Naar het eerste ongelezen bericht

Hans Timp

ongelezen,
16 aug. 2000 03:00:0016-08-2000
aan
Wie in dit land met het GAK te maken krijgt, is goed de klos. Ondergetekende
heeft al zo'n tienduizend gulden moeten missen vanwege het aanhoudend
geklooi van het GAK. Zeg daar nu alsjeblieft niets van, want het wordt zeker
tegen je gebruikt. GAK-medewerkers schermen steeds met de opmerking ,,Wij
voeren de wet uit'', maar in feite zijn het een stelletje ordinaire
misdadigers die persoonlijke wraak jegens die cliënt verkiezen boven normaal
en eerlijk functioneren. In sommige gevallen worden - onder het mom van een
doorzichtig lulverhaal - uitkeringen gewoon niet betaald omdat je een
keertje kwaad bent geworden op een 'Gakker' die wéér zijn werk niet naar
behoren had uitgevoerd. 'Tuurlijk - die lui weten donders goed dat zij
rustig en ongestoord hun gang kunnen gaan omdat die Nederlandse kutregering
toch niets doet. Hoewel, 'kutregering' - we hoeven de naam Kok maar op z'n
Engels te schrijven om erachter te komen hoe de vlag er in Den Haag
werkelijk bijhangt. Misschien zijn er medegedupeerden die zin hebben om
samen met ondergetekende een organisatie uit de grond te stampen met als
doel: bescherming van slachtoffers van die smerige Nederlandse
bureaucratische mafia - beter bekend onder de naam GAK. In dat geval houd ik
mij warm aanbevolen voor email.

gate keeper from hell

> [...]
> voeren de wet uit'', maar in feite zijn het een stelletje ordinaire
> misdadigers die persoonlijke wraak jegens die cliënt verkiezen boven

Is nog echt zo ook hun houden hun aan de regels.
En misdadigers zijn het niet.

> [...]
> doorzichtig lulverhaal - uitkeringen gewoon niet betaald omdat je een
> keertje kwaad bent geworden op een 'Gakker' die wéér zijn werk niet naar

Een beetje kwaad laat me raden je hebt ook een ontzeging gehad.
Kwaad worden tegen iemand dat alleen maar de regels uitvoerd en
niet maakt bah.

> [...]
> doel: bescherming van slachtoffers van die smerige Nederlandse
> bureaucratische mafia - beter bekend onder de naam GAK. In dat geval

Volgens mij heb je volgens de regels geen recht op uitkering.
Want GAK/GMD is ongeorganiseerd maar ze overtreden de regels niet.
En je bejegent de regering en het gak van allerlei dingen, terwijl je
zelf al hellemaal niet zuiver bent.
En als je het zo slecht hebt waarom heb je dan een computer?
Kan je geen werk krijgen ergens?

Nico Nannes

ongelezen,
16 aug. 2000 03:00:0016-08-2000
aan

Hans Timp <The_U...@hetnet.nl> wrote in message

> [...]

> doel: bescherming van slachtoffers van die smerige Nederlandse
> bureaucratische mafia - beter bekend onder de naam GAK. In dat geval houd

Jongen.. als je nou echt een klacht hebt tegen het gak ga je toch lekker in
beroep tegen die beslissing of als je fout behandeld bent dan ga je bij de
nationale ombudsman klagen. Maar dit heeft zo weinig nut.... je kunt niet
verwachten dat de regering jouw problemen oplost.. daar zul ej toch zelf een
eerste aanzet toe moetn geven.

theo1610

ongelezen,
16 aug. 2000 03:00:0016-08-2000
aan
"Hans Timp" <The_U...@hetnet.nl> wrote:

>Wie in dit land met het GAK te maken krijgt, is goed de klos.

Wat is je probleem ?

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

Hail The Celtic Cross, Battle of Bannockburn

ongelezen,
16 aug. 2000 03:00:0016-08-2000
aan
On Wed, 16 Aug 2000 11:46:34 +0200, "gate keeper from hell"
<dep...@to.hell> wrote:

>Is nog echt zo ook hun houden hun aan de regels.

Dat is niet altijd zo, het klopt wat hij stelt dat sommige
GAK-medewerkers niet altijd precies volgens de regeltjes werken.
En ook persoonlijke aversie kan een rol spelen met het traineren van
bepaalde zaken van clienten.
GAK-ers zijn ook maar gewone mensen waaraan niets menselijks vreemd
is.

>En misdadigers zijn het niet.

Dat klopt.

>Een beetje kwaad laat me raden je hebt ook een ontzeging gehad.
>Kwaad worden tegen iemand dat alleen maar de regels uitvoerd en
>niet maakt bah.

Jij hebt wel erg snel je oordeel klaar.

> [...]
>Want GAK/GMD is ongeorganiseerd maar ze overtreden de regels niet.
>En je bejegent de regering en het gak van allerlei dingen, terwijl je

Hoe weet jij dit toch allemaal, ongelofelijk lulhannes dat je er bent!

>En als je het zo slecht hebt waarom heb je dan een computer?

Wat zit jij toch misselijk en badinerend te lullen, wat kost een
computer tegenwoordig nog ?

>Kan je geen werk krijgen ergens?

Wellicht is het iemand die 85 tot 100 % afgekeurd is en niet kan of
mag werken.

Francus
Jak...@post.sk

Scots, wha hae wi' Wallace bled,
Scots, wham Bruce has aften led,
Welcome to your gory bed,
Or to victorie.
Now's the day, and now's the hour;
See the front of battle lour;
See approach proud Edward's power -
Chains and slaverie!

Wha will be a traitor's knave?
Wha can fill a coward's grave?
Wha's sae base as be a slave?
Let him turn and flee!

Wha for Scotland's King and Law,
Freedom's sword will strongly draw,
Free-man stand, or free-man fa'?
Let him follow me!

By oppression's woes and pains!
By your sons in servile chains!
We will drain our dearest veins,
But they shall be free!

Lay the proud usurpers low!
Tyrants fall in every foe!
Liberty's in every blow!
Let us do, or die!

Jeroen Hartgers

ongelezen,
16 aug. 2000 03:00:0016-08-2000
aan
Uit eigen ervaring weet ik dat ze bij het gak maar wat doen, ook bij mij hadden ze in eens mijn WW uitkering stop gezet na dat ik door gegeven had dat ik een avond studie op eigen kosten was begonnen. Hun reactie was toen o sorry we hebben over het woord avond heen gelezen, dan krijgt u volgende maand wel dubbel. Of ik dus maar even 4 weken op mijn geld wilde wachten. want eerder konden ze de fout niet verbeteren. Gelukkig werk nu alweer een paar jaar en wil ik nooit meer iets te maken hebben met het gak of socialedienst want die zijn net zo

Jeroen

gate keeper from hell

ongelezen,
16 aug. 2000 03:00:0016-08-2000
aan
> Jij hebt wel erg snel je oordeel klaar.

Ja maar snel oordelen kan heel handig zijn snel veroordelen niet.

> Hoe weet jij dit toch allemaal, ongelofelijk lulhannes dat je er bent!

Ja ik weet wel meer, maar hoe ik het weet kan ik hellaas niet zeggen.

> Wat zit jij toch misselijk en badinerend te lullen, wat kost een
> computer tegenwoordig nog ?

Te veel als je het echt slecht hebt.

> Wellicht is het iemand die 85 tot 100 % afgekeurd is en niet kan of
> mag werken.

Ja iemand dat zo afgekeurd is heeft niet echt problemen met het ontvangen
van een uitkering.

gate keeper from hell

ongelezen,
16 aug. 2000 03:00:0016-08-2000
aan

Volgende keer gewoon langs gaan (eerst bellen dat je een voorschot wil
hebben). Je gaat lang en je krijgt dan een brief kan je zo geld ophallen bij
het GWK.
Het maken van zoeen brief duurt even tjes maar dan heb je ook wat.

Hail The Celtic Cross, Battle of Bannockburn

ongelezen,
16 aug. 2000 03:00:0016-08-2000
aan
On Wed, 16 Aug 2000 21:21:22 +0200, "gate keeper from hell"
<dep...@to.hell> wrote:

>Ja iemand dat zo afgekeurd is heeft niet echt problemen met het ontvangen
>van een uitkering.

Toch heb ik een geval meegemaakt dat een werkeloze beroepsmuzikant
enkele jaren geleden 8 maanden op voorschot stond.
Dit terwijl 2 maanden op voorschot staan in de WW al lang was bij het
GAK.
Wat bleek, desbetreffende uitvoerende beambte van het GAK legde het
dossier van betrokkene elke maand aan de onderzijde van een stapel nog
te berekenen dossiers.
Dit deed hij omdat de situatie van de muzikant een 'beetje' moeilijker
was als een normaal geval in verband met onregelmatige karakter van
's mans omstandigheden.
Een telefoontje van mij intertijd naar de Directeur van het bewuste
GAK-kantoor zette rap zoden aan de dijk voor de beoordeling van de
WW-uitkering van die man.

gate keeper from hell

ongelezen,
16 aug. 2000 03:00:0016-08-2000
aan
> [...]
> Een telefoontje van mij intertijd naar de Directeur van het bewuste
> GAK-kantoor zette rap zoden aan de dijk voor de beoordeling van de

Ja maar dat komt door een persoon en niet door het GAK/GMD

Eva van Goor

ongelezen,
16 aug. 2000 03:00:0016-08-2000
aan
In article <399afb1c$0$9579@reader3>, gate keeper from hell says...

> Ja maar dat komt door een persoon en niet door het GAK/GMD

En dat ze zich in de hoogte van mijn ww-uitkering vergisten en het
zonder overleg in 1 maand corrigeerden ligt natuurlijk aan mij. En dat
ze na vier maanden nog niet in staat zijn voor een vriendin de juiste
hoogte van haar wao-uitkering te bepalen (zodat ze bv geen
huursubsidie enz kan aanvragen) ligt natuurlijk aan haar. Heb je soms
aandelen?

Eva

Nico Nannes

ongelezen,
16 aug. 2000 03:00:0016-08-2000
aan
Nico Nannes <fa...@enschede.com> wrote in message

> [...]

> verwachten dat de regering jouw problemen oplost.. daar zul ej toch zelf

vergeef me de typo's

Hans Timp

ongelezen,
17 aug. 2000 03:00:0017-08-2000
aan

"gate keeper from hell" <dep...@to.hell> wrote in message

> [...]
> zelf al hellemaal niet zuiver bent.
> En als je het zo slecht hebt waarom heb je dan een computer?

'k Vind het prima dat mensen reageren, maar dan wel graag in correct
Nederlands. Wanneer mensen niet eens hun moederstaal niet onder de knie
hebben, hoe kunnen zij dan ooit klare taal spreken? 'Waarom heb je dan een
computer?' Ook al zo Intelligent! En over zuiverheid gesproken: Wie mij
oordeelt, oordeelt zichzelf. Bedankt voor je reactie - ik heb deze met een
zoutmijn genomen.

> [...]

bij
> het GWK.
> Het maken van zoeen brief duurt even tjes maar dan heb je ook wat.

No way! Heb ik geprobeerd. Telefonisch overmaken gaat niet. Een voorschot
gaat niet. Allemaal strak volgens de 'regels' die ze daar ter plekke
verzinnen. Probeer voor de grap maar eens te bellen met 070-4456666 (niet
voor niets eindigt dat op het getal van Het Beest). Het duurt ongeveertig
jaar voordat je eindelijk zo'n hersenloze kutkluns aan de lijn krijgt.
Kennelijk zijn er meer mensen die problemen hebben met deze nonsense
instelling. O wat zou ik daar toch eens graag een LOL op leegschieten -
kunnen we lachen...

h.m.walker

ongelezen,
17 aug. 2000 03:00:0017-08-2000
aan
Hans Timp <The_U...@hetnet.nl> schreef in berichtnieuws
eu#5Yd1BAHA.322@net025s...

> Wie in dit land met het GAK te maken krijgt, is goed de klos.

Dat is al te vaak waar. Zie www.werkgroep1970.nl
Maar je nu volgende tekst is veelal waar, maar niet onderbouwd.

> [...]

> doel: bescherming van slachtoffers van die smerige Nederlandse
> bureaucratische mafia - beter bekend onder de naam GAK. In dat geval houd

Lees in genoemde website over de beschikbare kennis van voornoemde en andere
bekende misstanden (ook bij andere uitvoeringsinstellingen en verzekeraars),
waarop te letten, en wat te doen als je als individu gemangeld dreigt te
worden, en waar je mee te maken krijgt als je je gaat organiseren.
Succes.

Hans.

gate keeper from hell

ongelezen,
17 aug. 2000 03:00:0017-08-2000
aan
> [...]
> Kennelijk zijn er meer mensen die problemen hebben met deze nonsense
> instelling. O wat zou ik daar toch eens graag een LOL op leegschieten -

Welterusten

gate keeper from hell

ongelezen,
17 aug. 2000 03:00:0017-08-2000
aan
> [...]
> oordeelt, oordeelt zichzelf. Bedankt voor je reactie - ik heb deze met een

Wie zegt dat mijn moeder Nederlandse is?
Hans Wimp toevallig?

Hans Timp

ongelezen,
17 aug. 2000 03:00:0017-08-2000
aan

> Wie zegt dat mijn moeder Nederlandse is?
> Hans Wimp toevallig?

'Moederstaal' of 'moerstaal' zijn normale Nederlandse woorden die jij
blijkbaar niet kent, over je moeder heb ik het helemaal niet gehad. Je hebt
zowel problemen met lezen als met schrijven, over je geestelijke toestand
heb ik geen oordeel, al vind ik het goedkoop spelen met iemands naam een
kinderachtig zwaktebod dat iemands ware identiteit verraadt. 't Is dat je
zelf over je moeder begon, want het is triest te moeten constateren dat zij
je bijzonder weinig capaciteiten heeft meegegeven. Met andere woorden; als
je hersens zou hebben, zou je wel begrijpen hoe dom je bent. Laat ik daarom
een goede raad geven. Loop een keer een boekhandel binnen en haal Pinkeltje,
of - als dat te hoog gegrepen is - een exemplaar van Bakkertje Deeg of
Nijntje. Wellicht is dat meer van jouw niveau dan het huidig onderwerp dat
je totaal ontgaan is. Leer vervolgens lezen en schrijven en probeer dan 'ns
wat te posten op alt.nl.debielen of iets dergelijks. Maar laat hier je
psychologische scheten achterwege, want de enige die je daarmee voor joker
zet ben je zelf. Ik moet overigens wel zeggen dat je daarin tot op heden
heel aardig geslaagd bent, Sgeet Kiepertje!

P.s.
Als ik ooit een dochter krijg, dan heet ze Eva.
Please, check this out:
http://www.geocities.com/web_detective/Poetry/PoetryCollection.htm

Hans Timp

ongelezen,
17 aug. 2000 03:00:0017-08-2000
aan
Vooralsnog een reactie mijnerzijds: Good job! Hier hebben we nog eens wat
aan!

Ook Hans (en da's vast geen coinkidink...)

Henk van Wijngaarden

ongelezen,
18 aug. 2000 03:00:0018-08-2000
aan
On Wed, 16 Aug 2000 22:49:03 +0200, eva...@xs4all.nl (Eva van Goor)
wrote:

>In article <399afb1c$0$9579@reader3>, gate keeper from hell says...
>
>En dat ze zich in de hoogte van mijn ww-uitkering vergisten en het
>zonder overleg in 1 maand corrigeerden ligt natuurlijk aan mij. En dat

Uit het feit dat er geen overleg is geweest, volgt natuurlijk evengoed
dat je zelf geen contact opnam over het feit dat er teveel was
betaald. Want als je contact had opgenomen, was dat overleg er wel
geweest, toch?

> [...]
>hoogte van haar wao-uitkering te bepalen (zodat ze bv geen
>huursubsidie enz kan aanvragen) ligt natuurlijk aan haar. Heb je soms

Tegen het uitblijven van een besluit staan rechtsgangen open. Mopperen
op de instelling heeft geen zin. Je kunt beter de ter beschikking
staande rechtsmiddelen aanwenden.

Met vriendelijke groet,
Henk

Henk

> [...]

> heeft al zo'n tienduizend gulden moeten missen vanwege het aanhoudend
> geklooi van het GAK. Zeg daar nu alsjeblieft niets van, want het wordt

Misschien eens eerst vertellen wat je hebt meegemaakt?

Hans Timp

ongelezen,
19 aug. 2000 19:38:1319-08-2000
aan

Henk <henk...@hotmail.com> wrote in message

> Misschien eens eerst vertellen wat je hebt meegemaakt?

Story komt eraan. Alleen wil ik daarbij niet al te veel over mijzelf
prijsgeven en tegelijkertijd wel gedetailleerd en informatief zijn. Een
tussenweg is kronkelig en glad - hang me niet op aan een weekje, okee?

Hans

Bonheur

ongelezen,
25 aug. 2000 03:00:0025-08-2000
aan
Dag Hans,

Te druk denk ik. Ik zit op een e-mail-lijst en daar voert iemand die bij het
GAK in Amsterdam werkt de boventoon. Plaatst tot dagelijks tot 25 berichten
op die lijst, deze kakker. Kijk dan kan je de belangen van de
"verzekerden"niet meer behartigen natuurlijk.

Bonheur

--

=
--