroesbergen"
<steven_at@knd_dot.nl> wrote:

>
>"Ratelslang" <rsl...@dessert.dry> wrote in message
>news:msvcgs4rvnu3lscr3...@4ax.com...
>> ZOU GEWOON VERBODEN MOETEN WORDEN OM EEN BIVAKMUTS TE DRAGEN. OF NIET?
>Nee,
>
>Bij autosport evenementen zijn ze verplicht, ivm. veiligheid !
>
>Steven

>(Die het onvoorstelbaar vind dat iemand mensen zo publiekelijk aan de
>schandpaal nagelt)

Mag je ook met mij doen, maar dan liever niet ACHTER MIJN RUG OM
graag.

Denk daar maar over na.

>>
>>
>


Ratelslang

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
On Wed, 26 Apr 2000 12:06:57 +0200, Bim Rouwenhorst <bi...@wxs.nl>
wrote:

>Ratelslang schreef:


>
>> Veendam vraagt aan die gast of zijn gegevens aan mij mogen worden
>> verstrekt.
>
>Ja, ik heb tot mijn verbazing geconstateerd dat die "service" is
>gewijzigd, vroeger kon het direct na overmaking van een bedrag.

Dank je.

>
>> Hmm. Mogen politiemensen ook al criminele activiteiten ontplooien? Ik
>> dacht alleen de 'gewone' burgers.
>
>Ha, zeker de IRT affaire niet gevolgd ?

Nee. Maakt me ziek dat soort dingen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar zo ben ik dus mooi niet op de hoogte van wat gebruikelijk is in
deze wereld op dit moment. Met mijn eigen normen en waarden kom ik er
niet. Ik ga 2 tweedehands leopards kopen en zet er eentje voor en
achter in de tuin. Aangesloten mbv een afstandsbediening of zo.

Dat is tegenwoordig schijnbaar normaal in deze wereld.
gvd.
>
>B.


Ralf van de Ven

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to
Ratelslang <rsl...@dessert.dry> wrote:

> Ik mag hier het hele telefoonboek gaan posten.

> Als ik dat wil.

> Wie houdt me tegen, en met wat?

KPN wegens copyrightschendingen ?


Arnoud Galactus Engelfriet

unread,
Apr 26, 2000, 3:00:00 AM4/26/00
to

Da's knap, kan dat dan?

Groeten,

Arnoud

--
Arnoud Engelfriet <gala...@stack.nl> PGP: 0x416A1A35
Patent engineer at Philips Corporate Intellectual Property
http://www.stack.nl/~galactus/ Speaking only for myself

kohu40

unread,
Apr 27, 2000, 3:00:00 AM4/27/00
to
het voordeel van het hier beantwoorden is ook, dat niet iedereen namen hoeft
te lezen die
niet op het net zouden mogen verschijnen
zonder toestemming van de betrokkenen.

Kohu

ELO <bobbi...@wanadoo.nl> schreef berichtnieuws
3905945C...@wanadoo.nl...


>
>
> Captain Byte schreef:
>
> > Stel je eens voor:
> >
> > Op zaterdagavond 17 April 1999 om ongeveer 23:55 gaan er twee gastjes
> > met bivakmutsen op hun kop in je achtertuin zitten wachten.
> >

> > Als jij en je vrouw dan naar bed willen gaan en je vrouw nog even via
> > de achterdeur het balkon op gaat om het konijn wat daar staat een
> > stukje brood te geven, schieten deze twee langs je 5 maand zwangere
> > vrouw naar binnen, door de keuken, de hal in, en gaan daar dan staan
> > wachten.
> >

> > Je vrouw gillen natuurlijk. Als jij dan opstaat, snel naar de deur
> > naar de hal loopt en deze opendoet om te kijken wat er in godsnaam met
> > je zwangere vrouw aan de hand is, staan daar dan twee miskramen met
> > bivakmutsen op hun kop en knuppels van hout met rubber van de
> > vredestein erom klaar om je in elkaar te rammen.
> >
> > Nou, jij staat daar in je onderbroek en T-shirtje en krijgt dan
> > klappen van twee compleet gestoorde mongolen.
> >
> > Deze gaan op een gegeven moment, als ik roep wat ze met mijn vriendin
> > hebben gedaan, er snel vandoor via de achterdeur weer naar buiten.


> > Ik met de honkbalknuppel er achteraan.
> >

> > Nou, ik kan nog wel even verder vertellen, over hoe deze jongens nog
> > even buiten langs mijn zwangere vriendin liepen om te zeggen dat ze
> > haar niks zouden doen, terwijl ik niet achter die eikels aan ben
> > gegaan maar weer naar binnen ben gegaan om mijn vriendin te zoeken
> > waarvan ik niet wist of zij uberhaubt nog zou leven.

> > Deze stond toen al bij de buren aan de bel. Van die 4 buren heeft er
> > een uiteindelijk opengedaan, de anderen hebben zich 'verstopt', omdat
> > ze dachten dat ik bij hun aan de deur stond...
> >

> > Nou mooi he?
> >
> > Nou blijkt dat Gerbert Deurnink, wonende aan de B.W. ter Kuilestraat
> > 158 in Enschede, voor die tijd geen alibi heeft. Net zoals Noreddine
> > Badir, die via de Randstadt Enschede voor de Vredestein heeft gewerkt.
> >
> > Van beiden kan NIEMAND vertellen waar zij tussen 23:00 en 01:00 uur
> > die nacht zijn geweest. Zo zijn er nog meerdere personen die zich
> > 'verdacht' hebben gedragen rond die tijd. Kan ik ook nog wel even
> > publiceren als jullie willen: Appie, Jenz, Erik S., Dennis.
> >
> > Getuigen hebben gezien dat Gerbert om ongeveer 22:00 uur de woning
> > heeft verlaten, en om ongeveer 01:00 uur weer terug is gekomen.
> >
> > Ook is er een witte opel kadett bij mij om die tijd in de straat
> > gezien met kenteken NR-55-GJ. Op de achterbank zaten twee jongens!
> >
> > Deze stond donderdag de 15-e april 1999 ook bij mij voor de deur,
> > waarna de bestuurder van de auto mij aan de deur heeft gedreigd mij
> > een koppie kleiner te maken als ik Gerbert Deurnink niet met 'rust'
> > zou laten.
> >
> > Nou vraag ik je:
> > -Gerbert Deurnink heeft geen alibi voor rond die tijd.
> > -Noureddine Badir heeft geen alibi voor rond die tijd.
> > -Die witte opel kadet stond bij mij in de straat rond die tijd.
> > (gezien door getuigen
> > -Die witte opel kadet stond bij mij 2 dagen daarvoor ook al in de
> > straat.
> > -Mijn moeder is eerder op die avond nog achtervolgt van mijn huis naar
> > haar huis, door een donkere auto.
> >
> > Kan dat allemaal zomaar?
> > Misschien dat iemand mij 'advies' kan geven.

C.L. Smit

unread,
Apr 27, 2000, 3:00:00 AM4/27/00
to

"Ratelslang" <rsl...@dessert.dry> schreef in bericht
news:im9egsgsnacu3k5b0...@4ax.com...

> On Wed, 26 Apr 2000 12:59:40 +0200, "C.L. Smit" <kee....@wxs.nl>
> wrote:
>
> >
> >"Ratelslang" <rsl...@dessert.dry> schreef
> >
> >[niet ter zake doende geknipt]
> >
> >Is het niet gebruikelijk dat als de ene crimineel de ander uitschakelt
die
> >politie lijdzaam toeziet?
>
> Ok, verklaar jezelf.
> Noem je mij een crimineel?
> Hier kan ik je voor aanklagen hoor. . .
>
Laat je door niets weerhouden!

> Ik heb gewoon een cd-tje met software bij die jongen gekocht. Een
> gebrande 'winzippers' voor fl 75,- pieterballen. Die valt na een week
> uit elkaar. En dan zeggen ze: 'Heb je een bonnetje?'.
>
> Wie is er hier nou de crimineel.

Noemen ze dat geen heling?
Overigens deze rommel kun je voor fl. 10.00 kopen


>
> Dus als ik Gerbert Deurnink nu 'uitschakel', dan kijkt de politie
> alleen maar?

Als beiden Criminelen zijn, vermoedelijk wel. Moet je geen sporen nalaten.
--
Met groet,

CLS

gerbert...@gmail.com

unread,
Oct 1, 2013, 11:44:37 PM10/1/13
to
Wie is nu precies Gerbert Deurnink?

Groetjes,

Peter R. de Vries.
0 new messages